maart schreef:laniramommy schreef:maart schreef:ik kan best wel wat hebben hoor
Moest ik het niet willen lezen, dan sluit ik gewoon af, het is maar een forum hé. Niemand verplicht je van hier te komen als je niet tegen commentaar/kritiek kan.
graag gedaan hoor

Het is hier gewoon zo, ik zit hier al een aantal jaar, niet dat ik een bekend lid ben ofzo.
Maar het word je duidelijk gemaakt dat hier op het forum iedereen zijn mening mag zeggen zonder dat modjes meteen gaan ingrijpen.
Trachten de mentaliteit te veranderen hoeft niet hoor, is ook niet nodig. Integendeel.
Als een geschreven woord van een onbekend persoon je raakt, dan zoek je misschien nu al best een ander forum op, want je zal nog in veel topics kunnen posten dat jij het te wreed vindt anders

Ik wijs mensen er alleen op hoe de manier van doen overkomt op anderen.
ik las net ook al een reactie van iemand op een ander topic die nieuw is en ook al de indruk had dat men constant anderen aanvalt hier.
dat lijkt mij niet de bedoeling van welk forum dan ook!!!!
Is het niet juist zo dat een forum bedoeld is om met mensen in contact te komen,
om bij elkaar terecht te kunnen met vragen, om op RESPECTVOLLE wijze met elkaar zaken te kunnen bespreken.
natuurlijk mag iedereen zijn mening geven. graag zelfs! zoals gezegd juich ik eerlijkheid en openheid alleen maar toe.
maar er mag best gelet worden op de MANIER waarop die mening wordt gegeven.
Ik trek mij de woorden van een wildvreemd persoon op internet niet aan, het zal mij worst wezen wat een ander vind, wij doen wat wij juist achten, het is ons leven .
maar dat wil niet zeggen dat het mij niet op kan vallen, en dat ik niet mag vinden dat het storend werkt als men constant zo aanvallend en fel is naar anderen toe!