En dat was in eerste instantie ook. Als ik portiek uitliep met mijn hond (aangelijnd) naar het losloopveld tegenover dan attendeerde hij even naar zijn hond, maar verder oke..
Maar ineens zie ik de hond met een noodgang op ons afrennen, en voordat ik het wist hing ze in Trixie (mijn hond).. Nou, behoorlijk geschrokken en enigzins verbaasd ben ik verder gelopen. Hij heeft geen woord gerept, niks gevraagd of wat ook..
Vervolgens laat hij zijn hond nog steeds los lopen... Zowel in de portiek als buiten.. En controle erover heeft hij niet, want als je 10 keer moet fluiten en 10keer moet roepen naar je hond, dan klopt er iets niet..
Vorige week is mijn hond weer gepakt.. En de hond ging maar door, bleef op trixie knallen.. Baasje had totaal niet door waar zijn hond was, lette niet op. En ik had hem geroepen, maar dat was dus al te laat...
Gelukkig is Trixie er goed vanaf gekomen, maar ik was er wel heel erg klaar mee.. Heb hem nog toegeschreeuwd dat ie verdorie zijn hond dan ook vast moet doen!!! Wederom geen geluid uit zijn mond.. Geen excuses, geen bezorgdheid naar mijn hond toe.. Helemaal niets!!
Ik ben er zo boos over!!!! Want ik moet dus rekening gaan houden met hem, terwijl mijn hond vast zit!! Ik durf de deur niet uit, als ik wat hoor in de portiek.. Aangezien het zo kan zijn dat zijn hond voor mijn deur staat. En hij zelf er niet bij is... Hij en zijn hond claimen alle ruimte, denken dat alles van hem is..
En het kutte eraan vind ik, dat het een stafford is!! Want dat beessie kan er niet zo veel aan doen..
Mijn hond is naar andere honden best onzeker en dat voelt die hond.. En die krijgt er zo natuurlijk ook wel de kans voor om er wat mee te doen...om te laten zien dat zij de baas is..
Het bezorgt me toch wel spanning hoor.. Continue om je heen kijken of dat beest niet ergens weg komt!!