Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik zou juist niet subtiel reclame maken voor jezelf
Je hebt de auto zelf gekocht, niet selectvracht, dus jij mag hem zo beplakken als je dat zelf wilt!
Doe je dat magneetding van selectvracht maar op de motorkap
Wat ziet hij er supernetjes uit van binnen en van buiten!
Veel veilige kilometers gewenst Marion!
Ik zou er gewoon je eigen stickers opplakken hoor, van je meiden en ook gewoon reclame voor je eigen bedrijfje. Je rijdt er toch niet alleen pakjes mee rond maar het is ook je eigen gebruiksauto? Dan lijkt het me dat Selekt Vracht hier geen enkel probleem mee zal hebben.
Kun jij eigenlijk ook stickers maken/leveren waar een gewone kleurenfoto van je eigen honden op staat in elke gewenste maat? Daar ben ik namelijk nog naar op zoek, ik heb nu stickers op mijn auto zitten maar de kwaliteit daarvan is echt diep bedroevend en op mijn klachten krijg ik geen respons van het bedrijf waar ik deze vandaan heb. Dus ik zoek nog naar iemand anders of een ander bedrijf die mij wel kan leveren wat ik wil.
Marion. schreef:
Dit is inderdaad de Scudo. Geen airco, handgedraaide raampjes. Geen centrale deurbegrendeling. Maar dat hoeft hier ook niet
Ik heb dertig jaar rondgereden zonder al die dingen, ging prima hoor
meer nog : ook mijn spiksplinternieuwe auto heeft dit allemaal niet, zie ik het nut niet van in .
nut heeft het niet maar het voelt wel heel luxe hoor.
ik heb dat allemaal voor het eerst van mijn leven wel en ik zit nog steeds en in mn nieuwe tweedehandsie
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
LongFields schreef:Kun jij eigenlijk ook stickers maken/leveren waar een gewone kleurenfoto van je eigen honden op staat in elke gewenste maat? Daar ben ik namelijk nog naar op zoek, ik heb nu stickers op mijn auto zitten maar de kwaliteit daarvan is echt diep bedroevend en op mijn klachten krijg ik geen respons van het bedrijf waar ik deze vandaan heb. Dus ik zoek nog naar iemand anders of een ander bedrijf die mij wel kan leveren wat ik wil.
Durf ik niet te zeggen. Ik heb een A3 printer, en heb nu A4-tjes die waterbestendig zouden moeten zijn. Ik zal dat eerst moeten proberen (en A3 zal nog veel duurder zijn dan A4). Maar goed de waterbestendigheid kan ik nu wel goed testen natuurlijk
Enne.... het nette van binnen heb ik vandaag pas gedaan hoor. Hij zag eruit als een bouwvakkersbus. Maar van buiten helemaal prima.
En Inge. Airco vind ik wel fijn met de honden. Die handgedraaide ramen... het gefrut aan het rechterraampje is niet heel erg veilig. Maar verder zal het me worst zijn. Ik rij gewoon voorzichtig achteruit, en desnoods draai ik de ramen open en roep dat ik eraan kom
Ja, maar het is wel veul en groot voor de meisjes hoor. En ik zit hoog. Maar ik zing heel hard en mijn liedjes schallen nu door de auto. Nou ja. Zelfs Saar sprong er gisteren spontaan in. Ik heb goede hoop dat ze snel wennen. Ik wil wel graag dat ze 's ochtends op de 3 dagen dat we beiden werken gewoon een uurtje lopen. En dan is het niet Saar's wil is wet, dan moeten ze gewoon met de maxitaxi ergens verplicht naar toe.
en groooooooooooooottttttttt, dat wordt een aardig end poetsen(voor mijn machine gelukkig )
En ik ben het met de anderen eens, ik zou lekker groot reclame voor Made by M maken en een mooie sticker van de dames.
Zo'n achteruitrij pieper kun je trouwens zo halen bij de halfords, kun je koppelen aan je acheruirijlicht
De asbak en sigaretenaansteker kijken we hier wel, kost je hooguit een stel nieuwe van de sloop
tekkel schreef:ff opgezocht: Fiat Scudo - Peugeot Expert - Citroën Jumpy zijn praktisch hetzelfde
Dit is inderdaad de Scudo. Geen airco, handgedraaide raampjes. Geen centrale deurbegrendeling. Maar dat hoeft hier ook niet
Al die elektronische zooi hoef ik ook nooit, gaat altijd eerder stuk dan de rest van de auto. En ik rijd mijn auto's altijd helemaal af.
Maar die airco, die wil ik nooit meer missen. Ik rijd van klant naar klant. En als het heel warm is (en de auto stond in de zon) is het heerlijk om even af te koelen.
Oja, de hond vindt het ook heel fijn.........
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Bonnie F schreef:Maar die airco, die wil ik nooit meer missen. Ik rijd van klant naar klant. En als het heel warm is (en de auto stond in de zon) is het heerlijk om even af te koelen.
Oja, de hond vindt het ook heel fijn.........
Ja klopt hoor. Om die reden moest er hier ook heel snel een nieuwe auto komen toen ik mijn lease-auto ingeleverd had en we alleen een oude mazda hadden. We stonden in de file toen we terug kwamen van de trimsalon, en dat vond ik niet grappig voor de honden (zonder airco dus). Maar ja, ikzelf doe het wel zonder. Op heel hete dagen kan ik altijd nog de Baleno meenemen.