Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pippa expres aangereden door een fietser!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Pippa expres aangereden door een fietser!

Ongelezen bericht door Magic »

Pippa schreef: Verder heeft mijn moeder de politie gebelt voor een melding, en ik hoefde niet eens zelf aan de telefoon te hangen want ze konden er toch niets mee :80: Mijn moeder werd erg boos en eiste dat mijn verhaal werd genoteerd en dat de melding serieus genomen werd. De mevrouw aan de telefoon heeft zuchtend en steunend mijn verhaal aangehoord, en heeft het 'genoteerd'. Ik heb het telefoonnummer van de getuige doorgegeven en ook die van de DA. Verder heb ik het aan IEDEREEN hier in de buurt verteld, dus hopelijk komt er iets uit!
:80:
De politie is verplicht om elke melding serieus te nemen.
Ik zou een kopie van de melding opvragen als ik jou was.

Gelukkig dat Pippa zich iig weer wat beter voelt.
Afbeelding
Iedere dag feest!
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ja, dat zou ik ook doen, want ik heb de indruk dat het niet genoteerd is.
Bel gewoon terug en probeer een andere agent te pakken te krijgen.. zijn ze nou helemaal betoetert?

Kun je evt iets van posters op dat fietspad hangen?

"getuigen gezocht dierenmishandeling"?

Ik hoop zo dat het mens gevonden wordt! Heb je nog contact gehad met de getuige?

Suzanne
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Pippa schreef:Met Pippa gaat het al een stukje beter, de medicijnen werken gelukkig erg goed :D

Ze wil alleen zelfs alweer spelen! En dat durven we niet echt aan, natuurlijk. Ze ligt nu steeds op de grond ipv op de bank dus ze springt al niet meer gelukkig. Uitlaten gaat ook goed, we doen nu gewoon weer de halsband om en uit zichzelf trekt ze niet meer :ok:

Ze heeft heeeeeeeeul veel aandacht nodig, de arme schat :mrgreen: Dus die krijgt ze hier ook :I:

Ik heb in de 3 supermarkten hier in de buurt een briefje opgehangen of er naar de fiets uitgekeken wil worden.
Hier op nog geen reactie gehad. Verder heeft mijn moeder de politie gebelt voor een melding, en ik hoefde niet eens zelf aan de telefoon te hangen want ze konden er toch niets mee :80: Mijn moeder werd erg boos en eiste dat mijn verhaal werd genoteerd en dat de melding serieus genomen werd. De mevrouw aan de telefoon heeft zuchtend en steunend mijn verhaal aangehoord, en heeft het 'genoteerd'. Ik heb het telefoonnummer van de getuige doorgegeven en ook die van de DA. Verder heb ik het aan IEDEREEN hier in de buurt verteld, dus hopelijk komt er iets uit!

Ja, ik word echt steeds bozer op die rare vrouw. Vooral ook om de uitspraak: Ik hoop dat ik haar dood heb gereden. Dat is toch wel erg serieus, straks rijdt ze er nog een paar omver! Wat een kreng :piew:
Gelukkig dat het zo goed gaat!

Typisch politie, zijn ze nodig doen ze niks, wil je ze niet in je buurt hebben doen ze wel alles :mrgreen: Het is heel goed van je dat je het iedereen verteld hebt zo iemand mag niet zo maar door blijven gaan.
Afbeelding
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Rare politie, ik heb een half jaar geleden een melding gedaan van bedreiging en dat hebben ze ook gewoon op geschreven.
Maar hier in Noordwijk vind ik de politie zowieso wel redelijk luisteren.
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

:boos: :devil: :S: :L: :M: zo wat ben ik boos alleen van het lezen van het verhaal.
Mijn eerste reactie was ook ik had die van de fietst getrapt en als dat niet was gelukt erachteraan gerend en haar aan dr haren eraf getrokken :mep:

Maar je hebt helemaal gelijk en goed gehandeld door je bezig te houden met je hondje!

Ik zou toch nog even op hoge poten persoonlijk naar het politie bureau gaan. Ik heb zo'n zelfde reactie gehad op huiselijk geweld dat wouden ze ook niet opnemen want meestal draaide dat toch op niets uit..... Ja AMEHOELA dit hoort gewoon niet en die agenten kunnen ook gewoon hun werk doen! Ik vind een melding niet genoeg, maar aangiften beter dus zeker als je er nog achter kan komen wie mevrouw in kwestie is zou ik als nog aangiften doen.(laat je niet wegsturen :zweep: )

Ik vind dat idee van Magic eigenlijk wel een goeie gewoon even hart van nederland bellen die hebben wel vaker honden verhalen zelfs buiten komkommer tijd daar berijk je wel heel veel mensen mee. Dat mens mag hier echt niet mee wegkomen :boos:

Heel veel sterkte met pippa ik hoop dat ze er niet te lang last van houdt!

Overigens neem ik aan dat er bij dat fietspad ook gewoon staat dat het hondenuitlaatgebied is? Want hier zijn juist alle losloop stukken op fietspaden staat heel duidelijk aangegeven en zowel fietsers als hondeneigenaren proberen gewoon zoveel mogelijk rekening met elkaar te houden. Niet ideaal maar als het er toch aangegeven staat had mevrouw het ook kunnen verwachten nee stel je voor je zou een keer op de rem moeten :piew:
Sprokkeltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..

Ongelezen bericht door Sprokkeltje »

Suzanne123 schreef:Ik zit me plaatsvervangend op te winden: AANGIFTE DOEN!

En idd getuigenverklaring van mevrouw nu al op laten maken, nu het nog vers is.
Schrijf ook zelf op, hoe die meverouw eruit zat, wat voor fiets, fietstas, tijdstip.

Zullen we gaan posten dat we haar treffen? Ze moet toch in die wijk wonen?

Is het mens helemaal besodemietert!!!?????!!!!

Suzanne
Helemaal mee eens!! Is ze nou helemaal gek geworden!!!
Ik vind dit echt te erg voor woorden!!

Meteen aangifte gaan doen hoor!!

Arme Pippa!!

oeps..lees dat je politie al gebeld had..ben je lekker mee met die reactie!
Laatst gewijzigd door Sprokkeltje op 26 aug 2010 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

Ik vind dat idee van Magic ook niet eens slecht nee.....
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

wat een rotwief. ik zou het lokale krantje inschakelen. kijken of ze dan nog zo lekker op haar hippe fiets zit wanneer iedereen in de omgeving ervan weet. :pffff:
Faunaat
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising Border Collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Faunaat »

Die had ik dus echt van de fiets afgetrapt. :")
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Suzanne123 schreef: Kun je evt iets van posters op dat fietspad hangen?

"getuigen gezocht dierenmishandeling"?
Dit zou ik dus ook overwegen, op z'n minst kan het mens zich dan vreselijk generen en er is altijd wel iemand die haar kent of tegenkomt.
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

vel erafschrapen en in een vat zoutzuur pleuren
wat een gestoord mens
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Achhhhh arme Pippa, ik had dat wijf echt van haar fiets afgetrapt, wat een lelijk mens zeg.
Ik walg van zulke mensen.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

het moet toch opvallen een oude vrouw op een roze fiets!!!

hyve, stuur een bericht naar je vrienden met het verzoek om door te sturen.
helemaal die wie bij jou in de buurd, stad wonen.

maar fijn dat het weer wat beter gaat met je kanjer.
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

:N: Voordat de politie weer eens wordt afgerekend op de reacties van de telefonistes bij het landelijk telefoonnummer.

Niet meer bellen, maar naar het bureau gaan. Er is een strafbaar feit gepleegd waar jij kennis van draagt. Ze zijn verplicht om daar een aangifte van op te nemen.

Als het om dieren gaat dan weet de gemiddelde LTP-telefoniste absoluut niet waar ze over praat, ik spreek helaas uit ervaring. Wat sommige mensen hier allemaal niet hebben moeten doen om langs die LTP-ers te komen en een hondengeleider te pakken te krijgen dat wil je niet weten. (praktijkvoorbeeldje; Mevrouw ernstig gebeten door een hond tientallen hechtingen, telefoniste; "Mevrouw heeft de eigenaar van de hond de hond opgehitst. Mevrouw: "Ehm nee", Telefoniste; "Tsja dan kunnen we dus niets voor u doen" :devil: :devil:
Gelukkig kreeg ze mijn naam van iemand uit de buurt waardoor dit verhaal buiten het LTP om alsnog bij ons terecht kwam.
Dus naar het bureau gaan en aangifte doen. Als je geluk hebt dan is er een hondengeleider te pakken te krijgen en die weet in iedere geval de ins en outs van de Gezondheids- en welzijnswet voor dieren (Gwwd), als het goed is.

Maar zelfs als het daar niet in valt onder te brengen dan is het gewoon vernieling. 350 SR.
Gr. Aniek

Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

Ik wou niet meteen de hele politie afzeiken hoor, maar wist wel uit ervaring dat er wel eens mensen tussen zitten die met heel veel tegen zin je aangiften opnemen :( En ik geloof je meteen als je zegt dat het aan de telefoon erger is want dan kun je gemakkelijker iemand afwijzen....

Soms moet je gewoon flink op je strepen staan (bij de politie (telefonisten) of niet) en dat gaat inderdaad gewoon veel beter als je persoonlijk langs gaat :ok:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

corason del perro schreef:Ik wou niet meteen de hele politie afzeiken hoor, maar wist wel uit ervaring dat er wel eens mensen tussen zitten die met heel veel tegen zin je aangiften opnemen :( En ik geloof je meteen als je zegt dat het aan de telefoon erger is want dan kun je gemakkelijker iemand afwijzen....

Soms moet je gewoon flink op je strepen staan (bij de politie (telefonisten) of niet) en dat gaat inderdaad gewoon veel beter als je persoonlijk langs gaat :ok:
Nee joh, zo was het ook niet bedoelt. Het is alleen dat ik zelf al zo vaak heb geprobeerd om het ondoordringbare front dat LTP heet te passeren, dat wij onderling heel vaak tegen elkaar zeggen, je zult maar gewoon burger zijn, dan redt je het helemaal niet. Aan de telefoon zitten geen politie-agenten (tsja bezuinigen hè) en het is geen onwil van de dames daar hoor, maar ze zijn er soms gewoon stellig van overtuigd dat iets geen strafbaar feit/cq. politiezaak is. Uiteraard de goeden niet te na gelaten.

Even off-topic, maar ik had het gisteren nog. Was mijn jongste zoon kwijt, dromerig type gaat altijd zonder te melden waarnaartoe de deur uit en bij voorkeur zonder telefoon (12jr.) 4 uur nadat mijnheer vertrokken was en ondertussen 2 uur rondbellen naar alle denkbare vriendjes, slaat de onrust toe en toch maar eens bellen of er geen kind bewusteloos is opgenomen na een ongeluk. Dus bellen LTP........computer; spreek u duidelijk de naam van de plaats waar u :blah: :blah: . Dus spreek de naam in.......computer; om zeker te zijn van de :blah: :blah: spreekt u nogmaals de naam in............ Wachten wachten wachten wachten...........Goedenmiddag LTP, zegt u het eens....."ja kunt u mij vertellen of er misschien een ongeluk gebeurd is met een kind van ongeveer 12 jr, en die naar het zieken huis is vervoerd in onmachtige toestand ?? Telefoniste; wat is de achternaam van uw zoon........Mevr. Als hij die naam nog kon zeggen dan wist ik nu wel waar hij was, áls er iets gebeurd was en hij heeft niets bij zich waar zijn naam op staat, wilt u aub gewoon even in BVH (comp.systeem) kijken voor me........Telefoniste; "Wat zijn zijn voornamen volledig"........Ik; pfff mevrouw wilt u nu aub alleen even in het systeem kijken, ik hoef hem nog niet aante melden als vermist ik wil alleen weten of er iets gebeurd is of niet waar hij bij betrokken zou kunnen zijn".............Telefoniste: Ja wat wilt u nu Moet ik nog voor u gaan kijken of niet, Voornamen...........Dus ik geef zijn namen. Hang vervolgens nog weet ik hoe lang in de wacht en naar een dikke wachttijd keert telefoniste terug; Nee er is niets gebeurd, dag...tuut tuut tuut.
:N: :N:
En niet iedereen is slecht natuurlijk, maar je kunt er treffen :hmmm: .
Gr. Aniek

Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Wat een trut zeg, :eek:
Afbeelding
Pippa
Zeer actief
Mijn ras(sen): - Friese Stabij/ Kooiker kruising: Pippa
- Rasechte vuilnisbak: Murdock
- Golden Retriever: Tobias

Ongelezen bericht door Pippa »

Heb vanmorgen een uurtje rond gefietst op de plek waar het is gebeurt, en allebei de winkelstraten of de fiets er stond. Helaas geen succes.

Ben even terug om te eten en Pippa uit te laten, hierna ga ik weer verder.
Ook ben ik van plan even langs het politiebureau te fietsen zoals meerdere me hier adviseren.
Hoe langer ik er over nadenk en Pippa bekijk hoe bozer ik word. :mep:

Dit is alleen wel de laatste dag dat ik zoveel vrij ben, vanaf volgende week begint school en stage weer. Laten we op iets goeds hopen!
Afbeelding
Pippa
Zeer actief

Budkes schreef:
corason del perro schreef:Ik wou niet meteen de hele politie afzeiken hoor, maar wist wel uit ervaring dat er wel eens mensen tussen zitten die met heel veel tegen zin je aangiften opnemen :( En ik geloof je meteen als je zegt dat het aan de telefoon erger is want dan kun je gemakkelijker iemand afwijzen....

Nee joh, zo was het ook niet bedoelt. Het is alleen dat ik zelf al zo vaak heb geprobeerd om het ondoordringbare front dat LTP heet te passeren, dat wij onderling heel vaak tegen elkaar zeggen, je zult maar gewoon burger zijn, dan redt je het helemaal niet. Aan de telefoon zitten geen politie-agenten (tsja bezuinigen hè) en het is geen onwil van de dames daar hoor, maar ze zijn er soms gewoon stellig van overtuigd dat iets geen strafbaar feit/cq. politiezaak is. Uiteraard de goeden niet te na gelaten.

knip
Ik wilde ook niet zeggen dat ALLE telefonistes 'slecht' zijn. Maar helaas had ik inderdaad een rotte appel er tussen zitten. Kan gebeuren, ik ga er straks even persoonlijk naartoe.

EDIT: quoten ging even verkeerd
Laatst gewijzigd door Pippa op 27 aug 2010 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

:eek:
wat je allemaal niet meemaakt.
Sterkte voor je hondeke :roos:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Wat zielig, heb niet het hele topic gelezen maar zou het zeker op
http://www.geenstijl.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zetten, daar zijn ze altijd heel behulpzaam met het vinden van iemand :mrgreen:

Heel veel sterkte en knuffel
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

wat!??!! Arme Pippa

Ik geloof toch dat ik niet voor mezelf in zou staan als ik die maffe trut weer langs zie komen met haar bloemetjesmand. Goed dat je op zoek bent naar haar en ik zou inderdaad de plaatselijke krantjes erop zetten. Er is altijd wel iemand die haar kent.
:pop:
Pippa
Zeer actief

Nou hé!
Een ontzettend onverwachte wending, ik heb de mevrouw gevonden!

Ik fietste langs de supermarkt bij mijn in de buurt, en daar stond DE fiets, dus ik bleef erbij wachten :klaar:
Na een paar minuten kwam er een jonge vrouw aan die op de fiets stapte, ik vroeg haar of ik wat mocht vragen en ze riep heel hard: Nee, ik moet naar huis!
Dus ik volgde haar op afstand, ze stopte bij een groot gebouw in de buurt waarvan ik nooit heb geweten wat het was. Ik volgde haar naar binnen en werd tegen gehouden door een mevrouw. Dus ik vertelde dat ik de vrouw op de fiets was gevolgt omdat mijn hondje aan was gereden door die fiets, maar niet door die vrouw. Toen moest ik gelijk mee komen naar het kantoortje. Hier heb ik mijn hele verhaal gedaan. Die mevrouw reageerde een beetje van: Oh nee dat meen je niet hè, wat vervelend nu. :ugh:
Ze vroeg me te wachten en kwam terug met DE vrouw. Ik snapte er niets van want die mevrouw huilde. De mevrouw van het kantoor, laat ik haar Linda noemen, legde mij uit dat dit een tehuis was voor volwassenen met een verstandelijke beperking. De mevrouw die Pippa aan had gereden was in haar verstandelijke ontwikkeling blijven hangen op een jaar of 6/7!!
:80: Ik wist gelijk niet meer wat ik moest doen, ik was nog wel boos maarja. Ik heb totaal geen ervaring met zulke mensen! Linda vroeg mij of ik 'Marietje' uit wilde leggen wat er was gebeurt. Dus ik vertelde hoe erg ik geschrokken was en dat het niet goed ging met Pippa, dat ze veel pijn had. Ondertussen huilde Marietje de hele tijd :N: Ik werd er eerlijk gezegt ontzettend ongemakkelijk van! Wat moet je dáár nou mee?!

Linda heeft uiteindelijk gezegt dat ze natúúrlijk de kosten voor de DA zullen betalen en dat het alleen maar háár schuld was geweest. Ze had tijdens een kringgesprek geklaagt over de honden die gewoon op het fietspad liepen, waarop Marietje vond dat er iets aan gedaan moest worden. Marietje heeft sorry gezegt, en beloofd dat ze voor Pippa een kado zou komen brengen. Ik heb met Linda gegevens uitgewisseld zodat de rekening naar haar opgestuurd kon worden, en zodat Pippa haar kado zou kunnen ontvangen.

Ben een beetje in shock, dan ben je zo boos op zo'n mevrouw. Wat een ontzettend rare wending van het hele verhaal! :piew:
Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Nou dat is inderdaad wel een hele onverwachte vreemde wending, maar uiteindlijk wel een prettige denk ik.
Ik kan me voor stellen dat het bij jou toch een heleboel woede wegneemt, ik zou op slag niet meer zo boos zijn en woede vreet energie bij mij dus dit zou me enorm opluchten.
Gr. Aniek

Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

Inderdaad een rare wending. En je kan er zelf ook zo weinig mee he, maar gelukkig dat de begeleidster van het stel je wel heel serieus nam en alles wil vergoeden. Ik denk ook wel dat die mevrouw van de fiets zo geschrokken is, of dat haar nu wel duidelijk gemaakt wordt dat ze dit niet meer zal doen (althans dat hoop ik toch) :knuffel1: lijkt me ook lastig wat je nu met je boosheid enzo moet :wink: heo gaat het nu met pippa?
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

ow jee toch... Wat zul je je ongemakkelijk gevoeld hebben zeg!
Ik werk zelf met mensen met een verstandelijke beperking en autisme/ gedragsproblemen. Ik kan me voorstellen dat een van mijn clienten hetzelfde gedaan zou hebben als ik geklaagd zou hebben over zoiets bij hen.
Persoonlijk zou ik 'Marietje' dan wel straf geven, maar vooral in de vorm van: een mooie tekening maken, een kado kopen voor Pippa én de komende weken niet meer alleen met de fiets op pad.
'Marietje' kon in elk geval oorzaak-gevolg denken (als ik een hond aanrijd, gaat die hond misschien wel dood), dus dan is haar wellicht ook te leren dat dít niet de oplossing is! Werk aan de winkel voor begeleiding dus!!

Deze hele wending zal wat raar aanvoelen voor je, maar je boosheid blijft heus terecht. Vooral omdat jouw Pippa pijn heeft! Ik denk alleen wel dat je boosheid makkelijker zakt nu, omdat je het verhaal er achter kent.

Dikke (voorzichtige) knuffel voor Pippa!!!
RIP Cena :roos:
    ~Suzanne~
    Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

WAt goed!

En weet je... ik heb er niets mee te maken ;-) maar ik voel een soort "opluchting".....
    Eh.. hoe schrijf ik dit zonder vervelend over te komen... eh.. juist het feit dat het iemand was met een beperking maakt het gebeuren "beter begrijpbaar". Het is daarmee nog steeds niet goed wat er gebeurden en voor Pippa maakt het op zich niet uit, maar ik kan me voorstellen voor jou wel!

Ik ben "blij" met deze uitkomst, geef Pippa maar een extra knuf!!

Suzanne
    Emma
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

oei, denk je je woede even te kunnen ``verhalen``, heeft de mevrouw een verstandelijke beperking. hoe kun je dat nou weten.maar ergens wel fijn, dat het geen ```volwassene``is geweest volkomen bij haar verstand,zeg maar. dat had toch zorgwekkender geleken.

de ``leiding``vond ik wel goed reageren.

heel veel beterschap aan je hondje. wat akelig weer dat juist een dier weer het moet bekopen. :ugh:
    freskin
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Ik vind het toch wat raar dat mensen met zo'n beperking dan helemaal zonder begeleiding mogen fietsen. Voor het zelfde geld hebben ze het onderling over vevelende kinderen en rijdt er straks eentje een kind aan....
    Bij ons in het dorp is een centrum met mensen met een geestelijke beperking. Ik zie vaak groepjes lopen met begeleiding. Ik zie nooit mensen uit dat centrum alleen fietsen. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe iemands verstandelijke vermogens zijn. Deze mevrouw lijkt me ze toch lang niet allemaal op een rijtje te hebben :ugh: Maar ja, toch een opluchting dat het nu is opgelost. Gelukkig is het voor Pippa nog goed afgelopen. Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.....
    groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
    Pippa
    Zeer actief

Jaa, wat apart allemaal he!
    Linda had beloofd contact te houden en dat Marietje zeker wel 'straf' zou krijgen. En ze komt vanavond een kado brengen voor Pip. Ik ben nog steeds boos, maar wat Suzanne123 al zegt, ook ontzettend opgelucht. Deze uitkomst is echt veeeeeeeel beter als dat het een 'gewone' vrouw zou zijn geweest, die had namelijk heel goed geweten hoe fout het was en dat het echt niet kon. Meestal lopen ze hier inderdaad in groepjes, en degene die 'goed genoeg' zijn mogen 'los' lopen. Het klinkt allemaal heel apart wat ik zeg, maar ik weet ook geen andere bewoording ervoor.

Met Pippa gaat het, door de medicijnen, aardig. Ze slaapt veel en beweegt zich verder echt voorzichtig. Het jammere alleen is dat het een pup blijft! Ze 'vergeet' dat ze pijn heeft en komt dan rustig heel hard aangerent met een speeltje of springt tegen je op als je binnen komt. Daarna ligt ze dan weer een tijdje zacht piepend op haar kleed.
    Afbeelding
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”