Ook weigerde hij zeer consequent vanaf het begin de brokken te eten die we hadden meegekregen van de vorige eigenaren, en aangezien het meuk was heb ik meteen een zak Carocroc gehaald, maar ook dat at hij niet. Na een dag of 4 heb ik een pakje Smuldier gehaald en hij verslond het werkelijk binnen 2 minuten en keek me heel dankbaar aan haha. Afijn, ik ging dus over op kvv (volledig). De stank was al na een week beduidend minder, al heeft hij nog steeds een sterke geur bij zich (bijv na een enkele aai ruiken mijn handen al ontzettend naar 'hond' en ik adem nog steeds niet heel diep in 's ochtends in de keuken).
Hij vindt kvv echt erg lekker. Ik heb ook geprobeerd om er vers bij te geven, maar dat liet hij me gewoon houden. Bliefte meneer niet, op kipfilet na dan, daar doet hij een moord voor
Nu is het alleen zo, dat zijn ontlasting in mijn ogen nog steeds niet is zoals het in mijn ogen hoort te zijn. Het is slap, licht van kleur en vaak ook 2 kleuren? Hij poept zo'n 2 keer per dag, dus dat is wel redelijk. Ook vind ik dat hij veel haar verliest (al sinds we hem hebben, dit is niet echt veranderd). De DA zei dat het mss een idee is om de kvv met brok te gaan combineren en ik geef nu Prins Standaard gecombineerd met Smuldier. Dit is sinds een week of 2 maar er is qua ontlasting geen verandering. De Prins Standaard eet hij overigens met smaak. Wil ik te snel, zie ik dingen over het hoofd of hecht ik teveel waarde aan goede poep?