Nou ik krijg eigenlijk hoe langer hoe meer afkeer van dergelijke promotie van vers of dure kvv, weet je, het wordt hoe langer hoe erger gemaakt... op dit moment is het al zover dat je je hond mishandeld als je hem brok geeft...bennie schreef:Nah ik heb geen zin om het nog een keer allemaal uit spitten om anderen te overtuigen, neem maar eens een kijkje op barfplaats. Volgens mij is er door de UU ook onderzoek geweest naar natuurlijke versus niet natuurlijke calciumbron en de problemen hoeven uiteraard nu nog niet op te spelen, dat kan ook als ze wat ouder zijn en minder lang meegaan, maar dat kun je uiteraard niet naast elkaar zetten. Aangezien het tijdens de groeifase zo belangrijk blijkt te zijn, lijkt het mij die investering meer dan driedubbel de moeite waard, hoe anderen daar over denken moeten ze uiteraard zelf wetenmalinois schreef:bennie schreef:Geen smuldier of rodi dus, want dat bevat geen natuurlijk calciumbron. Carnibest, Bibi ed wel. Tijdens de groei is dat belangrijk.wat missen mijn honden nu in mijn onderschrift? Helemaal niks... en niks geen carnibest of bibi, gewoon ahv, brok en smuldier.
.
Er zijn jarenlang kerngezonde honden op groot geworden en nog steeds... ik zit in een wereldje waarin de honden hun hele leven zware prestaties moeten leveren tot op hoge leeftijd. Heel veel van die honden (en dat is echt zo rond de 80 a 90%) wordt 13 jaar of ouder. 15 is geen uitzondering nou ik teken er voor hoor als mijn honden die leeftijd halen.
En die honden zitten echt niet op vers of op dure kvv, een aantal op simpele Aldi brok een groot aantal op cavom of daaraan verwante voeding en een aantal op smuldier, AHV etc.
Ik kan daar dus best kijken op barfplaats (doe ik ook zo af en toe) maar ik erger mij alleen maar aan bepaalde opmerkingen dus ik heb er weinig behoefte aan...