Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Maria7
Actief

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door Maria7 »

Ik heb nog nooit problemen gehad met deze Stichting,hoe kan dat toch,en zo nog honderden mensen.2000 of meer honden zijn al geplaats waarvan(misschien) 10 ontevreden adoptanten.Denken jullie nu werkelijk dat het bij andere Stichtingen anders gaat?

Vraag Maria7 eens,op een ander Forum heeft ze nog 2 stichtingen erdoorheen geblazen,en waarom?Omdat zij een nare ervaring heeft gehad..
Heb jij nog nooit problemen met deze stichting gehad?Ik begin mij nu toch ernstig zorgen over jou te maken.En wat bedoel jij met vraag Maria7 eens?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

marianca schreef:Jullie hoeven ook helemaal geen hond te adopteren van die Stichting,wij liggen daar echt niet wakker van hoor.Er zijn genoeg mensen die dat wel doen.. :lekkerpuh:
Ik denk dat als mensen even Googelen, en daarna dit topic vinden waarin ze jou zo tekeer zien gaan, liever nog even op stichtingaai.nl kijken. ;)
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

marianca schreef:
chrico schreef:
marianca schreef:Nee,zo werkt dat niet!Geen een Stichting doet het zo,Pam is de schuldige en ik kan nu gaan uitleggen,alweer,waarom maar doe dat niet.
Sorry hoor maar er zijn er genoeg die anders reageren, zelfs asiels die welzijn boven eer zetten. Dat jullie dat niet doen staat vast, dat blijkt uit dit hele getouwtrek om schuld en gelijk aan te tonen en daarmee het welzijn van de hond te vergeten. Nou petje af hoor :ok:
Jij praat nu over Douce,je vergeet wel de andere 2000 andere honden,tellen die niet?Een hond is teruggehaald door de Stichting en daar fixeren jullie zich nu op en vertellen nu hoe slecht die Stichting wel niet is.

Vergeet die 2000 honden niet die geplaats zijn,of boeit dat niet?
en hoeveel winst daarop gemaakt wordt, of boeit dat ook niet?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

marianca schreef:Er zijn genoeg mensen die dat wel doen.. :lekkerpuh:
Met zo'n lekkere "lekkerpuh" smiley erbij. Nou, wees er maar trots op inderdaad. 2500.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

marianca schreef:
chrico schreef:
marianca schreef:Nee,zo werkt dat niet!Geen een Stichting doet het zo,Pam is de schuldige en ik kan nu gaan uitleggen,alweer,waarom maar doe dat niet.
Sorry hoor maar er zijn er genoeg die anders reageren, zelfs asiels die welzijn boven eer zetten. Dat jullie dat niet doen staat vast, dat blijkt uit dit hele getouwtrek om schuld en gelijk aan te tonen en daarmee het welzijn van de hond te vergeten. Nou petje af hoor :ok:
Jij praat nu over Douce,je vergeet wel de andere 2000 andere honden,tellen die niet?Een hond is teruggehaald door de Stichting en daar fixeren jullie zich nu op en vertellen nu hoe slecht die Stichting wel niet is.

Vergeet die 2000 honden niet die geplaats zijn,of boeit dat niet?
Daar had jij het niet over in je opmerking dus voel ik mij niet geroepen daar mijn mening over te geven. Ik ontkracht alleen jouw uitspraak dat geen 1 stichting zo werkt.
Maar als reactie op jouw uitspraak over die ene hond. Als deze manier het beleid is dan kunnen er beter minder herplaatsingen plaatsvinden maar doordacht dan zoveel waardoor je controle verliest. Controle die terug gezocht word in rechtzaken door vast te houden aan de letter der wet en niet meer vanuit die ene hond. Elke hond is die ene hond en hoort ook zo te blijven, het welzijn hoort voorop te staan en niet een ego
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
marianca

Ongelezen bericht door marianca »

Wat maakt mij die winst nu uit???Het gaat mij om de HONDEN.Wat willen jullie nu,de winst bespreken of Douce?Waar gaat het jullie nu om....?
Er zijn genoeg honden die gratis geadopteert mogen worden,maar dat weten jullie natuurlijk niet...
Maria7
Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

Door dit soort postings hoopt Marianca dat het topic gaat sluiten of wordt verwijderd.Is haar tot nog toe altijd gelukt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
marianca

Nee,natuurlijk voel jij je daar niet toe geroepen... :scratch:
Marion.

Maria7 schreef:Door dit soort postings hoopt Marianca dat het topic gaat sluiten of wordt verwijderd.Is haar tot nog toe altijd gelukt.
Is ze hiermee lekker op het verkeerde forum :mrgreen:

:lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh:
marianca

Dan nog die winst...
Uitkoopkosten, entingen, vervoerskosten, operaties van de vele honden die eruit worden gehaald die een medische handeling nodig hebben, pensionkosten, voer...
renee-uk
Zeer actief

marianca schreef:Dan nog die winst...
Uitkoopkosten, entingen, vervoerskosten, operaties van de vele honden die eruit worden gehaald die een medische handeling nodig hebben, pensionkosten, voer...
rechtzaken......
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marion.

renee-uk schreef:
rechtzaken......
De uren die alle vrijwilligers bezig zijn met verdedigen op fora....
marianca

Marion. schreef:
Maria7 schreef:Door dit soort postings hoopt Marianca dat het topic gaat sluiten of wordt verwijderd.Is haar tot nog toe altijd gelukt.
Is ze hiermee lekker op het verkeerde forum :mrgreen:

:lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh:
Kijk,ga jij nu eens lezen op het PFF,dan zie je waarom het Forum is gesloten!Door de mensen die alleen online komen als er weer wat nieuws over de RDE te melden valt..Ze krijgen/kregen waarschuwingen van de beheerder maar dat hielp dus niet.
Trouwens,het was alang de planning dat het Forum gesloten werd.. :lekkerpuh: De Modjes hebben nu een eigen Forum en de beheerder had geen zin om de kleuterklas in het gereel te houden..
marianca

Marion. schreef:
renee-uk schreef:
rechtzaken......
De uren die alle vrijwilligers bezig zijn met verdedigen op fora....
Zou jij dat dan niet doen als je voor een GOEDE Stichting vrijwilliger zou zijn?Het is niet alleen deze Stichting die ze zwart hebben gemaakt hoor,er zijn er nog recent 2 bijgekomen..
marianca

renee-uk schreef:
rechtzaken......

Uhhh,de HEER is advocaat...
Marion.

marianca schreef:Kijk,ga jij nu eens lezen op het PFF,dan zie je waarom het Forum is gesloten!
Hoe kan ik lezen op een forum wat gesloten is? Ik ken het RDE alleen maar van de dames die bij de Rijdende Rechter waren, en op zich ben ik wel zeer geinteresseerd in het merk van hun blondeercreme. Dus als je een forum weet waar zij ook nog aktief zijn, dan hou ik me aanbevolen voor het adres.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

marianca schreef:

Dus hij doet het allemaal gratis?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marion.

marianca schreef:
renee-uk schreef:
rechtzaken......

Allemachtig :N:
marianca

Maar,jullie weten dus helemaal niks over deze Stichting,alleen wat verspreid word over de Forums,daar voeden jullie zich mee.Ga jullie gang...Maria zal haar best doen om leugens te verspreiden..Toch,Maria?

In iedergeval heeft douce nu een warm thuis met de beste verzorging,daar ging het ons dus om.. :wink:
Jullie blèren maar verder...
renee-uk
Zeer actief

marianca schreef: Zou jij dat dan niet doen als je voor een GOEDE Stichting vrijwilliger zou zijn?Het is niet alleen deze Stichting die ze zwart hebben gemaakt hoor,er zijn er nog recent 2 bijgekomen..
als je daar een eerlijk antwoord op wil hebben ja voor een goede stichting zou ik dat zeker wel doen, maar als wat ik hier van jou lees en verder zoal opgezocht heb kenmerkend is voor de RDE schaar ik die daar zeker niet onder.
Afbeelding

marianca

Oei Marion...Oei,dat wist je niet.. :oohja: Goh,je weet dus alleen de verhalen over Douce..allemachting!Zwart kijken is niet zo best hoor..
renee-uk
Zeer actief

Marion. schreef:
marianca schreef:
renee-uk schreef: rechtzaken......

Allemachtig :N:
ik weet wel van de heer is mijn herder, maar van de heer is mijn advocaat heb ik nog nooit gehoord :?
Afbeelding

Marion.

chrico schreef:
marianca schreef:

Voor zijn "vrouwtje" wel natuurlijk. Tijd die hij voor zijn vrouwtje kwijt is kost niets. Dat verdient vrouwtje namelijk.

Brrrrr, ik krijg de grootste kriebels van het "heer".
marianca

renee-uk schreef:
marianca schreef: Zou jij dat dan niet doen als je voor een GOEDE Stichting vrijwilliger zou zijn?Het is niet alleen deze Stichting die ze zwart hebben gemaakt hoor,er zijn er nog recent 2 bijgekomen..
als je daar een eerlijk antwoord op wil hebben ja voor een goede stichting zou ik dat zeker wel doen, maar als wat ik hier van jou lees en verder zoal opgezocht heb kenmerkend is voor de RDE schaar ik die daar zeker niet onder.
Dus,jij bent ook iemand die alles opzoekt en niet afgaat op eigen ervaring?Ja,zo kan ik mezelf ook voeden...
Marion.

marianca schreef:Oei Marion...Oei,dat wist je niet.. :oohja: Goh,je weet dus alleen de verhalen over Douce..allemachting!Zwart kijken is niet zo best hoor..
Het was een woordspeling om te laten zien hoe eng ik dit vind.

De HEER (met hoofdletters) is advocaat.
Mijn antwoord. "Allemachtig".

Maar goed. Misschien is die woordspeling te moeilijk voor je.
marianca

Marion. schreef:
chrico schreef:
marianca schreef:

Voor zijn "vrouwtje" wel natuurlijk. Tijd die hij voor zijn vrouwtje kwijt is kost niets. Dat verdient vrouwtje namelijk.

Brrrrr, ik krijg de grootste kriebels van het "heer".

Kijk,nu heb je het weer over het ' verdienen ' Schijnbaar gun je die honden geen warme mand?Het maakt jou alleen maar uit wat er aan geld binnenkomt?
Ja,jij zou een goede zijn voor een Stichting...
renee-uk
Zeer actief

marianca schreef:
renee-uk schreef:
Dus,jij bent ook iemand die alles opzoekt en niet afgaat op eigen ervaring?Ja,zo kan ik mezelf ook voeden...
om in de heer verder te gaan, ik prijs God op mijn blote knieën dat ik geen persoonlijke ervaring met deze stichting heb en reken er maar wel op dat ik dat ook zo zal houden!
Afbeelding

Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

marianca schreef:
renee-uk schreef:
rechtzaken......

Onze lieve Heer? Staat die bij jullie zelf in het doel? :denken:

(Okay dat was onnodig. :F: )

Maar weer even serieus.

RDE heeft een basisregel van een betrouwbare stichting nog niet begrepen; als je graag een slechte naam kwijt wilt, doe je dat NIET door zelf keihard mee te schelden, mee te bleren en zelf lasterlijke uitspraken te bezigen. En zelfs al zou ALLES wat je zegt waar zijn, dan zouden ze dat in stilte en achter de schermen met het gezin in kwestie regelen, en niet op een openbaar forum met jan en alleman.

DAT kenmerkt een betrouwbare stichting. Een die bereid is helderheid te geven, maar NIET voordat de zaak volledig rond is. En verder geen sneren naar mensen, geen scheldpartijen, niet de tegenpartij de grond in boren; gewoon netjes en feitelijk openheid van zaken zonder vingertje wijzen en ''ja maar...'' te doen.

Eerlijkgezegd berokkend jou gedrag hier op het forum de stichting misschien nog wel meer schade dan de hele zaak an sich. Het geeft geen pas, de manier waarop je mensen aanvliegt en de tegenpartij zwartmaakt.

En DAT gedrag, hetzelfde wat ik destijds zag bij de rijdende rechter, maakt dat ik de RDE met een HELE grote boog voorbij zou lopen als ik een buitenlandse hond zou willen adopteren.
Afbeelding
marianca

Marion. schreef:
marianca schreef:Oei Marion...Oei,dat wist je niet.. :oohja: Goh,je weet dus alleen de verhalen over Douce..allemachting!Zwart kijken is niet zo best hoor..

Ja,zo kun je het natuurlijk ook een wending geven... :wink:
Marion.

marianca schreef:
Marion. schreef:

Ja,zo kun je het natuurlijk ook een wending geven... :wink:
Nee hoor, zo bedoelde ik het. Maar misschien ken je me daar nog niet goed genoeg voor.
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”