Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Busje komt zoooooooo

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Busje komt zoooooooo

Ongelezen bericht door Marion. »

Gezien mijn werkzaamheden voor Selectvracht, hadden wij de auto van mijn vader te leen (want die heeft al een jaar niet meer gereden, mijn vader dan). Maar aangezien a. hij vorige week alweer op de fiets heeft gezeten (!) en dus volgens mij ook weer kan rijden, en b. onze eigen station op benzine op die ritjes wel erg onzuinig reed heb ik besloten dat er maar iets van een bestel bij moest komen.

Volledig blanco naar mijn eigen garage gereden, en ze hadden er toevallig eentje staan. Altijd in onderhoud geweest daar, en komt van een aannemersbedrijf hier vlakbij. Auto heeft niets geleden, is van de buitenkant ook nog puntgaaf (hij is van '97 en er staat 116.000 op de teller). Uiteraard in de cabine was het wel een erg duidelijke bouwvakkersauto.

Maar vandaag hoefde ik niet te werken, en dus heb ik aan de bus gewerkt. Al het hout tegen de wanden is met schoolbord-verf behandeld (kunnen de dames onderweg naar een wandeling tekenen). En het rek dat er in zat - die blijft erin zitten want is erg handig met pakjes gesorteerd al in de auto gooien - ook, alleen toen was mijn verf op. Voor het mooie moet dat dus nog een keer en zéker de onderkant van de schappen, maar ik vind het voor nu met het nieuwe tapijtje er al in prima zo. Ben er helemaal blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Het is wel een fiat. Niet mijn favoriete merk. Maar ach, voor een koopje moet je daar niet om zeuren. En hij is groooooooooot :lol1:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Busje komt zoooooooo

Ongelezen bericht door renee-uk »

wow dat ziet er echt al heel netjes uit Marion en het is aan de buitenkant een mooitje ook nog :E: :E:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

ziet er uit als een prima bus!
en heerlijk veel ruimte voor de meiden :ok:
:pop:
Marion.

renee-uk schreef:wow dat ziet er echt al heel netjes uit Marion en het is aan de buitenkant een mooitje ook nog :E: :E:
Hij ziet er echt prima uit van buiten. Lijkt nu nog wat shebby omdat je de belettering van het bouwbedrijf nog ziet, maar daar gaat Rény heel binnenkort verandering in brengen :cheer: :cheer: :cheer:

Ben alleen wel enorm aan het dubben of ik wat met stickers zal doen. Vind dat wat slordig als je daar overheen de Selectvracht platen plakt. Het mag overigens wel hoor, en die platen hoef je ook niet op de auto te doen, maar ze zijn ook weer handig. Zoals gisteren met die regenbuien, dan zien mensen je komen en doen ze de voordeur vast open. En voor de politie, want we parkeren natuurlijk niet altijd handig en legaal.
Marion.

pooh schreef:ziet er uit als een prima bus!
en heerlijk veel ruimte voor de meiden :ok:
Yep, maar wel erg veel. En bovendien zit ik hoog en zij laag. Maar gisteren hebben ze hun vuurdoop gehad (had er een groot vetbed in gelegd) en na eerst even wat onwennig sprongen ze er op de terugweg direct in en uit. Ze willen wel liever door de achterdeuren ipv de zijdeur :mrgreen:
renee-uk
Zeer actief

Marion. schreef:
renee-uk schreef:wow dat ziet er echt al heel netjes uit Marion en het is aan de buitenkant een mooitje ook nog :E: :E:
Hij ziet er echt prima uit van buiten. Lijkt nu nog wat shebby omdat je de belettering van het bouwbedrijf nog ziet, maar daar gaat Rény heel binnenkort verandering in brengen :cheer: :cheer: :cheer:

Ben alleen wel enorm aan het dubben of ik wat met stickers zal doen. Vind dat wat slordig als je daar overheen de Selectvracht platen plakt. Het mag overigens wel hoor, en die platen hoef je ook niet op de auto te doen, maar ze zijn ook weer handig. Zoals gisteren met die regenbuien, dan zien mensen je komen en doen ze de voordeur vast open. En voor de politie, want we parkeren natuurlijk niet altijd handig en legaal.
je kunt ook alleen wat op je achterdeur doen misschien, neem aan dat het dan de stickers van selectvracht niet in de weg zit?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marion.

renee-uk schreef:je kunt ook alleen wat op je achterdeur doen misschien, neem aan dat het dan de stickers van selectvracht niet in de weg zit?
Dan inderdaad niet nee. En het zijn 2 deuren en dus 2 ramen. Hmmm, een folie met een Saar en een Miep kan natuurlijk altijd :idea:
En dan op de deuren gewoon heel subtiel reclame voor mezelf :mrgreen:
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Mooi! Ben je niet bang dat de pakjes eruit donderen als je een noodstop oid moet maken?
Ik heb ook een tijd lang een (veel kleiner) busje gehad. Ik had er van die noorse trollen opgeplakt.
Valt reuze op. Maar jij maakt toch zelf mooie stikkers?
Afbeelding
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Marion.

Bonnie F schreef:Mooi! Ben je niet bang dat de pakjes eruit donderen als je een noodstop oid moet maken?
Hihi, nou al bij de eerste rotonde snapte ik ineens het nut van alle collega's die de boel in kratten sorteerden en in de bus zette (bv alle Wehkamp-pakjes bij elkaar, en alle Otto-pakjes bij elkaar). Ik had keurige stapeltjes van verschillende pakjes gemaakt op het rekje. Maar toen ik de rotonde 3-kwart moest nemen lag alles door de hele bus :mrgreen:
Maar de pakketten zelf staan op de grond en kunnen hooguit wat schuiven als ik gestapeld heb.
Bonnie F schreef:Ik heb ook een tijd lang een (veel kleiner) busje gehad. Ik had er van die noorse trollen opgeplakt.
Valt reuze op. Maar jij maakt toch zelf mooie stikkers?
Afbeelding
Jawel, ik weet ook wel genoeg wat ik erop kan plakken (en op zich vráágt zo'n grote witte bus daar ook om natuurlijk), maar ik vind het ergens een beetje "not done" om voor Selectvracht te werken en dan in een auto met mijn eigen reclame. Maar goed, wat Renée zei een beetje subtiel op de achterkant kan misschien wel.
-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

Oh die ziet er top uit :ok:
en handig met 3 stoelen voorin.

Ben benieuwd wat je met de buitenkant gaat doen :wink:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

ziet er goed uit :ok:

maarre erg wit :engel: :smile: :smile:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik zou hem beplakken met een foto, over de hele bus dus. Al je klokken erop enzo :ok:
Afbeelding
Marion.

sjaak-k schreef:Ik zou hem beplakken met een foto, over de hele bus dus. Al je klokken erop enzo :ok:
Haha, en dan daar ergens in het midden dat magneetplaatje van de Selectvracht plempen? Dat ding is hooguit 15 x 45 cm ofzo :mrgreen:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Jeetje, een bedrijfswagen! En niet voor made by M maar voor Selectvracht. Moet toch vaker Twittertopic lezen :mrgreen:

Mooie bus hoor, en ik ben wél een Fiat-fan: heb er heel veel jaren probleemloos in gereden :E:

Ik wens je veel veilige kilometers :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ziet er goed uit Marion :ok:
Is het een peugeotexpert,daar lijkt het tenminste wel op :wink:
Marion.

tekkel schreef:Jeetje, een bedrijfswagen! En niet voor made by M maar voor Selectvracht. Moet toch vaker Twittertopic lezen :mrgreen:
Helemaal speciaal voor de niet-Twitteraars een eigen topic geopend. Kijken hoeveel aandacht er is van "niet-Twitteraars". Nou, jij bent de eerste :smile:

Maar dankjewel hoor. Gaat vast wel lukken die veilige kilometers. De oprit afrijden vind ik nog wat vervelend (je ziet niets), dus doe ik maar gewoon heel langzaam. Moeders die kinderen naar school brengen, hebben hun kinderen blijkbaar al wel erg vroeg aangeleerd dat ze bij opritten altijd heel goed moeten opletten.
Maar collega's hebben me al de oplossing aangewezen. Gewoon altijd alvast achteruit de oprit oprijden. Da's inderdaad handiger en veiliger. Maar goed, vandaag moest ik er overal bij en had ik geen zin om steeds de kletsnatte bamboe in te duiken om via die kant de bus in te gaan :mrgreen:
Marion.

tineke schreef:Ziet er goed uit Marion :ok:
Toon (de garagemeneer) zei inderdaad dat het eigenlijk gewoon een Peugeot was. Maar ja, daar ben ik ook niet zo gek op :mrgreen:
Nou ja, weinig te kiezen verder. Suzuki en Honda hebben geen busjes of bestelauto's.
fenneke
Zeer actief

wel opletten tineke :neenee:

is wel een fiat.

Niet mijn favoriete merk. Maar ach, voor een koopje moet je daar niet om zeuren. En hij is groooooooooot
Fenneke en Baloe
Afbeelding
tekkel
Erelid

Gaat niet zo'n harde 'piep' als je achteruit rijdt? Dan is het geen echte truck :pffff: :mrgreen:

Rij je elke dag met pakjes? Hier komen altijd dezelfde bezorgers, heb er een heuse band mee :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Marion.

fenneke schreef:
Maar Tineke heeft wel gelijk ;)
Net zoals de Seat Marbella en de Fiat Panda hetzelfde waren. Zo zijn er vast nog meer voorbeelden.
tekkel
Erelid

Marion. schreef:
fenneke schreef:
Net zoals de Seat Marbella en de Fiat Panda hetzelfde waren. Zo zijn er vast nog meer voorbeelden.
ff opgezocht: Fiat Scudo - Peugeot Expert - Citroën Jumpy zijn praktisch hetzelfde :wink:
Marion.

tekkel schreef:Gaat niet zo'n harde 'piep' als je achteruit rijdt? Dan is het geen echte truck :pffff: :mrgreen:
Nee helaas niet. Maar hij is wel bijna een echte truck hoor :pffff:
tekkel schreef:Rij je elke dag met pakjes? Hier komen altijd dezelfde bezorgers, heb er een heuse band mee :ok:
Nou, de laatste weken wel echt bijna elke dag. Ze zijn erg blij met me. Het voelde vandaag gewoon als een vrije dag dat ik vanochtend rond half 8 niet gebeld werd.

Maar in het begin heb je wel dezelfde ronde, en dat wordt langzaam uitgebreid. Ik heb al wel een andere route gedaan, maar grotendeels zit ik op dezelfde ronde. De vaste medewerkers worden wel zoveel mogelijk gerouleerd, gewoon ook voor de afwisseling. Ik ben maar oproep hoor, maar 2 weken geleden 5 dagen gewerkt. Vorige week 4. En ik denk deze week ook wel weer 4 (behalve vandaag dus, vandaag had ik spontaan vrij).

Inmiddels leer ik ook de adressen kennen waar ik de pakjes daar en daar in het tuinhuisje mag stallen enzo (altijd handig, dat durpse gedoe). En gezien mijn grote familie is er ook altijd wel een nicht of neef die in de buurt woont en die het pakketje wel wil aannemen. O, en moeders belde net of ik als ik weer in Ulft ben 2 kratjes Heineken bij AH uit de aanbieding mee wil nemen. Is voor haar een beetje lastig op de fiets. Ja, tuurlijk! Bus is groot genoeg en ik kom van de week toch wel langs jullie :mrgreen:
renee-uk
Zeer actief

Marion. schreef:
renee-uk schreef:je kunt ook alleen wat op je achterdeur doen misschien, neem aan dat het dan de stickers van selectvracht niet in de weg zit?
Dan inderdaad niet nee. En het zijn 2 deuren en dus 2 ramen. Hmmm, een folie met een Saar en een Miep kan natuurlijk altijd :idea:
En dan op de deuren gewoon heel subtiel reclame voor mezelf :mrgreen:
ja precies, dat had ik inderdaad in gedachten ;)
er zat ook een sticker van Jan en Gina op de achterramen van de mutsebus, staat leuk hoor je hondjes op het raam :ok:
het trekt ook aandacht en als ze daarnaar kijken zien ze vanzelf de reklame voor Made by M ook als je die op de deuren doet :cheer: :cheer:
Afbeelding

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
fenneke schreef:
Ja inderdaad ik heb een expert gehad vandaar mijn overbodige :mrgreen: vraag.
Marion.

tekkel schreef:ff opgezocht: Fiat Scudo - Peugeot Expert - Citroën Jumpy zijn praktisch hetzelfde :wink:
Dit is inderdaad de Scudo. Geen airco, handgedraaide raampjes. Geen centrale deurbegrendeling. Maar dat hoeft hier ook niet :pffff:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Ziet er goed uit Marion :ok: Veel veilige km's!
Afbeelding
Marion.

Elmo/maureen schreef:Ziet er goed uit Marion :ok: Veel veilige km's!
Hihi, dankjewel. En waar blijven nu die niet-Twitteraars die de onzin-topics zo missen???
fenneke
Zeer actief

Marion. schreef: Hihi, dankjewel. En waar blijven nu die niet-Twitteraars die de onzin-topics zo missen???

die lezen alleen maar ---188 keer :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Marion.

fenneke schreef:die lezen alleen maar ---188 keer :mrgreen:
Ik moet eerlijk toegeven dat ikzelf tot 3x toe de foto's bekeken heb (geen zin om weer naar buiten te gaan), dus laten we het houden op 185 keer :N:
Nou ja, iedereen mag kijken hoor - het is openbaar - maar tot zover de interesse in de voor anderen oninteressante topics :mrgreen:
Marion.

Inge O schreef:
Marion. schreef:Helemaal speciaal voor de niet-Twitteraars een eigen topic geopend. Kijken hoeveel aandacht er is van "niet-Twitteraars". Nou, jij bent de eerste :smile:
:neenee: ik ben ook geen twitteraar.
Vergeet ik gewoon het beste paard van de stal. Sorry Inge :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”