Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Overlijdensadvertentie
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Overlijdensadvertentie
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Aantal honden: 1
die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.Marion. schreef:Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Marion. schreef:Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
-
Marion.
Toegegeven. Alle aantallen weet ik niet precies meer. Maar het waren er veul (vooral mensen).saskia en siem schreef:die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Kijk dat is dan weer makkelijk als er een kanaal gedempt moet worden of een dijk opgehoogd.Marion. schreef:Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
Zo'n aantal vult lekker.
Denken ze over 1000 jaar wel een heel vreemde cultuur opgegraven te hebben.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
36 mensen en 13 honden en 5 katten en een parkiet was het aantalMarion. schreef:Toegegeven. Alle aantallen weet ik niet precies meer. Maar het waren er veul (vooral mensen).saskia en siem schreef:die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja misschien beter om daat sectie op te laten plegen.saskia en siem schreef:die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.Marion. schreef:Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Lekker narcist zal dat geweest zijn, het idee al dat je aanneemt dat een ander niet zonder je kan leven. Dat zul je in de meeste gevallen moeten omdraaien denk ik.Marion. schreef:Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... 8-270.html" onclick="window.open(this.href);return false;AnneMarie schreef:
Lekker narcist zal dat geweest zijn, het idee al dat je aanneemt dat een ander niet zonder je kan leven. Dat zul je in de meeste gevallen moeten omdraaien denk ik.
Of iemand een overlijdensadvertentie wil zetten moet hij of zij helemaal zelf weten;voor een aantal mensen zal het nodig zijn denk ik

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Wat heeft die link ermee te maken???

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Dat denk ik ook. Rouwende mensen hebben waarschijnlijk wel iets anders aan hun hoofd dan zich hier druk om maken. Al zou ik het zelf beslist niet zo doen, het stoort mij niet dat anderen dit op een andere manier beleven. Ik heb ook geen behoefte aan een grafje voor Boyke als het zo ver is (hopelijk duurt het nog heel lang), maar als anderen zich daar beter door voelen, prima. Het is op zich wel veelzeggend over de "algemene" mening dat een hondenbegraafplaats niet op hetzelfde terrein ligt als een mensenbegraafplaats. Vandaar ook het gevoel dat een hondenoverlijdensadvertentie volgens velen niet op dezelfde pagina hoort als de mensenadvertenties.Frederiek schreef:Dat dusJaap* schreef:Het kan mij niks schelen als er naast mijn doodstijding een aankondiging van een overleden wandelende tak zou staan.
Daar wordt toch niemand minder van? Lekker zelf weten.
Op de volgende bladzij staan de vergunningsaanvragen van de gemeente, bij wijze van spreken. Ook goed. Ik weet in elk geval zeker dat mijn naasten (en vage kennisen) het geen drol zou interesseren of er een advertentie voor een dood huisdier naast de mijne zou staan. Waarschijnlijk nemen ze 't niet eens in zich op
.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Die heeft met die 36 mensen,honden en parkieten enz te maken.Die komen uit dat topic.AnneMarie schreef:Wat heeft die link ermee te maken???![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
Dankduitse herder schreef:36 mensen en 13 honden en 5 katten en een parkiet was het aantalMarion. schreef:Toegegeven. Alle aantallen weet ik niet precies meer. Maar het waren er veul (vooral mensen).saskia en siem schreef:die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.