tuurlijk mag je dat vinden, ik vind dat gewoon raar.Nanna schreef:Een hond die om de zomaar andere honden wil vermoorden vind ik een kuthond. En dat mag ik ook vindenLellibel schreef:nee waarom? Een hond die honden niet mag vindt je een kuthond?Nanna schreef: een kuthond, dusDat een ander dat een enig beest vindt is mij om het even hoor.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hele nare weimaraner tegen gekomen
Moderator: moderatorteam
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Re: hele nare weimaraner tegen gekomen

-
Daya
Het is niet mijn bedoeling een hele discussie op gang te brengen, maar ik hoor het toch wel vaak dat Weimaranerreuen niet zo vriendelijk zijn.
Ik kom ze hier eigenlijk nooit tegen, maar ik krijg toch vaak te horen: Oooh mijn tante/oom/buren hadden ook zo'n hond, een reu, en die was toch dominant!
In een ander topic las ik ook al zulk soort dingen.
Nu gaat dit verhaal natuurlijk een stuk verder, maar het valt me wel op.
(of zou het komen omdat ik zelf een Weimaraner heb en daar meer over lees dan over andere rassen
)
Ik kom ze hier eigenlijk nooit tegen, maar ik krijg toch vaak te horen: Oooh mijn tante/oom/buren hadden ook zo'n hond, een reu, en die was toch dominant!
(of zou het komen omdat ik zelf een Weimaraner heb en daar meer over lees dan over andere rassen
- Panna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Wetterhoun
- Aantal honden: 2
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
pfff wat een rot ervaring...
hoe is het met je been??
roxy is ook een keer aangevallen door de weimaraner die zij dat het prooi drift was...
hoe is het met je been??
roxy is ook een keer aangevallen door de weimaraner die zij dat het prooi drift was...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier lopen niet zoveel weimaraners, ik ben er in april 1 tegen gekomen in Friesland toen we een weekje weg waren en die hond was onze buurman maar een super leuk dier hoor, Bowie en hij hebben heerlijk gespeeld... in elk ras komen denk wel dit soort honden voor, denk niet dat het echt iets zegt over het ras mss meer over de mensen die zo een hond hebben en er teweinig meedoen, of op een verkeerde manier?
Ik heb zelf ook jachthonden , ik weet van Samara dat ze achter een chiwawa oid zeker zal gaan maar groter niet want die ziet ze niet als prooi.... het is gewoon een verkeerde hond op welke manier dan ook , dat het gedrag van de hond niet normaal is lijkt me duidelijk maar ik vind wel dat de eigenaar zich heel onverantwoordelijk heeft opgesteld, ook toen hij de hond kwam halen weinig tot geen reactie.... en ik vind dat de eigenaar dus aangesproken/gestraft/beboet moet worden.. als hij Samara idd tepakken had gehad dan had ze flink open gelegen met haar dunne huidje.. gelukkig is dat niet gebeurt.
Mijn been is lekker blauw en is flink stijf maar het meeste last heb ik van mijn schouders en nek, heb Bowie vanmorgen aan de heup gordel gedaan zodat het een beetje onlast wordt, Samara zet nooit druk op d elijn dus dat maakt niet uit maar Bowie kan nog wel druk zijn.
Lekker smeren met spierenspul, flink warm douchen en warme pittenkussens erop... komt vast goed.
Straks naar de wijkagent voor ik naar mijn werk ga, kijken of hij er iets mee kan tov de baas.
Ik heb zelf ook jachthonden , ik weet van Samara dat ze achter een chiwawa oid zeker zal gaan maar groter niet want die ziet ze niet als prooi.... het is gewoon een verkeerde hond op welke manier dan ook , dat het gedrag van de hond niet normaal is lijkt me duidelijk maar ik vind wel dat de eigenaar zich heel onverantwoordelijk heeft opgesteld, ook toen hij de hond kwam halen weinig tot geen reactie.... en ik vind dat de eigenaar dus aangesproken/gestraft/beboet moet worden.. als hij Samara idd tepakken had gehad dan had ze flink open gelegen met haar dunne huidje.. gelukkig is dat niet gebeurt.
Mijn been is lekker blauw en is flink stijf maar het meeste last heb ik van mijn schouders en nek, heb Bowie vanmorgen aan de heup gordel gedaan zodat het een beetje onlast wordt, Samara zet nooit druk op d elijn dus dat maakt niet uit maar Bowie kan nog wel druk zijn.
Lekker smeren met spierenspul, flink warm douchen en warme pittenkussens erop... komt vast goed.
Straks naar de wijkagent voor ik naar mijn werk ga, kijken of hij er iets mee kan tov de baas.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Bij mij blijft een beetje hangen, buiten "wat een verschrikkelijke ervaring" dat de hond kennelijk een muilkorf gebod heeft en dat de baas zich daar niet aan houdt.
Precies om DIE reden zou ik idd aangifte / melding doen.....
Dit is onverantwoordelijk gedrag van die baas. Natuurlijk is de hond maatschappelijk gezien ook niet lekker bezig
maar die baas begaat hier de grootste vergissing.... straks komt Weimpje een Swiffer tegen... die wordt uitgelaten door kinderen... en dan?????
(Sorry, niet denigrerend naar kleine honden bedoeld, even voor het voorbeeld...)
Suzanne
Precies om DIE reden zou ik idd aangifte / melding doen.....
Dit is onverantwoordelijk gedrag van die baas. Natuurlijk is de hond maatschappelijk gezien ook niet lekker bezig
(Sorry, niet denigrerend naar kleine honden bedoeld, even voor het voorbeeld...)
Suzanne
-
S@ndr@
- Zeer actief
voor dit soort dingen ben ik bij Tjoek altijd bang geweest dat hij het zou doen, gelukkig is het me nooit overkomen, kan me voorstellen dat je niet blij was/bent, om het maar eens mild uit te drukken 
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
ben het helemaal met je eens het viel mij ook al zo op. Normaal zijn het de herders.Daya schreef:Het is niet mijn bedoeling een hele discussie op gang te brengen, maar ik hoor het toch wel vaak dat Weimaranerreuen niet zo vriendelijk zijn.
(of zou het komen omdat ik zelf een Weimaraner heb en daar meer over lees dan over andere rassen)

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Jesus dat is even lekker dan. Zijn ook best grote beesten en als die kwaad willen.....ik vind dat je het heel knap opgelost hebt!!

Linda, Izzie en Bram
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Ik zou ook aangifte doen omdat dit zo te horen geen verrassing was voor de man, en omdat de hond een korfgebod heeft. Wat een stomme baas...
Dat de hond niet afremt door een sloot vind ik niet zo raar, die van ons zouden de sloot juist als extra beloning zien, ze gaan ook door de sloot zemmen al is er niks aan de overkant.
Hoopje zou ook over een sloot naar andere hond gaan als ik haar maar liet gaan, maar daar vind ik dus het verantwoording van de baas liggen; houd de hond aangelijnd en stuur dat gedrag. Als de hond al lang op jou honden zat te fixeren, wat was de baas dan aan het doen?
Die moet dan het gedrag afbreken en de hond onder appél zetten. En niet laten gaan. Ik vind het dus ook geen kuthond, maar wel een klotebaas.
Dat de hond niet afremt door een sloot vind ik niet zo raar, die van ons zouden de sloot juist als extra beloning zien, ze gaan ook door de sloot zemmen al is er niks aan de overkant.
Hoopje zou ook over een sloot naar andere hond gaan als ik haar maar liet gaan, maar daar vind ik dus het verantwoording van de baas liggen; houd de hond aangelijnd en stuur dat gedrag. Als de hond al lang op jou honden zat te fixeren, wat was de baas dan aan het doen?
Die moet dan het gedrag afbreken en de hond onder appél zetten. En niet laten gaan. Ik vind het dus ook geen kuthond, maar wel een klotebaas.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lellibel schreef:ben het helemaal met je eens het viel mij ook al zo op. Normaal zijn het de herders.Daya schreef:Het is niet mijn bedoeling een hele discussie op gang te brengen, maar ik hoor het toch wel vaak dat Weimaranerreuen niet zo vriendelijk zijn.
(of zou het komen omdat ik zelf een Weimaraner heb en daar meer over lees dan over andere rassen)
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik zal idd toegeven dat Weimaraner reuen ook niet mijn favoriet zijn, een Duitse Staande ook niet trouwens. Ik vind het opdringerige niet-luisterende macho's. Maar met stip op 1 bij mij staat de Friese Stabij reu op de voet gevolgd door de Drentse Patrijs. Zo 

Linda, Izzie en Bram
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
bij mij de dalmatiers.
Als ik die zie aankomen loop ik een blokje om of roep mijn honden bij me en sla een zijweg in.
Dat vind ik over het algemeen van die losgeslagen honden met een enorme plaat voor de kop.
Als ik die zie aankomen loop ik een blokje om of roep mijn honden bij me en sla een zijweg in.
Dat vind ik over het algemeen van die losgeslagen honden met een enorme plaat voor de kop.

Cash v Heiligental en Flow.
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Ow hihi dan heb ik ook slecht luisterende hondenMartijn schreef:
Het is leuk om te zien dat alle honden van dat type hier slecht luisteren behalve die honden die uit een auto komen die speciaal op honden is ingericht.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Die kom ik bijna nooit tegen, Dalmatiers. En als ik er 1 tegenkom, is het bijna altijd een teefje. Die zijn heel leuk speels.

Linda, Izzie en Bram
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Haha, dan heb ik nog erger- enge herders die uit een inimini opel corsaatje uit floepen.Het is leuk om te zien dat alle honden van dat type hier slecht luisteren behalve die honden die uit een auto komen die speciaal op honden is ingericht.
Ow hihi dan heb ik ook slecht luisterende honden beide op de achterbank
Geld was op, kon geen busje kopen. Sorry.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Je hebt altijd van die uitzonderingen die de regel bevestigencorason del perro schreef:Ow hihi dan heb ik ook slecht luisterende hondenMartijn schreef:
Het is leuk om te zien dat alle honden van dat type hier slecht luisteren behalve die honden die uit een auto komen die speciaal op honden is ingericht.![]()
beide op de achterbank

Linda, Izzie en Bram
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Ow haha dan moet ik maar snel een nieuwe auto kopen! Dan gaan ze vanzelf beter luisterenMartijn schreef:corason del perro schreef:Ow hihi dan heb ik ook slecht luisterende hondenMartijn schreef:
Het is leuk om te zien dat alle honden van dat type hier slecht luisteren behalve die honden die uit een auto komen die speciaal op honden is ingericht.![]()
beide op de achterbank
Nou. Bij mij zit Cleo op de achterbank en Eva achterin.
En raad eens, Cleo luistert veel minder.
Dus.
(sorry dat ik zo offtopic ga
- Zoek stok!
- Zeer actief
Zie je nooit mensen compleet uitgedost lopen met een niet-luisterende hond? Ik wel hoor. En maar roepen 'kom voor' of op de fluit blazen. Ik kan er niks aan doen dat ik dan even moet glimlachen. Uit zicht hoor 

Linda, Izzie en Bram
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Martijn schreef:Ik ben er zeker van dat dit hondje uitstekend luistert. Dat moet ook wel want anders sta je er als waterafstotende baas wel heel debiel op.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Ik kom hier legio mensen tegen uitgedost met duberry-laarzen, waxjassen en exclusieve jachthondenfluitjes. Het feit dat ik al aan het deuntje van de fluit weet welke eigenaar erbij hoort, zegt dan wel weer genoeg. De bijbehorende hond zie ik dan minder vaak. Die is dan uit zicht en niet voornemens te komen.
Uit principe hier dus geen fluitje.
Uit principe hier dus geen fluitje.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Zouden de meeste mensen de weimaraner echt alleen maar hebben vanwege het kleurtje?Martijn schreef:Ik ontloop weimaraners trouwens sowieso (niet dat ik verwacht had dat ze over een sloot komen hoor).
Het zijn zelden goed opgevoedde honden.
Ik vertrouw het alleen als er een mevrouw met kaplaarzen en een ferme hondenmensentred bij loopt.
Zo iemand waarbij je aan één blik ziet dat ze geen gezeik pikken.
Het is leuk om te zien dat alle honden van dat type hier slecht luisteren behalve die honden die uit een auto komen die speciaal op honden is ingericht.
Een weimaraner (of flatcoat) vanaf de achterbank van een golfje is nooit een goed opgevoede hond.
Uit een busje of station of welk ander soort hondenauto weer bijna altijd wel.
Gek he? Het is echt waar.
Ik heb vanuit mijn woonkamer uitzicht op de parkeerplaats van het losloopgebied en ik bestudeer dat soort dingen aandachtig.
Dan hou ik mijn hart vast bij de mevrouw die ik regelmatig tegenkom bij ons in het park en dan voortgesleept wordt door haar wm-pup van 5 maanden...
RIP Cena
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Jeejtje ts, wat een schrik. Fijn dat die voorbijganger je kwam helpen.
Hier geen nare ervaringen met de Weimaraners die ik tegenkom, trouwens.
Hier geen nare ervaringen met de Weimaraners die ik tegenkom, trouwens.
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb eerst vol vermaak de ideeen van Martijn zitten lezen tot ineens de franc viel.....
"Vroeger" liep ik er inderdaad ook zo bij, waxjas, fluitje, flinke laarzen. Stationwagen met hondenrek. En inderdaad, ik hoefde maar een commando te denken en Joy* voerde het uit.
Toen ze een omaatje werd hield ik de touwtjes niet meer zo strak en tot mijn schaamte moet ik bekennen : al die dingen zijn ook weggevallen. Niet meer fluiten als roepen ook kan, een gewone jas en mijn doordeweekse schoenen. Maar last but not least, lekker op de achterbank van de auto!
Yep, ik ben een standaard "jachthondenbezitter".
"Vroeger" liep ik er inderdaad ook zo bij, waxjas, fluitje, flinke laarzen. Stationwagen met hondenrek. En inderdaad, ik hoefde maar een commando te denken en Joy* voerde het uit.
Toen ze een omaatje werd hield ik de touwtjes niet meer zo strak en tot mijn schaamte moet ik bekennen : al die dingen zijn ook weggevallen. Niet meer fluiten als roepen ook kan, een gewone jas en mijn doordeweekse schoenen. Maar last but not least, lekker op de achterbank van de auto!
Yep, ik ben een standaard "jachthondenbezitter".
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
-
Chasing Clouds
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australische herder
Toevallig dit weekend gekampeerd met enkele vrienden. Die hadden ook vrienden bij met een Weimaranerteefje. Leuk, dacht ik, kan Elmo lekker spelen!
Hmmmz...
Zodra hij binnen de meter van haar kwam, hing ze in zijn lippen. Na vijf keer liep hij met een grote bocht rondom haar.
Voor de rest negeerde ze hem gelukkig wel. En Elmo deed niets speciaal.
Raar: toen ik met Elmo frisbee begon te spelen, stond ze ineens in spelbuiging naar hem te blaffen. Elmo stond erbij en keek afwisselend van mij naar haar. Hij wist niet goed wat hij ervan moest denken. Uiteindelijk hebben ze achter elkaar aangelopen (allez, zij achter hem... Andersom tolereerde ze niet zo) en zo gespeeld. Laatste ochtend zelfs anderhalf uur samen gewandeld.
Maar ik ben toch verschoten van het ras.
Toen Elmo een pupje was, zat er in zijn klas een weimaranerteefje waarmee hij altijd speelde. Ik dacht dat het zachtaardige honden waren. Overigens was het teefje heel goed opgevoed voor de rest. Maar naar andere honden toe was ze heel raar.
Hmmmz...
Zodra hij binnen de meter van haar kwam, hing ze in zijn lippen. Na vijf keer liep hij met een grote bocht rondom haar.
Voor de rest negeerde ze hem gelukkig wel. En Elmo deed niets speciaal.
Raar: toen ik met Elmo frisbee begon te spelen, stond ze ineens in spelbuiging naar hem te blaffen. Elmo stond erbij en keek afwisselend van mij naar haar. Hij wist niet goed wat hij ervan moest denken. Uiteindelijk hebben ze achter elkaar aangelopen (allez, zij achter hem... Andersom tolereerde ze niet zo) en zo gespeeld. Laatste ochtend zelfs anderhalf uur samen gewandeld.
Maar ik ben toch verschoten van het ras.
Toen Elmo een pupje was, zat er in zijn klas een weimaranerteefje waarmee hij altijd speelde. Ik dacht dat het zachtaardige honden waren. Overigens was het teefje heel goed opgevoed voor de rest. Maar naar andere honden toe was ze heel raar.
- Moos
- Zeer actief
Hier komt een prima luisterende jachthond van de achterbank uit een klein autootje rollen
Ik wil wel van die achterbank af, want het past eigenlijk net niet, maar ben te lui om een hondenrek te regelen

- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Jeetje, wát eens chrik zeg!
Ben benieuwd hoe het gaat bij de wijkagent, ik zou het er zeker niet bij laten zitten!
Enne, Martijn, hier komen ze beide uit een Nissan Micra gerold, echter heb ik de achterbank plat gelegd en er zo een hondenauto van gemaakt, hondenrek tegen de voorstoelen aan gemaakt (anders heb ik Yoda in mijn nek zitten, die rijd graag mee) en nu hebben ze dus de hele achterbank en achterbak. Telt dit nu als een hondenauto
En bij mijn moeder (een Mazda Demio) komt Anouk uit de achterbak en Yoda van de achterbank gestuiterd, maar ze luisteren allebei net zo goed
En we hebben échte hondenkleding, hondenjassen, wandelschoenen, fluitjes (nou ja, ik doe aan fluiten, mams roept liever)
Ben benieuwd hoe het gaat bij de wijkagent, ik zou het er zeker niet bij laten zitten!
Enne, Martijn, hier komen ze beide uit een Nissan Micra gerold, echter heb ik de achterbank plat gelegd en er zo een hondenauto van gemaakt, hondenrek tegen de voorstoelen aan gemaakt (anders heb ik Yoda in mijn nek zitten, die rijd graag mee) en nu hebben ze dus de hele achterbank en achterbak. Telt dit nu als een hondenauto
En bij mijn moeder (een Mazda Demio) komt Anouk uit de achterbak en Yoda van de achterbank gestuiterd, maar ze luisteren allebei net zo goed
En we hebben échte hondenkleding, hondenjassen, wandelschoenen, fluitjes (nou ja, ik doe aan fluiten, mams roept liever)

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Hier een renault twingo. Kleiner is haast niet te krijgen. 
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
heb melding gemaakt van het gebeuren, ook duidelijk gezegt dat ik er niet op uit bent dat de hond wordt ingeslpen oid maar dat ik wil dat de eigenaar zijn verantwoording neemt.Jacintha schreef:Jeetje, wát eens chrik zeg!
:
Man en hond blijken dus niet in de wijk tewonen maar zijn loge van een bewoner, wijkagent was eerder al aangesproken door 2 andere hondeneigenaren over deze hond, de wijkagent is bij de huiseigenaar en logé geweest, hebben een gesprek gehad en de hond blijkt idd een muilkorf gebod tehebben en in de woonplaats al wat incidenten op zijn geweten tehebben..
Er wordt nu bekeken wat de hond al gedaan zou hebben en daarna wordt er beslist wat ermee gaat gebeuren... agent gaf aan dat de hond opgehaald zou worden door hun en daar in afwachting van alles zou verblijven.... eigenaar was niet echt verrast en gaf de hond zonder enig morren mee.
ik vind dit heel erg dubbel.. tuurlijk het gedrag van de hond is zeker niet ok maar ik vind het gedrag van de eigenaar veel erger, die neemt niet zijn verantwoording en de hond is de dupe....maarja niets doen vind ik ook geen optie, de hond kwam zo overduidelijk op mijn honden af dat het niet een kwestie is van een kleine inschattingsfout van de eigenaar ofzo... er lopen ook veel kinderen met allerlei honden over de dijk en als die hond dat daarbij zou doen is het leed ws niet teoverzien.
Maar ben er heel eerlijk gezegt niet echt blij mee....
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
kan ik begrijpen hoor, maar stel nu dat je hem niet in je lusje had gekregen en hij wel op je hond was geklapt... dan was het leed niet meer te over zien....
Zulke honden moeten uit de maatschappij (of in ieder geval terecht komen bij verantwoordelijke eigenaren) want verantwoordelijke eigenaren worden van dit soort incidenten alleen maar de dupe. Kijk maar naar de nieuwe RAD wat in ontwikkeling is... Allemaal door dit soort eikels.
Hij heeft zijn waarschuwing gehad, hij wist dat zijn hond dit deed en liet hem LOS uit zonder muilkorf.
Natuurlijk is het sneu voor de hond dat hij bij zo'n vent terecht is gekomen maar de volgende keer was hij op een model swiffer geklapt waarmee een nietsvermoedend klein kind liep en dat kind had de trauma van haar leven (eveneens een volwassene)
Zulke honden moeten uit de maatschappij (of in ieder geval terecht komen bij verantwoordelijke eigenaren) want verantwoordelijke eigenaren worden van dit soort incidenten alleen maar de dupe. Kijk maar naar de nieuwe RAD wat in ontwikkeling is... Allemaal door dit soort eikels.
Hij heeft zijn waarschuwing gehad, hij wist dat zijn hond dit deed en liet hem LOS uit zonder muilkorf.
Natuurlijk is het sneu voor de hond dat hij bij zo'n vent terecht is gekomen maar de volgende keer was hij op een model swiffer geklapt waarmee een nietsvermoedend klein kind liep en dat kind had de trauma van haar leven (eveneens een volwassene)