Bij de aanschaf van onze honden geen moment aan anderen gedacht. Ze moesten goed op ons en het gezin reageren en dat was prio nr 1.
Maar de reacties over onze rassen zijn wel divers. Omdat Sen een "gezellige familie lab" is in hun ogen zijn ze niet bang voor hem en Odin is de bull van de familie.....letterlijk denken sommigen. Terwijl Sen juist pinniger kan zijn dan Odin...hahahaha
Ik loop altijd met Senna en Sen loopt altijd los...eigen riem in de bek. En eigenlijk raar maar dit werkt positief omdat hij daardoor ineens heel cute op ze overkomt. "Ach kijk die hond laat zichzelf uit"
Komen er mensen zonder honden dan roep ik em, en moet ie gaan zitten en wachten tot die mensen voorbij zijn ....heb geen zin in flinke stomerij kosten omdat meneer ineens een sliding voor ze maakt als ie merkt dat ze geen hond bij zich hebben. Hij springt namelijk niet op mensen maar gaat vlak voor ze in de ankers en met het huidige modderweer.....
Komen er mensen die zelf ook een hond bij hebben dan kijk ik of die hond vast zit of los en wat voor hond het is.
ken ik hem en hij loopt los dan mag Sen ook vrij......loopt die hond vast dan pak ik Sen ook ff zijn riem af en loopt ie vast mee.
En hiermee vind ik dat ik genoeg voor de samenleving doe die toevallig niks van honden mot.
Odin daarentegen...loopt veel vast mee maar zijn er geen andere honden dan mag hij los. Zijn er wel andere honden dan ligt het eraan wie het is ..maar dan mag hij ook los want die baasjes kennen hem ook als een blije dikke knuffel.
Wat mensen verder van hem denken...... what ever
Verder huilen ze hun angstjes en vooroordeeltjes maar lekker thuis uit, daar hou ik me niet mee bezig

Dan heb je wat te doen zeg als je je daarmee bezig moet houden..