Nou hé!
Een ontzettend onverwachte wending, ik heb de mevrouw gevonden!
Ik fietste langs de supermarkt bij mijn in de buurt, en daar stond DE fiets, dus ik bleef erbij wachten
Na een paar minuten kwam er een jonge vrouw aan die op de fiets stapte, ik vroeg haar of ik wat mocht vragen en ze riep heel hard: Nee, ik moet naar huis!
Dus ik volgde haar op afstand, ze stopte bij een groot gebouw in de buurt waarvan ik nooit heb geweten wat het was. Ik volgde haar naar binnen en werd tegen gehouden door een mevrouw. Dus ik vertelde dat ik de vrouw op de fiets was gevolgt omdat mijn hondje aan was gereden door die fiets, maar niet door die vrouw. Toen moest ik gelijk mee komen naar het kantoortje. Hier heb ik mijn hele verhaal gedaan. Die mevrouw reageerde een beetje van: Oh nee dat meen je niet hè, wat vervelend nu.
Ze vroeg me te wachten en kwam terug met DE vrouw. Ik snapte er niets van want die mevrouw huilde. De mevrouw van het kantoor, laat ik haar Linda noemen, legde mij uit dat dit een tehuis was voor volwassenen met een verstandelijke beperking. De mevrouw die Pippa aan had gereden was in haar verstandelijke ontwikkeling blijven hangen op een jaar of 6/7!!

Ik wist gelijk niet meer wat ik moest doen, ik was nog wel boos maarja. Ik heb totaal geen ervaring met zulke mensen! Linda vroeg mij of ik 'Marietje' uit wilde leggen wat er was gebeurt. Dus ik vertelde hoe erg ik geschrokken was en dat het niet goed ging met Pippa, dat ze veel pijn had. Ondertussen huilde Marietje de hele tijd :N: Ik werd er eerlijk gezegt ontzettend ongemakkelijk van! Wat moet je dáár nou mee?!
Linda heeft uiteindelijk gezegt dat ze natúúrlijk de kosten voor de DA zullen betalen en dat het alleen maar háár schuld was geweest. Ze had tijdens een kringgesprek geklaagt over de honden die gewoon op het fietspad liepen, waarop Marietje vond dat er iets aan gedaan moest worden. Marietje heeft sorry gezegt, en beloofd dat ze voor Pippa een kado zou komen brengen. Ik heb met Linda gegevens uitgewisseld zodat de rekening naar haar opgestuurd kon worden, en zodat Pippa haar kado zou kunnen ontvangen.
Ben een beetje in shock, dan ben je zo boos op zo'n mevrouw. Wat een ontzettend rare wending van het hele verhaal!