Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat dan inhoudtNanna schreef: geef de geilbaard een piece of my mind![]()

Moderator: moderatorteam
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat dan inhoudtNanna schreef: geef de geilbaard een piece of my mind![]()
Nja ik had natuurlijk al een vermoeden dat dit de enige mogelijke oplossing zou zijn. Maar wellicht heb je erg veel overredingskracht en ben je instaat een enorme donderpreek te gevenNanna schreef:Een doeltreffende schop onder zijn hol. Wat dacht jij dan? Een preekje?Mara Roulette schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat dan inhoudtNanna schreef: geef de geilbaard een piece of my mind![]()
Ja hoor, ik heb Sita verschillende keren moeten ophalen. Moet zeggen dat ik bij Rowan dit nog nooit heb hoeven doen. Als ik fluit dan komt hij tot nu toe echt altijd.lieke schreef:Trouwens, voor degenen die doorlopen: willen jullie zeggen dat jullie nog nooit achter één van je honden hebt moeten aanzitten omdat-ie op een gegeven moment bananen in de oren heeft? En zijn jullie dan vergeten hoe ontzettend vervelend het is als je dit overkomt en het andere baasje gewoon doorloopt terwijl jij roepend en fluitend achter je eigen viervoeter aan moet rennen? (Vooral aan te bevelen als je ook nog andere honden hebt die je nog in de gaten moet houden).
Oeps gelogen... Ik heb hem een keer van een hond mee weggeplukt. We liepen langs volgens mij een loopse teef. Ik vond dat ze al erg onderdanig deed dus nadat ik een halve stap doorgelopen was toch maar even omgedraaid om hem weg te plukken. Mevrouw had haar staart al helemaal naar de zijkant geschoven en ik had geen zin om bij te dragen aan een nestje BCxLabrador voor MP.Mara Roulette schreef:Ik heb mijn hond nog nooit hoeven halen. (Even nadenken... nee echt niet.)
Als je het commando HIER geeft terwijl jij je hond moet ophalen werkt het averechtslieke schreef:Ik wacht gewoon even. Kleine moeite. Met de meiden zijn andere honden sowieso nooit een probleem en Cody belet ik wel gehakt te maken van andere honden.
Trouwens, voor degenen die doorlopen: willen jullie zeggen dat jullie nog nooit achter één van je honden hebt moeten aanzitten omdat-ie op een gegeven moment bananen in de oren heeft? En zijn jullie dan vergeten hoe ontzettend vervelend het is als je dit overkomt en het andere baasje gewoon doorloopt terwijl jij roepend en fluitend achter je eigen viervoeter aan moet rennen? (Vooral aan te bevelen als je ook nog andere honden hebt die je nog in de gaten moet houden).
Euh... fietsen met een PUP????? Nog nooit gelezen of gehoord dat dat helemaal niet mag?Jaap* schreef:Cash schreef:Mevrouw op de fiets waar het pupje van was liet pupje even snuffelen bij ons en toen fietste ze door(......)Ja nou toen zijn wij dus ook maar doorgelopen, met pup.
Toen kwam mevrouw snel terug fietsen om pup aan te lijnen.![]()
Heel eerlijk gezegd zou mij dat ook wel kunnen overkomen met een pup![]()
Als ik dat even had aangezien en had besloten dat de pup wel ok was bij jullie zou ik zo door kunnen fietsen in de hoop op een paniekreactie van de pup. En daarbij helemaal vergeten om jullie even deelgenoot te maken van mij plannetje![]()
Ik vergeet wel vaker iets te delen wat ik in mijn hoofd allang kant en klaar bedacht heb.
Zo gaat het best vaak met allerlei dingen denk ik. Zou het niet?
Van de puppypolitieMartijn schreef:Van wie mag dat niet?BramBlix schreef:Euh... fietsen met een PUP????? Nog nooit gelezen of gehoord dat dat helemaal niet mag?
Nou, ik heb ook gezegd door te lopen, maar dan heb ik niet de situatie voor ogen welke hier geschetst wordt.lieke schreef:Trouwens, voor degenen die doorlopen: willen jullie zeggen dat jullie nog nooit achter één van je honden hebt moeten aanzitten omdat-ie op een gegeven moment bananen in de oren heeft? En zijn jullie dan vergeten hoe ontzettend vervelend het is als je dit overkomt en het andere baasje gewoon doorloopt terwijl jij roepend en fluitend achter je eigen viervoeter aan moet rennen? (Vooral aan te bevelen als je ook nog andere honden hebt die je nog in de gaten moet houden).
neem eens een Husky, of husky kruising waar de husky de overhand in heeft.Mara Roulette schreef:Ik heb mijn hond nog nooit hoeven halen. (Even nadenken... nee echt niet.)
Ik ben van pup af aan altijd gewoon doorgelopen als hij een hond tegen kwam en hij komt altijd achter mij aangelopen. Ik vind het dus ook helemaal niet erg als de andere baas, doorloopt terwijl mijn hond een andere hond besnuffeld. Dat doe ik zelf namelijk ook altijd en ik roep hem ook niet. Het komt eigenlijk nooit voor dat de honden dan niet naar de baas toe gaan.
Misschien dat ik hierdoor iets anders kijk naar deze situatie. Ik wacht wel eens als het pupjes zijn. Maar het gebeurd echt heel zelden dat ze meelopen en niet aftaaien. Er is toch ook niets aan als de andere hond je negeert en de baas ook verder van jouw baas afloopt.
Ik heb overigens ook altijd bij de puppytraining geleerd dat je het beste heel hard vrolijk weg kunt rennen als je hond niet komen wil. Het idee was dat als je je hond gaat ophalen jij de hond zijn zin geeft oid. (Ik kan het nooit zo mooi omschrijven als ze het op de cursus uitleggen). Daarom denk ik ook over het algemeen bij zo'n hondje dat de baas maar beter weg kan gaan en heel veel plezier kan hebben dan komt het hondje vaak weer terug.