Taiga had ook een lange staart. Nu niet meer want we hebben die moeten laten couperen ivm ontstekingen aan haar staart. Dat hij de hoogte heeft van een boxer, dat kan. Maar dat heeft Taiga ook...maar ze is toch echt een amstaff.StormenRoxy schreef:zijn bouw is meer die van een boxer.. hij heeft ook ongeveer de hoogte van een boxer..massam schreef:dat kan zijn maar je zegt nu nog dat je hem op een boxer vindt lijken. ik totaal niet. ik vind hem echt een amstaff/pit
zijn hals is los vel en niet lekker strak zoals bij een staff
ik verglijk hem dan met de staf van een vriendin van me.. dat is een met stamboom
hij heeft meer lip en rimpels zijn bek heeft ook niet die typische staf vorm maar is rechter hij heeft ook een best lange staart dat is ook niet wat ik bij een staf zie
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Storm ziet er gevaarlijk uit???
Moderator: moderatorteam
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Storm ziet er gevaarlijk uit???
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
tja hij lijkt er wel op...
maar dat maakt hem nog niet eng toch... als ik mensen zie met een staf ga ik ze niet uit de weg..
ik snap best dat mensen een ommetje maken als ze met een andere hond zijn.. maar gek genoeg zijn het vaak de mensen zonder hond die vol angst naar hem kijken ..
dan denk ik toch maar dat ik voor de poedel vermomingskit ga..
ik heb hem trouwens overgenomen als box x chow.. (de chow geloofde ik al lang niet meer)
maar waarom zou iemand daar over liegen... in nederland is zon hond als storm makkelijk te herplaatsen... (hij was toen 1,5)
het was ook een degelijk gezin met kinderen en al.. (dan kan het natuurlijk nog)
maar dat maakt hem nog niet eng toch... als ik mensen zie met een staf ga ik ze niet uit de weg..
ik snap best dat mensen een ommetje maken als ze met een andere hond zijn.. maar gek genoeg zijn het vaak de mensen zonder hond die vol angst naar hem kijken ..
ik heb hem trouwens overgenomen als box x chow.. (de chow geloofde ik al lang niet meer)
maar waarom zou iemand daar over liegen... in nederland is zon hond als storm makkelijk te herplaatsen... (hij was toen 1,5)
het was ook een degelijk gezin met kinderen en al.. (dan kan het natuurlijk nog)
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
dogo4ever
- Zeer actief
Ja, je hebt helemaal gelijk (zag ook net de foto van Dice)massam schreef:weet je waar hij enorm op lijkt alleen qua kleur niet..
weet jij nog een foto te vinden eliza.. dice (van sugar, natalie etc volgens mij)
een volle amstaff incl lip en rimpels
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ik zou niet zo hard zeggen dat die kruising niet kan hoor
maar ik denk van niet..
ík vind hem ook niet eng, maar hij heeft nu eenmaal een pitbullachtig uiterlijk en vooral duitsers zijn daar allergisch voor. deal with it
ík vind hem ook niet eng, maar hij heeft nu eenmaal een pitbullachtig uiterlijk en vooral duitsers zijn daar allergisch voor. deal with it

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Hij lijkt op zo een pitje uit het oostblok. Maakt verder niet uit, ik zou gewoon mn schouders ophalen en denken dat is jouw verlies.
Ik kreeg met mijn brindle bull terrier ook veel meer reacties dan met mijn witte stafford van 37 cm hoog die een roze halsband draagt.
Ik kreeg met mijn brindle bull terrier ook veel meer reacties dan met mijn witte stafford van 37 cm hoog die een roze halsband draagt.
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Voor jou is hij niet eng en zou je voor een staff niet omlopen, maar anderen vinden deze honden wel eng en zou wel omlopen.StormenRoxy schreef:tja hij lijkt er wel op...
ik snap best dat mensen een ommetje maken als ze met een andere hond zijn.. maar gek genoeg zijn het vaak de mensen zonder hond die vol angst naar hem kijken ..![]()
Ik weet niet hoe oud hij nu is, maar dat hij toen herplaatst is als kruising box x chow, kan te maken hebben gehad met de RAD die nog actief was? Toen kon je niet zo makkelijk een kruising staff plaatsen dus zijn veel honden onder een andere naam herplaatst.

-
dogo4ever
- Zeer actief
Er zijn stafford/pitbull pups die echt grote vellebalen zijn als pup. Mijn Joe was als pup een biggetje van de bovenste plank met mega rimpels. Toen hij eenmaal een grote knul werd, verdween dat als sneeuw voor de zon. Als mensen niet weten wie nou echt de ouders zijn, maken ze er wel wat van.StormenRoxy schreef:tja hij lijkt er wel op...
ik snap best dat mensen een ommetje maken als ze met een andere hond zijn.. maar gek genoeg zijn het vaak de mensen zonder hond die vol angst naar hem kijken ..![]()
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Tsja, hij is zwart en daar scoor je direct al minpunten mee..
Zelfs mijn hond vinden mensen eng. Want hij is zwart.
- Kristina
- Zeer actief
- Contacteer:
Net als dat een rode auto of motor altijd snel zijn.Machie schreef:Tsja, hij is zwart en daar scoor je direct al minpunten mee..

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
idd.Kristina schreef:Net als dat een rode auto of motor altijd snel zijn.Machie schreef:Tsja, hij is zwart en daar scoor je direct al minpunten mee..
Fuck.. onze hond is zwart en de auto rood
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Maar is het dan zo raar dat mensen bang voor hem kunnen zijn? Denk dat er ook mensen zijn die bang voor een poedel zijn hoor, sommige mensen houden gewoon niet van honden of zijn er als de dood voor. Daar is toch niets mis mee? Denk dat die mensen niet eens bij nadenken wat voor ras het misschien is, die schrikken gewoon van de verschijning groot en zwart en Storm heeft gewoon een imposante verschijnen.
Ik zou ook niet omlopen als ik je tegen zou komen, ik hou wel van dat type hond, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen als de dood voor hem zijn.
Ik zou er niet van wakker kunnen liggen hoor.
Ik zou ook niet omlopen als ik je tegen zou komen, ik hou wel van dat type hond, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen als de dood voor hem zijn.
Ik zou er niet van wakker kunnen liggen hoor.
- Browny
- Zeer actief
gevaarlijk
ik zou m zo in mijn binnenzak mee nemen
vind m een schattige kop hebben (op je onderschrift foto) en lieve uitstraling met die rimpeltjes en wenkbrauwen
kben dan ook helemaal weg van staff/bull/pit achtige honden.. alleen hebben ze niet langere haartjes
vind m een schattige kop hebben (op je onderschrift foto) en lieve uitstraling met die rimpeltjes en wenkbrauwen
kben dan ook helemaal weg van staff/bull/pit achtige honden.. alleen hebben ze niet langere haartjes