Gister is er een ongelukje gebeurd met Sandy.
Ze was aan het spelen met een andere hond toen ze ineens gewond was aan haar oog.
Mijn vader was aan het oppassen, en dacht dat de andere hond met zijn poot een kras op haar ooglid veroorzaakte.
Toen we bij de DA kwamen zei deze gelijk dat het door een tand kwam, bij nader onderzoek bleek haar hele ooglid
aan de binnen en buitenkant doorgescheurd.
Gelijk gehecht en een paar uur later mocht ik haar ophalen
Nu heeft Sandy een kap gekregen van de DA zodat ze niet aan de hechtingen kan peuteren,
maarrr DE KAP is 1 groot DRAMA.
Vannacht lag ze bij me in bed en kwam ze nog bij van de narcose dus ik liet de kap eraf.
Ze zat af en toe aan haar oog, 1 keer gaf ze echt een schreeuw van pijn zo zielig!!
Vanmiddag heb ik de kap omgedaan, dmv een koekje voor haar neus heeft ze zelf haar hoofd er door gestoken.
Maar toen het ding vast zat, ging ze bokkensprongen maken en dacht ik nog even zo doorgaan en je heb nog meer wonden. Ik heb haar in haar bench gezet, waar ze verstijfd van angst bleef zitten. Ze heeft zelfs van angst een plas gedaan in haar bench.
Nu heb ik de kap weer afgedaan, maar ik kan niet 2 weken lang continu naast haar blijven zitten. Hoe kan ik dit nu oplossen, heeft iemand tips? ik vind het zo rot voor haar, zo alles bij elkaar. Ze kijkt er ook nog heel zielig bij.
Wie weet er raad?? Goddank is haar oog zelf niet beschadigd maar al met al is het wel een rotsituatie
Zijn er meer mensen wiens hond doodsbang was voor en kap en gaat dit mogelijk nog over??? ik weet er even geen raad meer mee..