Laat nu niemand impulsief reageren van laat de Boerboel hier maar komen, lijkt me niet goed voor de pup.
Natuurlijk vind ik het mooie honden en zou ik haar zo in huis willen nemen. Maar ik weet echt wel dat dat echt niet gaat.
Belachelijk trouwens dat de fokker niet meer thuis geeft.
De site hierboven ziet er goed uit. Staan er veel op maar zo te zien worden er ook vrij veel herplaatst met succes. Ik zou bij het herplaatsen vooral vragen of ze enig idee hebben wat voor soort hond het is (denk aan raseigenschappen e.d.), hoe ze tegenover het ras staan en of ze er ervaring mee hebben. Niet een nieuwe eigenaar die op impuls zo'n hond neemt en eigenlijk niet weet wat hij in huis haalt. Wij hebben zelf een herplaatser (ander ras) en als ik ooit een hond om wat voor reden dan ook echt zou moeten herplaatsen moet ik er wel een heel goed gevoel over hebben dat de hond bij de nieuwe eigenaar goed zit. Er voor jezelf van overtuigd zijn dat het goede nieuwe eigenaren zijn die in het belang van het hondje denken (i.p.v. geld omdat ze haar voor b.v. fokteef gaan gebruiken, of haar moeten herplaatsen omdat het ras anders bleek te zijn dan zij hadden gedacht). Dus niet zo'n eigenaar als de fokker. Neemt niet weg dat het moeilijk blijft een goede geschikte nieuwe eigenaar te vinden.
Succes overigens met de staff. ik blijf zeker meelezen hoe het verder gaat.