Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smoochy Poochy puppies *bijna 1 jaar oud*

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Smoochy Poochy puppies - 3 weken - foto's pag. 11 update

Ongelezen bericht door SannePP »

owwww :I: :I: :I: :I: Heerlijk, wat een prachtige pups!!

Die tarwekleur (zoals Inge zei) heeft echt al ruwe oortjes, niet? Geweldig!!

Ik denk dat ik die donkerste het geweldigste vind! Wanneer kan ik m komen halen? :mrgreen:

:I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I:
RIP Cena :roos:
    Pemba
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Wat een mooie foto's van je puppen :I:
    Afbeelding
    vivke1965
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)

Ongelezen bericht door vivke1965 »

:I: :I: :I: Wat een dropjesssssss !!! i am in love !!
    Groetjes, Viv

Afbeelding
    "Once you have a poodle everything else is a dog"
    "Foefertje...always on my mind"
    Podenji
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
    Aantal honden: 8
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

wat gaat het hard en wat zijn het dikke worsten zeg :I:
    My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
    Shima
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
    Aantal honden: 3
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Hoe gaat het met het eten? Nog Smuldier geprobeerd?
    laura b
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

:I: ohhh wat zijn ze toch schattig
    Hutsje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt ;)) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?
    Afbeelding
    hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Hutsje schreef:ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt ;)) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?
    Jessica, moet dat hier? :19: Maar ik zal er op in gaan:
    1. We hebben haar niet gekocht. Ze kwam hier al even over de vloer, omdat ze haar vorige eigenaren relatieproblemen hadden en wij hebben besloten om haar in huis te nemen. Ben ik nu een broodfokker?
    2. Ze is nog niet eens loops (dat duurt ook nog even), dus waar jij leest dat ze al in oktober pups verwacht, snap ik niet. :denken:
    3. De reu is van vrienden van ons en ja, toevallig komt hij van een fokker die niet iedereen mag. Deze man fokt niet meer. Wij kennen de reu al sinds hij nog een pup was en ook zijn nestgenoten. Het is een gezonde hond met een perfect karakter. Dat zijn vader vaak gebruikt is al dekreu en dat ook niet iedereen wegloopt met degene die hem heeft gefokt, wat kan ik daar aan doen? Hij complementeert haar 'foutjes'. Dus als je me ergens voor wil waarschuwen, dan kan dat ook per PB en hoeft dat niet en plein public in mijn topic waar ik over mijn teckelpupjes vertel.
    Laatst gewijzigd door hercujess op 07 sep 2010 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
    hercujess

Vlees of pap gaat er nog steeds mondjesmaat in, maar ze groeien nog steeds goed. Mama is ze nog niet zat, maar gaat er nu wel zelf al vaker bij weg.

Bubble neemt een likje van de puppymelk met pens
    Afbeelding

Spelen doen ze ook al
    Afbeelding

Gekke Lilo
    Afbeelding

Nog steeds genoeg melk van mama
    Afbeelding

Wie van de drie?
    Afbeelding

Lilo: haantje de voorste, mopperde al op mama toen ze hem aan het poetsen was vanmiddag en onze grote ontdekker
    Afbeelding

Lola :I:
    Afbeelding
    Pemba
    Zeer actief

Re: Smoochy Poochy puppies * 3,5 weken - foto's pag. 11 *

Ik vind ze geweldig om te zien, ik heb alleen geen idee hoe groot teckel puppies zijn.
    Afbeelding
    hercujess

Pemba schreef:Ik vind ze geweldig om te zien, ik heb alleen geen idee hoe groot teckel puppies zijn.
    Deze kanjertjes wegen 1100-1200 gram en worden donderdag vier weken oud. Ter vergelijking: Jip, Sterre en Bella waren op de leeftijd van negen weken gemiddeld 1800 gram.
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

Oef wat doe je me aan... Wat een dropjes!! Die kop van Lilo op die ontdekkingsfoto :I: :I: :I:
      Hutsje
      Zeer actief

hercujess schreef:
      Hutsje schreef:ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt ;)) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?
      1. We hebben haar niet gekocht. Ze kwam hier al even over de vloer, omdat ze haar vorige eigenaren relatieproblemen hadden en wij hebben besloten om haar in huis te nemen. Ben ik nu een broodfokker?
      2. Ze is nog niet eens loops (dat duurt ook nog even), dus waar jij leest dat ze al in oktober pups verwacht, snap ik niet. :denken:
      3. De reu is van vrienden van ons en ja, toevallig komt hij van een fokker die niet iedereen mag. Deze man fokt niet meer. Wij kennen de reu al sinds hij nog een pup was en ook zijn nestgenoten. Het is een gezonde hond met een perfect karakter. Dat zijn vader vaak gebruikt is al dekreu en dat ook niet iedereen wegloopt met degene die hem heeft gefokt, wat kan ik daar aan doen? Hij complementeert haar 'foutjes'. Dus als je me ergens voor wil waarschuwen, dan kan dat ook per PB en hoeft dat niet en plein public in mijn topic waar ik over mijn teckelpupjes vertel.
      dat moet niet maar ik wilde er geen apart topic over openen. per pb heb ik niet aangedacht aangezien het allemaal openbaar op jullie website staat :19: . waar overigens op vermeld wordt dat jullie dit najaar pups verwachten. ik waarschuw je helemaal nergens voor, jij weet heel goed wat je aan het doen bent. ik uit alleen mijn verbazing die, na jouw reactie (zeker over de reu) niet minder is geworden trouwens ;). ik hoop dat deze reu niet omvalt als hij in de bloei van zijn leven is.
      Laatst gewijzigd door Hutsje op 08 sep 2010 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
      Afbeelding
      Smieszka1
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
      Contacteer:

Ongelezen bericht door Smieszka1 »

Lekkere bekkies :I:
      Groetjes Linda

Afbeelding Afbeelding
      hercujess

Re: Smoochy Poochy puppies * 4 weken - foto Lola pag. 12 *

Wijsneus Lola
      Afbeelding
      Hutsje
      Zeer actief

hercujess schreef:
      trouwens geen van beide fokkers zijn gestopt, jij wist mij notabene zelf nog te vertellen dat paul weer een nieuwe kennelnaam heeft aangevraagd :19: . het gaat trouwens ook niet om degene die de honden fokt maar om de manier waarop de honden gefokt zijn/worden ;). en naar aanleiding van jouw denkwijze daarover verbaas ik mij dus zo erg.
      Afbeelding
      hercujess

Bedankt voor het verduidelijken, Jessica, ik snap je denkwijze nu. Paul heeft weliswaar weer een kennelnaam aangevraagd, maar heeft geen honden op dit moment. Bovendien lijkt hij te beseffen dat zijn fokbeleid anders had gekund (eufemistisch gezegd) en wil hij het dit keer over een ander boeg gooien. Eerst zien, dan geloven uiteraard, maar ik geloof in rehabilitatie. Ik zou mijn teef overigens niet door een reu willen laten dekken, waarvan de eigenaar iemand is die er bepaalde opvattingen op na houdt en er naar handelt, waar ik mij niet mee kan verenigen. Deze reu woont bij particulieren die ik dus erg goed ken. Inmiddels zijn het zelfs goede vrienden van ons geworden. Ik weet dat de hond in kwestie nergens een beter leven kan hebben dan bij hen en dat zij hem niet aan iedereen ter beschikking stellen. Ze hebben al aanvragen gehad, maar deze afgewezen, omdat zij zich er niet in konden vinden.

Misschien toch een idee om een discussie als deze in een apart topic te bespreken? ;-)
      hercujess

Vanmiddag hebben de Smoochy Poochy's bezoek gehad van een leuk stel uit het Zuiden van het land voor een van de heren. Ze stonden al even op de wachtlijst en na een lange zoektocht naar welk ras, welke fokker, etc. worden ze over vijf weken de nieuwe baasjes van de kleine Lilo. De wildzwijnman gaat een gouden mandje krijgen en ik kan me geen betere baasjes voor hem wensen. Deze kleine wijsneus gaat hun leven flink op stelten zetten.

Ik heb al verschillende telefoontjes en e-mailtjes gehad van mensen gehad die geïnteresseerd waren in één van de mannen, maar ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen er aan het rondshoppen zijn, proberen af te dingen of gewoon vervolgens niks meer van zich laten. :denken: Ook mensen die binnenkort een pup van een groot ras(reu) krijgen en daar ook even een teckelpupreu bij willen :piew:

Ach ja, de juiste baas voor de lieve, zachte, rustige en mooie, rode Bubble :I: komt vanzelf...
      hercujess

Re: Smoochy Poochy puppies * 4 weken - foto's pag. 11 *

Het tuig begint de boel al aardig op stelten te zetten. Ze lopen achter langs langsrollende frisdrankflessen aan, sjouwen met een flostouwtje en hangen tante Noa in de oren, staart en baard. De karaktertjes zijn allemaal anders. Lilo (wildzwijn) is een kleine gangmaker en sjouwt de hele kamer al rond, Lola is erg onderzoekend en dol op spelen, maar wel rustiger dan haar broer Lilo en Bubble is een lief, zacht mannetje.

Her name is Lola, she was a showgirl...
      Afbeelding

Afbeelding

Mugshot van Bubble voor op de website.
      Afbeelding

Spelende broertjes
      Afbeelding

Bubble net wakker :mrgreen:
      Afbeelding

Afbeelding

Sterre houdt alles goed in de gaten
      Afbeelding
      Chris*
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders

Re: Smoochy Poochy puppies * 4 weken - NIEUWE foto's pag. 12 *

Ongelezen bericht door Chris* »

Leuke foto's!
      :ok:
      miekemuis
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): teckel
      Contacteer:

Ongelezen bericht door miekemuis »

super leuk !!!!!!!!!!!bubble gaat erg veel haar krijgen
      een dag niet geteckeld is een dag niet geleefd Afbeelding
      Ellepel
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

:I: ach wat lief......
      Afbeelding
      Veronique & Kyra
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
      Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Wat zijn ze leuk!!
      Daanie
      Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

Oh wat een schatjes! Wat leuk dat ze alledrie zo'n ander karaktertje hebben en dat je dat zo duidelijk al kunt merken.

ooit komt er hier ook een teckelmans bij, maar momenteel zijn wij niet geschikt om een pupje groot te brengen (of een herplaatser te introduceren). :boos:

Bubbles vindt vast en zeker een gouden mandje!
      Afbeelding
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

Ze worden snel groot zeg! Wat een knapperds!!!! :I:
        hercujess

Hallo ooms en tantes,

Hier Lilo met een kleine update van de Smoochy Poochy terroristen
        Afbeelding

We zijn nu ruim vijf weken oud. Mijn zus Lola (links) is de zwaarste en weegt al 1,5 kilo. Mijn broertje Bubble (rechts) is door het kleine mensenkind (Athman) omgedoopt tot Bolle, maar hij is de lichtste. Hij weegt bijna 1,3 kilo. Ik zit er precies tussenin.
        Afbeelding

Sinds een week eten we al kvv en geweekte brokjes. We hebben ook al eens mogen ruiken aan gedroogde pens, maar het was meer spelen.
        Afbeelding

Zoals jullie zien hebben we heel wat speeltjes tot onze beschikking
        Afbeelding

Afbeelding

Lola is al aan een charmeoffensief begonnen
        Afbeelding

Afbeelding

Op deze foto's slapen we nog, maar inmiddels zijn we vaker de boel aan het afbreken met zijn drieën.
        Afbeelding
        Afbeelding
        Afbeelding

Dinsdag komt de chipper en vrijdagmiddag krijgen we onze eerste enting...daarna ligt de wereld aan onze voeten
        SannePP
        Zeer actief
        Contacteer:

Re: Smoochy Poochy puppies * 5,5 weken - NIEUWE foto's pag. 12 *

oef wat een kanjers!!! Die kleine ruwhaar is echt fantastisch!!! En Bolle is een schatje, met die lieve droopy-oogjes! :I:
          Pemba
          Zeer actief

Wat een koppies :I:
          Afbeelding
          hercujess

Gisteren is de chipper geweest. Bubble was het stoerst, want hij gaf geen kik. De andere twee slechts een klein piepje en daarna liepen ze elkaar weer te slopen :mrgreen: Vrijdagmiddag krijgen ze hun eerste enting. Ze zettten hier de boel flink op stelten en ze zijn regelmatig aan het soundchecken ;-) Ze willen de wereld buiten de puppyren zo veel en zo vaak mogelijk verkennen...
          ladybird
          Zeer actief
          Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
          Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Wat gaat het hard he Jessica? Ze zijn leuk! Weet je al of de dame blijft?
          Afbeelding
          Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”