dommeltje schreef:mensen tog nog een reactie van mij omdat de helft hier helemaal niet kan lezen, of leest wat ze zelf willen zien.
1.op dit moment heb ik helemaal geen bench, daarom kwam ik hier om te vragen of dat er is.
2.heb ik al gemeld dat ze binnen zit tot uur of 11 dan komt er iemand langs voor een uur wandelen, rennen, ravotte enzo.
3.als ik om 4 a 5 uur thuis kom, zoals de gemiddelde werkende persoon dan heb ik nog een hele avond om aan me hond te besteden, wat ook gebeurt, ik zeg wel bij ik ga wandelen maar oke ik zal het preciezer ofschrijven, ik wandel door de polder, dommel rent snuffelt kruipt rolt door het gras enzovoort. ik laat haar nog zit en blijf op afstand dingen doen verstop een bal enzovoort.
4.ik slaap maar 6u per nacht dus ik heb een lange avond net als de meeste mensen.
5.ja ik ga savonds wel eens weg ook niet elke dag ze krijgt dan van alles en nog wat dus zo zielig vind ik ze niet.
6.nee ik voel me niet schuldig dat ze lang alleen is omdat er zowieso al iemand langs komt om met haar te spelen
7.nee ik vind me zelf niet stoer vanwege het soort hond
8.als ze zich overdag zou vervelen kan ik me nog enigzins voorstellen, maar smorgens tussen 4 en 7 toen ze nog buiten kon de boel bij elkaar blaffe dat lijkt mij echt geen verveling zoals hier word gezegt maar dat moet iets anders aan de hand zijn.
even per punt terug reageren
1, nee niet goed gelezen blijkbaar want ik dacht dat ze in de bench zat. Ik begrijp je keuze voor een bench in deze dan ook niet helemaal? Want als ze gewoon los binnen kan dat zou er eigen een tijdklok op de deur moeten komen en niet op een bench toch?
2 zou die persoon ook nog 's middags om 2 uur kunnen? Dan zou het voor mij al een heel eind genoeg zijn, zeker als ze ook nog 2 x per week mee zou kunnen met een uitlaatservice ofzo.
3klinkt goed
4klinkt ook goed, voor de hond dan
5een hond vind "van alles en nog wat krijgen" niet boeiend. Die is veel liever bij jou. Ik begrijp dat je wel eens weg moet. Maar probeer er dan vooral voor te zorgen dat ze overdag meer afleiding heeft gehad en goed moe is.
6 zie punt 2
7gelukkig maar
8misschien geen verveleing, kan vele andere oorzaken hebben. Feit is dat ze er mee aangeeft dat er wat is. Aan jou daarop te reageren. Dat heb je nu gedaan. Verder dus inderdaad zorgen dat ze minder alleen is.
Zou mijn manier van honden houden niet zijn, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Als ze haar natje en droogje krijgt en voldoende beweging al is dat dan niet door jou dan zie ik het probleem niet. Je krijgt dan zelf mogelijk een minder sterke band met je hond dan wanneer je er meer tijd voor had, maar je kunt niet alles hebben. Als deze manier voor jou goed is dan is dat prima.