Die tarwekleur (zoals Inge zei) heeft echt al ruwe oortjes, niet? Geweldig!!
Ik denk dat ik die donkerste het geweldigste vind! Wanneer kan ik m komen halen?
Moderator: moderatorteam

Jessica, moet dat hier?Hutsje schreef:ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?

Deze kanjertjes wegen 1100-1200 gram en worden donderdag vier weken oud. Ter vergelijking: Jip, Sterre en Bella waren op de leeftijd van negen weken gemiddeld 1800 gram.Pemba schreef:Ik vind ze geweldig om te zien, ik heb alleen geen idee hoe groot teckel puppies zijn.
dat moet niet maar ik wilde er geen apart topic over openen. per pb heb ik niet aangedacht aangezien het allemaal openbaar op jullie website staathercujess schreef:Jessica, moet dat hier?Hutsje schreef:ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?
Maar ik zal er op in gaan:
1. We hebben haar niet gekocht. Ze kwam hier al even over de vloer, omdat ze haar vorige eigenaren relatieproblemen hadden en wij hebben besloten om haar in huis te nemen. Ben ik nu een broodfokker?
2. Ze is nog niet eens loops (dat duurt ook nog even), dus waar jij leest dat ze al in oktober pups verwacht, snap ik niet.![]()
3. De reu is van vrienden van ons en ja, toevallig komt hij van een fokker die niet iedereen mag. Deze man fokt niet meer. Wij kennen de reu al sinds hij nog een pup was en ook zijn nestgenoten. Het is een gezonde hond met een perfect karakter. Dat zijn vader vaak gebruikt is al dekreu en dat ook niet iedereen wegloopt met degene die hem heeft gefokt, wat kan ik daar aan doen? Hij complementeert haar 'foutjes'. Dus als je me ergens voor wil waarschuwen, dan kan dat ook per PB en hoeft dat niet en plein public in mijn topic waar ik over mijn teckelpupjes vertel.

trouwens geen van beide fokkers zijn gestopt, jij wist mij notabene zelf nog te vertellen dat paul weer een nieuwe kennelnaam heeft aangevraagdhercujess schreef:Jessica, moet dat hier?Hutsje schreef:ik vind ze erg groot in vergelijk moet moeders, maar goed dat er niet meer zijn zeg. maar jullie hebben de smaak te pakken zag ik, aangezien jullie net een paar weken geleden jullie 3e bullmastiffteef binnen het jaar hebben aangekocht en daar in oktober al pups van verwachten? ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaasd was (en dat ik zacht uitgedrukt) over de keuze van de reu, gezien jullie ervaring met de fokker van deze reu en jullie mening over deze fokker en de fokker van de lijnen die daarachter zitten. aan de andere kans had ik toch beter moeten weten, dat niets in het bullmastiffwereldje mij nog zou moeten verbazen.... of hebben jullie de teef drachtig gekocht?
Maar ik zal er op in gaan:
1. We hebben haar niet gekocht. Ze kwam hier al even over de vloer, omdat ze haar vorige eigenaren relatieproblemen hadden en wij hebben besloten om haar in huis te nemen. Ben ik nu een broodfokker?
2. Ze is nog niet eens loops (dat duurt ook nog even), dus waar jij leest dat ze al in oktober pups verwacht, snap ik niet.![]()
3. De reu is van vrienden van ons en ja, toevallig komt hij van een fokker die niet iedereen mag. Deze man fokt niet meer. Wij kennen de reu al sinds hij nog een pup was en ook zijn nestgenoten. Het is een gezonde hond met een perfect karakter. Dat zijn vader vaak gebruikt is al dekreu en dat ook niet iedereen wegloopt met degene die hem heeft gefokt, wat kan ik daar aan doen? Hij complementeert haar 'foutjes'. Dus als je me ergens voor wil waarschuwen, dan kan dat ook per PB en hoeft dat niet en plein public in mijn topic waar ik over mijn teckelpupjes vertel.