Als je met mijn camera wilt filmen vind ik het primaCash schreef:Meerwijck?![]()
Ik film wel.
Hij zal het wel niet in één keer onder de knie hebben denk ik
Moderator: moderatorteam
Als je met mijn camera wilt filmen vind ik het primaCash schreef:Meerwijck?![]()
Ik film wel.

De keuze is bijna altijd aan hem zelf, wil hij een stokje niet halen, even goede vrienden. Als ie heel smerig is wordt het een verplicht stukje zwemmen, maar goedJaap* schreef:Ik zou hem veel meer tijd geven. Als het volgend jaar eens héél erg warm is kun je het eens samen proberen want dan helpt de natuur een handje, en misschien ligt hij er dan al vóór jou in![]()
Mijn ervaring is dat hoe liever een baasje wil dat een hond zwemt, hoe meer ellende het geeft. Het wordt meestal heel snel een veel te groot punt. Plezier in zwemmen kun je niet maken, dat moet hij zelf ontdekken.
Als de hond verder goed luisterd maar niet meteen het water ingaat op jouw verzoek, en je dus moet aandringen, kun je beter stoppen vind ik. Want dan wordt het op die manier nooit wat.

Bikkel kan ook nog steeds niet zwemmen hoor. Die spartelt ook. Bikkel kan dus geen voorbeeld zijn voor hem. hhiihihihi.sjaak-k schreef:Als je met mijn camera wilt filmen vind ik het primaCash schreef:Meerwijck?![]()
Ik film wel.![]()
Hij zal het wel niet in één keer onder de knie hebben denk ik

Nouja, ik zag dit staan. Dat lijkt me niet zo gezellig, maar misschien begrijp ik het verkeerd.sjaak-k schreef:De tweede keer... Nouja, hij kan dus een graspol tegen onderweg en is daar maar op gaan hangen. En janken en piepen. Toen kon Sjaak dus plat in t gras die hond een halve meter lager uit het water vissen
Jaap* schreef:Nouja, ik zag dit staan. Dat lijkt me niet zo gezellig, maar misschien begrijp ik het verkeerd.sjaak-k schreef:De tweede keer... Nouja, hij kan dus een graspol tegen onderweg en is daar maar op gaan hangen. En janken en piepen. Toen kon Sjaak dus plat in t gras die hond een halve meter lager uit het water vissen

Ik wil het niet erger maken dan het is hoorsjaak-k schreef:Jaap* schreef:Nouja, ik zag dit staan. Dat lijkt me niet zo gezellig, maar misschien begrijp ik het verkeerd.sjaak-k schreef:De tweede keer... Nouja, hij kan dus een graspol tegen onderweg en is daar maar op gaan hangen. En janken en piepen. Toen kon Sjaak dus plat in t gras die hond een halve meter lager uit het water vissen![]()
Dat was de eerste keer in een maand ofzo. Na de boswandeling met prutsloten (max moet drinken, Nolan doet gezellig mee). Zo traumatisch was het niet hoor, daarna gaat ie ook rustig weer zelf richting water (wij zijn goede vrienden inmiddels
).