Maar nu sinds vanmorgen is ze echt niet goed lijkt het wel. Ze had dit voor een paar weken terug ook, maar niet zo erg als vandaag.
Ze is vreselijk timide en staat er echt heel vreemd bij. Zij staat, sinds ik haar heb, toen was ze 4,5 jaar, vaak gekruist met haar achterpoten. Ik ben er al eens op gewezen dat dit neurologisch kan zijn, maar voor de rest had ze daar geen andere verschijnselen bij, behalve dat ze altijd al een gekke heksie is geweest.
Nu staat ze echter zwaar overkruist en lijkt het net of ze op omvallen staat. Ze heeft dit dus een paar weken terug ook gehad, maar mijn gevoel zegt dat het nu erger is. Toen ging het met een dag of 2 weer over, maar nu, ze kijkt zo zielig.
Ik snap er niks van, maar ik krijg er een naar gevoel van. Lekkere snoepjes pakt ze aan, maar ze kauwt gewoon niet.
Het lijkt soms net of ze ieder moment kan omvallen, zo wankel staat ze dan. De angst slaat me om mijn hart, want het lijkt net of ze ieder moment verlamd kan raken ofzo. Maar hoe ze dan weer een sprint trekt, ik weet het niet hoor.
Ik kijk het even aan, maar ik ga vanmiddag of morgen met haar naar de DA. Misschien dat zij kunnen zeggen wat het is. Mocht het echt verslechteren ga ik sowieso vandaag nog.
Gatver, die heksepeks moet gewoon nog even mee.