Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toch is het leuk om complimentjes over je honden te krijgen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Toch is het leuk om complimentjes over je honden te krijgen

Ongelezen bericht door blondie »

Gewoon net even met uitlaten.. hondjes aan de flex.. twee oude mannetjes op het bankje..bij het bosparkje.. had ze wel eens eerder zien zitten maar liep vaak anders dan daar langs.
Ik groet ze loop voorbij.. Juffrouw.. zijn dat echte duitse herders..?
:mrgreen: "ja meneer, rasecht".. "heb je ze uit duitsland... en zijn het twee reuen?" "Heb zelf ook duitsers gehad maar iets kleiner, was ook een teef" Blufje scheelt niet veel met Finn qua hoogte.. "nee meneer, een reu en een teef zijn het " oh... ik vind die mooi.. wijzend naar Bluf.. de ander wijzend naar Finn hahah
"net een wolf" werd er over Bluf gezegd..."en jij bent ook bijna een duitse dame"(wat die hele oude meneer daarmee bedoelde wilde ik niet weten.. hoop niet dat hij mij linkt aan een arisch ras) die onderwijl maar was gaan zitten en mij maar aan bleef kijken wanneer ik haar gevonden flesje weer een schop zou geven.. Finn ging eens even kijken met wie ik stond te praten en nam de boel in ogenschouw :D
Die ene meneer had altijd duitse herders gehad zei hij, zo zijn ze goed he.. die mooie rechte ruggen..
Was een grappig praatje en ineens ging mij een lichtje branden omdat mijn vader en moeder het wel eens over een man hadden gehad die altijd duitse herders had gehad.. ik vroeg hem dus zijn naam.. toevallig dezelfde achternaam als mij.. maar goed dat is niet zo moeilijk in Katwijk :engel:
Hij slikte nog net "van wie ben jai d'r ien dan" in... :mrgreen: en vroeg wie mijn vader was.. bij het noemen van de naam werd al direct de de naam van mijn overgrootopa genoemd werd en was duidelijk wie ik was :smile:
Ma bleek vorige week een praatje met hem te zijn aangegaan en had verteld over me, ik moest zo lachen.. klein wereldje zei ik nog..
En met een "het zijn prachtige beesten" ben ik vrolijk en met een leuk gevoel verder gelopen :mrgreen:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Toch is het leuk om complimentjes over je honden te krijgen

Ongelezen bericht door _Leonie »

Leuk toch, maakt je dag!
blondie schreef: "van wie ben jai d'r ien dan" in...
Slikken ze nou nooit bij mij in haha!
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

haha dat is wel erg leuk

ps. wist niet dat je uit katwijk kwam, katwijk zh? Dan woon je bij mij om de hoek :W:
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Judith-Diesel schreef:haha dat is wel erg leuk

ps. wist niet dat je uit katwijk kwam, katwijk zh? Dan woon je bij mij om de hoek :W:
Haha dat zie ik ja dat je om de hoek woont haha

Vind het gewoon wel eens leuk dat mensen ook zeker ouderen reageren op bepaalde honden ..
Weet nog toen ik Finn net had en ik voorbij Salem liep dat is een bejaardentehuis, dat er ook eens een mevrouw met een rollator met tegemoet kwam lopen.. zeer oude dame.. dus ik riep hem wat dichter aan de voet zodat we konden passeren en de mevrouw bleef stilstaan en sprak me aan "ik ben niet bang hoor, we hebben vroeger ook altijd herders gehad" ik mis het nog steeds zei ze het hebben van een hond.. en ze vond het zo fijn hem even aan te halen en dat contact te hebben.
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

blondie schreef: Haha dat zie ik ja dat je om de hoek woont haha

Vind het gewoon wel eens leuk dat mensen ook zeker ouderen reageren op bepaalde honden ..
Weet nog toen ik Finn net had en ik voorbij Salem liep dat is een bejaardentehuis, dat er ook eens een mevrouw met een rollator met tegemoet kwam lopen.. zeer oude dame.. dus ik riep hem wat dichter aan de voet zodat we konden passeren en de mevrouw bleef stilstaan en sprak me aan "ik ben niet bang hoor, we hebben vroeger ook altijd herders gehad" ik mis het nog steeds zei ze het hebben van een hond.. en ze vond het zo fijn hem even aan te halen en dat contact te hebben.
Mijn oma heeft dat ook, ze is 84 heeft tot 20 jaar geleden altijd zelf een hond gehad en nu als ze Diesel ziet wordt ze helemaal blij en ow wat een lieverd en even kroelen. Terwijl Diesel nou niet echt een ras is waar ik van denk dat oudere mensen nou leuk vinden hihi
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ja leuk hè, al vind je je eigen honden hoe dan ook de mooiste van de wereld, je groeit altijd weer van complimentjes.
Wj doen dat ook regelmatig; als we een hond zien die we erg mooi vinden wordt dat duidelijk kenbaar gemaakt. Gaat vanzelf, we draaien dan altijd al mee met de hond :mrgreen:
Zeker bij een echte mooie herder :I:
Baco
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Franse Bulldog x Engelse Stafford

Ongelezen bericht door Baco »

Hallo, ik zie hier twee buurtgenoten, kom zelf uit Rijnsburg zh. Complimentjes over je hond krijgen is altijd leuk, onze kleine Baco is erg geliefd bij een aantal hondenmensen hier uit de buurt. Hij wordt al liefkozend Mickey Mouse genoemd, waarom dat is weet ik niet!!!???... :pffff: :19:
Groetjes van Baco en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”