Gelukt!
Ga naar de DA van bovenstaande link, ik kan erbij blijven en ze kijken ook even naar de heupen en ellebogen. Zodat als dat helemaal verkeerd zit we dat vast weten zeg maar. Want dat is hetgene dat me het meeste zorgen maakt, verder is hij heel gezond, vrolijk en speels dus dat zit vast goed.
Kost wel 100 dollar
Maar toch even een afspraak maken van de week.
Bedankt Crutz voor de adressen! We zijn erover uit dat we hem wel gewoon de puppy entingen geven, en rabies en daarna titeren. Hij komt in principe niet van het erf af dus ik denk dat we dan elk jaar rabies doen (of titeren), en eens per zoveel jaar de booster. Maar dat ga ik even uitzoeken, heb geen idee wat voor entingen ze hier gebruiken. Is dat Nobivac dan kan het dus gewoon eens per drie jaar en zijn we van het hele gezeur af.
Rabies bijhouden vind ik wel belangrijk omdat we erg buitenaf wonen en hier veel wilde dieren zitten (heb zelfs gehoord van poema's maar dat zal hopelijk een fabel zijn

). Maar met andere honden dan onze eigen zal hij amper in contact komen, en van het erf afgaan naar andere plaatsen met veel honden dus ook niet.
Cursussen gaan we ook niet lopen aangezien hij een erfhond wordt. Hij slaapt graag binnen maar vind het buiten veeeeel leuker. Hij gaat ook gerust de hele dag in z'n uppie in de tuin rondhangen.