ach ja ik heb ze ook wel eens perongelijk in de gang opgesloten hoor!
en een keer in de garage, gelukkig rusten de andere hondjes niet als er 1 kwijt is!
Moderator: moderatorteam

Aaaaah, dat is wel héél schattigEllepel schreef:![]()
![]()
![]()
Hier ook een slechte baas hoor....mijn bouviers destijds hielpen altijd mee de boodschappen uit de auto te halen, ze droegen dan ene tasje of pakje.....afijn alles was binnen en ik zat heerlijk met een bak koffie op de bank, belt de buurvrouw aan...Anouk zit nog voor de deur....pak hagelslag had ze aldie tijd vastgehouden![]()

Sita schreef:Vergeet ik nog het ergste te vertellen. Vorige week had ik Rowan in de achterbak gezet om weg te brengen naar de dagopvang en ben niet naar de dagopvang gereden, maar op de automatische piloot gewoon naar mijn werk. En Rowan ligt altijd braaf in de achterbak, dus die kwam pas omhoog toen ik de auto ging parkeren. Maar snel even gemeld dat ik weer even weg was en een uurtje later weer terug was
Idd, ik zie het zo voor meLothian schreef:Aaaaah, dat is wel héél schattigEllepel schreef:![]()
![]()
![]()
Hier ook een slechte baas hoor....mijn bouviers destijds hielpen altijd mee de boodschappen uit de auto te halen, ze droegen dan ene tasje of pakje.....afijn alles was binnen en ik zat heerlijk met een bak koffie op de bank, belt de buurvrouw aan...Anouk zit nog voor de deur....pak hagelslag had ze aldie tijd vastgehouden![]()