Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Overlijdensadvertentie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: Overlijdensadvertentie

Ongelezen bericht door Marion. »

bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

Marion. schreef:
bouvierpoedel schreef:Ik hoorde er pas 1 die vond dat als zij overleed haar honden een spuitje moesten krijgen omdat die niet zonder haar konden leven .
Ik hoorde er pas eentje die vond dat 36 mensen, 10 honden, 1 katten en 6 parkieten tegelijk met haar dood moesten omdat die niet zonder haar konden leven. Hoe groot moet dat graf dan wel niet zijn :N:
die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Marion. schreef:
:F:
Perry en Noah

Afbeelding
Marion.

saskia en siem schreef:die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.
Toegegeven. Alle aantallen weet ik niet precies meer. Maar het waren er veul (vooral mensen).
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Marion. schreef:
Kijk dat is dan weer makkelijk als er een kanaal gedempt moet worden of een dijk opgehoogd.
Zo'n aantal vult lekker.
Denken ze over 1000 jaar wel een heel vreemde cultuur opgegraven te hebben. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Marion. schreef:
Toegegeven. Alle aantallen weet ik niet precies meer. Maar het waren er veul (vooral mensen).
36 mensen en 13 honden en 5 katten en een parkiet was het aantal :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

saskia en siem schreef:
Marion. schreef:
die is gek!!! dubbel gestoord of leeft in een sectie.
Ja misschien beter om daat sectie op te laten plegen. :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Marion. schreef:
Lekker narcist zal dat geweest zijn, het idee al dat je aanneemt dat een ander niet zonder je kan leven. Dat zul je in de meeste gevallen moeten omdraaien denk ik.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

AnneMarie schreef:
Lekker narcist zal dat geweest zijn, het idee al dat je aanneemt dat een ander niet zonder je kan leven. Dat zul je in de meeste gevallen moeten omdraaien denk ik.
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... 8-270.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Of iemand een overlijdensadvertentie wil zetten moet hij of zij helemaal zelf weten;voor een aantal mensen zal het nodig zijn denk ik :wink:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Wat heeft die link ermee te maken??? :piew: :U:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Frederiek schreef:
Jaap* schreef:Het kan mij niks schelen als er naast mijn doodstijding een aankondiging van een overleden wandelende tak zou staan.
Daar wordt toch niemand minder van? Lekker zelf weten.
Op de volgende bladzij staan de vergunningsaanvragen van de gemeente, bij wijze van spreken. Ook goed :19:
Dat dus :ok: . Ik weet in elk geval zeker dat mijn naasten (en vage kennisen) het geen drol zou interesseren of er een advertentie voor een dood huisdier naast de mijne zou staan. Waarschijnlijk nemen ze 't niet eens in zich op :19: .
Dat denk ik ook. Rouwende mensen hebben waarschijnlijk wel iets anders aan hun hoofd dan zich hier druk om maken. Al zou ik het zelf beslist niet zo doen, het stoort mij niet dat anderen dit op een andere manier beleven. Ik heb ook geen behoefte aan een grafje voor Boyke als het zo ver is (hopelijk duurt het nog heel lang), maar als anderen zich daar beter door voelen, prima. Het is op zich wel veelzeggend over de "algemene" mening dat een hondenbegraafplaats niet op hetzelfde terrein ligt als een mensenbegraafplaats. Vandaar ook het gevoel dat een hondenoverlijdensadvertentie volgens velen niet op dezelfde pagina hoort als de mensenadvertenties.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

AnneMarie schreef:Wat heeft die link ermee te maken??? :piew: :U:
Die heeft met die 36 mensen,honden en parkieten enz te maken.Die komen uit dat topic.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Marion.

duitse herder schreef:
Marion. schreef:
36 mensen en 13 honden en 5 katten en een parkiet was het aantal :engel:
Dank :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”