Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hele nare weimaraner tegen gekomen
Moderator: moderatorteam
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
hele nare weimaraner tegen gekomen
Het was vandaag eindelijk droog dus ik hop..laarzen aan, jack aan, honden aan de lijn en wandelen...Bowie was erg druk , logisch te weinig gewandelt vandaag, ik zag dat de dijk heel erg rustig was dus ik denk "mooi kan ze lekker even los" had een balletje in mijn zak dus dan komt het wel goed.
Terwijl ik naar de dijk loop kom ik een man tegen met een mooie weimaraner, ik neem Bowie kort naast me, de man schiet de weg op met hond dus ik zeg dat Bowie niets doet maar druk is, waarop hij zegt dat zijn hond wel bijt en naar is... nouja ok..die heb je ook he.
Aangekomen op de dijk Samara lekker grazen en Bowie achter het balletje aan, lekker rennen en gek doen... plots hoor ik een mega plons... nare weimaraner de sloot in, op oorlogspad richting ons... man brullend aan de andere kant dat de hond aanvalt als hij op het droge is
Bowie zag het aankomen en die nam de benen, gelukkig de goede kant op richting lage dijk en niet richting weg maar die verdween, maar ik had Samara nog vast en nare hond besloot dat zij het doelwit was.... gelukkig had ik de riem van Bowie in mijn handen, in eerste instantie wilde ik dus meppen maar op de 1 of andere manier kreeg ik de lus van de riem over de kop van de nare hond en kon deze zo op afstand van Samara houden die ik dus ook nog vast had.
Bijt die klote hond me nog in mijn been ook
Wat een ellendeling zeg, bleef happen en naar me springen met ontblote tanden... toen heb ii hem net als Cesar Milan gewoon opgehangen, voorpoten van de vloer en hangen maar.... gelukkig liep er nog een man met 2 honden die zijn honden vast zette en kwam helpen, die heeft de hond plat op de grond gelegt en is er een soort van opgaan zitten totdat baasje eindelijk aan was gekomen.
Hond blijkt dus al verschillende andere honden tehbben gepakt en een muilkorf gebod tehebben maar "ach, het was toch stil' dus hij besloot dat dat niet hoefde... nee dan moet je die klote hond wel vasthouden.
Ondertussen spotte ik Bowie ook weer in de verte... was opzich wel weer grappig dat ik haar echt zag spieken over een heuveltje heen of het al was afgelopen, dus toen man de andere kant opliep met zijn hond heb ik haar weer geroepen..en daar kwam ze aan met dr balletje helemaal blij dat die nare hond weg was..en Samara stond er gewoon bij alsof er niets was gebeurt.
En ik moest natuurlijk weer even in het gras bijkomen want ik zag van alle ellende weer sterretjes voor de ogen.. de andere man kwam opok nog even met zijn 2 honden kijken of het echt wel goed ging en zijn jongste hond heeft nog lekker even gespeelt met Bowie.
Inmiddels liggen de honden lekker te kluiven en zit ik met een flinke blauwe bovenbeen op de bank... nog bijtekomen
Fijn dat soort nare honden met eigenwijze baasjes.
Terwijl ik naar de dijk loop kom ik een man tegen met een mooie weimaraner, ik neem Bowie kort naast me, de man schiet de weg op met hond dus ik zeg dat Bowie niets doet maar druk is, waarop hij zegt dat zijn hond wel bijt en naar is... nouja ok..die heb je ook he.
Aangekomen op de dijk Samara lekker grazen en Bowie achter het balletje aan, lekker rennen en gek doen... plots hoor ik een mega plons... nare weimaraner de sloot in, op oorlogspad richting ons... man brullend aan de andere kant dat de hond aanvalt als hij op het droge is
Bowie zag het aankomen en die nam de benen, gelukkig de goede kant op richting lage dijk en niet richting weg maar die verdween, maar ik had Samara nog vast en nare hond besloot dat zij het doelwit was.... gelukkig had ik de riem van Bowie in mijn handen, in eerste instantie wilde ik dus meppen maar op de 1 of andere manier kreeg ik de lus van de riem over de kop van de nare hond en kon deze zo op afstand van Samara houden die ik dus ook nog vast had.
Bijt die klote hond me nog in mijn been ook
Wat een ellendeling zeg, bleef happen en naar me springen met ontblote tanden... toen heb ii hem net als Cesar Milan gewoon opgehangen, voorpoten van de vloer en hangen maar.... gelukkig liep er nog een man met 2 honden die zijn honden vast zette en kwam helpen, die heeft de hond plat op de grond gelegt en is er een soort van opgaan zitten totdat baasje eindelijk aan was gekomen.
Hond blijkt dus al verschillende andere honden tehbben gepakt en een muilkorf gebod tehebben maar "ach, het was toch stil' dus hij besloot dat dat niet hoefde... nee dan moet je die klote hond wel vasthouden.
Ondertussen spotte ik Bowie ook weer in de verte... was opzich wel weer grappig dat ik haar echt zag spieken over een heuveltje heen of het al was afgelopen, dus toen man de andere kant opliep met zijn hond heb ik haar weer geroepen..en daar kwam ze aan met dr balletje helemaal blij dat die nare hond weg was..en Samara stond er gewoon bij alsof er niets was gebeurt.
En ik moest natuurlijk weer even in het gras bijkomen want ik zag van alle ellende weer sterretjes voor de ogen.. de andere man kwam opok nog even met zijn 2 honden kijken of het echt wel goed ging en zijn jongste hond heeft nog lekker even gespeelt met Bowie.
Inmiddels liggen de honden lekker te kluiven en zit ik met een flinke blauwe bovenbeen op de bank... nog bijtekomen
Fijn dat soort nare honden met eigenwijze baasjes.
- els1
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Friese Stabij`s (zonder stamboom), 1 kruising mechelaar reu en 1 volle mechelaar teefje.
Re: hele nare weimaraner tegen gekomen
Ja dat zijn altijd nare ervaringen!
Wel knap dat je die lus om z`n kop kreeg zeg!
Daardoor heb je ergere bijtincidenten weten te voorkomen!
En jou been? veel schade?
Petje af voor jou reactie hoor!!!!!!
gr.Els
Wel knap dat je die lus om z`n kop kreeg zeg!
Daardoor heb je ergere bijtincidenten weten te voorkomen!
En jou been? veel schade?
Petje af voor jou reactie hoor!!!!!!
gr.Els
Chico
Lindsy
Nala
Madness
Kim- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
getverderrie zeg.... een geluk bij een ongeluk dat die man je kwam helpen en dat je er alleen maar met een blauwe plek vanaf bent gekomen...
Ga je nog aangifte doen?
Beterschap met je been
Ga je nog aangifte doen?
Beterschap met je been

- Moos
- Zeer actief
Nou lekker dan. Wat een idioot ook zeg die baas! Wel knap gedaan van je om die hond aan te kunnen lijnen en ophangen.

- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Erg fijn dat zo iemand z'n hond bij zich houdt
Ik moet wel zeggen dat ik de oplossing van Bowie wel erg goed vond, gewoon verstoppen
en gelukkig niet richting de weg!
Ik moet wel zeggen dat ik de oplossing van Bowie wel erg goed vond, gewoon verstoppen
-
Daya
Super reaktie hoor, volgens mij moet je best sterk zijn om een uitvallende Weimaranerreu met zijn poten van de grond in de lucht te houden en hem dan ook nog van je af te houden!
Zo'n hond mag toch gewoon niet los lopen?!
Zo'n hond mag toch gewoon niet los lopen?!
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kannonne zeg! hou dat beest gewoon vast dan!
Waar CM al niet goed voor is he!
Waar CM al niet goed voor is he!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Wat heb je goed gehandeld zeg petje af!
En die vent begrijp ik gewoon serieus niet, aan de lijn die hond en muilkorven als hij dat moet!
Gaat ie wel weer met je been, is het echt alleen blauw?
En die vent begrijp ik gewoon serieus niet, aan de lijn die hond en muilkorven als hij dat moet!
Gaat ie wel weer met je been, is het echt alleen blauw?
- Hanneke2
- Zeer actief
Lekkere hond. Fijne baas ook die hem niet muilkorft.
Wel een hele strakke actie van jou om die lus over z'n kop te schuiven, ik denk dat je daar veel erger mee hebt voorkomen.
Wel een hele strakke actie van jou om die lus over z'n kop te schuiven, ik denk dat je daar veel erger mee hebt voorkomen.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
goed gedaan
fijn voor je honden dat je adequaat hebt ingegrepen.
Hopelijk heb je niet te veel last van je been.
Hopelijk heb je niet te veel last van je been.
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb nog geen aangifte gedaan maar heb wel de wijkagent gebeld en ga daar morgen naartoe..
Heb gelukkig alleen maar een hele flinke blauwe plek en geen gaten oid.. maar wel flink last van de spieren in mijn schouders.... heb het hele zooitje flink vast gezet tijdens het optillen van de hond en ik was vreselijk blij met de andere man die kwam helpen.
Moet eerlijk zeggen dat het niet echt bewust is geweest dat de lus om zijn kop ging, ik kan me alleen maar herinneren dat ik wilde meppen maar die lus om zijn kop ging.. gelukje dus geweest.
Bowie van mij is een dikke schijtbak dus die peert hem als ze kan, godzijdank is ze nooit echt ver weg maar ik zag haar helemaal niet meer dus kneep hem wel even, dan is het wel weer "lachen"als je eenmaal die kop boven een heuveltij uitziet komen om tekijken of die nare hond al weg is...hoop niet dat haar angst hier erger door wordt maar dat zie ik morgen wel weer.
De hond schijnt ook over hekken en door heggen heen tegaan als die zo een bui heeft... ik heb natuurlijk die man wel het 1 en ander in zijn oren gefluisterd op ene niet zo aardige manier maar denk dat dit weinig effekt heeft... dus mss dat de wijkagent hier iets mee kan, de man die me kwam helpne die heeft zijn telefoonnummer gegeven om eventueel tegetuigen of ook een melding temaken als dit nut heeft.
De hond zelf..tja... ik vind dat de baas onverantwoordelijk is geweest, zo een hond aan een uitrollijn, en dan zonder de muilkorf die die om moest en ook niet voor niets.
Heb gelukkig alleen maar een hele flinke blauwe plek en geen gaten oid.. maar wel flink last van de spieren in mijn schouders.... heb het hele zooitje flink vast gezet tijdens het optillen van de hond en ik was vreselijk blij met de andere man die kwam helpen.
Moet eerlijk zeggen dat het niet echt bewust is geweest dat de lus om zijn kop ging, ik kan me alleen maar herinneren dat ik wilde meppen maar die lus om zijn kop ging.. gelukje dus geweest.
Bowie van mij is een dikke schijtbak dus die peert hem als ze kan, godzijdank is ze nooit echt ver weg maar ik zag haar helemaal niet meer dus kneep hem wel even, dan is het wel weer "lachen"als je eenmaal die kop boven een heuveltij uitziet komen om tekijken of die nare hond al weg is...hoop niet dat haar angst hier erger door wordt maar dat zie ik morgen wel weer.
De hond schijnt ook over hekken en door heggen heen tegaan als die zo een bui heeft... ik heb natuurlijk die man wel het 1 en ander in zijn oren gefluisterd op ene niet zo aardige manier maar denk dat dit weinig effekt heeft... dus mss dat de wijkagent hier iets mee kan, de man die me kwam helpne die heeft zijn telefoonnummer gegeven om eventueel tegetuigen of ook een melding temaken als dit nut heeft.
De hond zelf..tja... ik vind dat de baas onverantwoordelijk is geweest, zo een hond aan een uitrollijn, en dan zonder de muilkorf die die om moest en ook niet voor niets.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Bah, wat een verschrikkelijke ervaring. Maar petje af hoe je hebt gereageerd!!! Ik denk dat er weinig mensen zijn die dit zo hadden opgelost. Hopelijk is je been ook weer snel hersteld.
En ik mag toch hopen dat de wijkagent hier wat mee gaat doen. Dit is toch te gek voor woorden
Als je nou weet dat je hond zo doet, hou dan die muilkorf om, wat een sukkel zeg.
En ik mag toch hopen dat de wijkagent hier wat mee gaat doen. Dit is toch te gek voor woorden
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Het is geen kuthond, het is een kutbaas....
Goed gedaan
, maar durf je het wel te zeggen, ophangen mag niet hoor las ik laatst :N: 
Goed gedaan

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Wat een nare ervaring. Zo een hond wil je niet in je buurt hebben zeg
Ik hoop dat ie voortaan een muilkorf om heeft, anders moet je er echt werk van maken want straks gaan ze nog echt knokken..

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
nee.. dat las ik ook maar ik wist verder even niks andersmalinois schreef:Het is geen kuthond, het is een kutbaas....![]()
Goed gedaan, maar durf je het wel te zeggen, ophangen mag niet hoor las ik laatst :N:
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Jeetje zeg, wat een nare ervaring
Ik vind het echt te dom voor woorden dat die baas de hond niet de verplichte muilkorf heeft omgedaan, die plicht is er niet voor niets en je wil als baas toch niet dat je hond anderen toetakelt?? Fijn dat die man je kwam helpen en dat hij je zn nummer heeft gegeven zodat je hem kunt bereiken voor idd eventueel getuigenis.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
je hebt het heel goed gedaan, de enige manier waar je zelf redelijke afstand van zn tanden kan bewaren...jacq1970 schreef:nee.. dat las ik ook maar ik wist verder even niks andersmalinois schreef:Het is geen kuthond, het is een kutbaas....![]()
Goed gedaan, maar durf je het wel te zeggen, ophangen mag niet hoor las ik laatst :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Jemig... wat een mazzel dat je hem op afstand kon houden. Klootzak van een vent dat hij zijn hond de kans nog geeft, dat loopt natuurlijk een keer heel erg naar af voor dat beest (en zijn slachtoffers :N: )
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jeetje wat een ervaring zeg
Ik zou mijzelf ook doodschrikken, gelukkig heb je hem nog redelijk af kunnen houden.
Waar was die hond op uit? Meer op jouw gericht of op je honden?
Ik vind het erg bizar dat een hond zoveel moeite doet om aan te vallen, daar zit toch aardig wat mis.
Ik vind het erg bizar dat een hond zoveel moeite doet om aan te vallen, daar zit toch aardig wat mis.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zo dan, daar ben je dan nog enigzins goed van afgekomen, ondanks de schrik en de blauwe plekken. Wat zal je blij zijn dat het gewoon even mee zat op dat moment en dat je die lus om zijn nek kreeg.
Wijkagent hierover spreken lijkt me heel goed. Je zal er maar lopen en wat minder doortastend zijn.
Wijkagent hierover spreken lijkt me heel goed. Je zal er maar lopen en wat minder doortastend zijn.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
volgens baas was hij hondagressief dus ik ging ervan uit dat hij voor Samara ging aangezien Bowie al aan de horizon verdwenen was voordat de hond het water uit was.Valerie schreef:Jeetje wat een ervaring zegIk zou mijzelf ook doodschrikken, gelukkig heb je hem nog redelijk af kunnen houden.
De hond was al pissig omdat wij hem eerder gepasseerd waren denk en wij moetsen een weg en een bruggetje over om naar de dijk telopen maar dat is aan de overkant waar de man met de hond bleef lopen dus die hon heeft ons goed kunnen volgen en ws heeft hij zich lekker oplopen fokken... ik heb ook geen idee waarom de hond zo gefocust was dat die door het water heen kwam, hij was echt heel boos.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Poehhhh dat heb je koelbloedig opgelost zeg, je schrikt je te pletter :N:
Bij die hond zit wel een erge steek los.
Bij die hond zit wel een erge steek los.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
jeetje lekker zo'n hond die zoveel moeite doet om ff te komen knokken!
ik heb ook ooit eens een appenzeller op die manier van mij af moeten houden maar ik was helemaal gesloopt wat is dat zwaar zeg! moet er niet aan denken dat ik toen nog een andere hond bij me had ook. knap gedaan hoor
ik heb ook ooit eens een appenzeller op die manier van mij af moeten houden maar ik was helemaal gesloopt wat is dat zwaar zeg! moet er niet aan denken dat ik toen nog een andere hond bij me had ook. knap gedaan hoor

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Wat Bowie in elk geval heeft geleerd is dat jij nare/gevaarlijke situatie's oplost. En dat je haar roept zodra het weer veilig is. Dat moet een hond toch een veilig gevoel gevenjacq1970 schreef:Bowie van mij is een dikke schijtbak dus die peert hem als ze kan, godzijdank is ze nooit echt ver weg maar ik zag haar helemaal niet meer dus kneep hem wel even, dan is het wel weer "lachen"als je eenmaal die kop boven een heuveltij uitziet komen om tekijken of die nare hond al weg is...hoop niet dat haar angst hier erger door wordt maar dat zie ik morgen wel weer.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij zo´n debiel zou ik zonder meer aangifte doen en een schadevergoeding eisen.
Wie weet leert-ie daar meer van dan van muilkorf-geboden en aan anderen veroorzaakte ellende.
Als je zo'n eis in wilt dienen moet je zo snel mogelijk een dokters-rapport op laten maken.
Wie weet leert-ie daar meer van dan van muilkorf-geboden en aan anderen veroorzaakte ellende.
Als je zo'n eis in wilt dienen moet je zo snel mogelijk een dokters-rapport op laten maken.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ow shit wat een nare toestand!!!
Het kan goed zijn dat de hond de spanning van Bowie gevoeld heeft. Als de hond jullie volgde, zal Bowie hem ook wel in de smiezen hebben gehad! Dus die nam wijselijk de benen!
Je hebt supergoed gehandeld en ik ben blij dat de hond niet bij Samara heeft kunnen komen zeg!!!
Hopelijk kan de wijkagent er iets mee, want zo'n baas verdient geen hond!
Het kan goed zijn dat de hond de spanning van Bowie gevoeld heeft. Als de hond jullie volgde, zal Bowie hem ook wel in de smiezen hebben gehad! Dus die nam wijselijk de benen!
Je hebt supergoed gehandeld en ik ben blij dat de hond niet bij Samara heeft kunnen komen zeg!!!
Hopelijk kan de wijkagent er iets mee, want zo'n baas verdient geen hond!
RIP Cena
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Knap gehandeld!
Wat een portret die baas mét hond... en maar laks zijn, lekker ben je ermee.
Sterkte met je been
Wat een portret die baas mét hond... en maar laks zijn, lekker ben je ermee.
Sterkte met je been
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
wat een kut ervaring, al maar goed dat het "maar" met een blauwe plek is afgelopen
dan mag jij Shadow een kuthond vinden, maar buiten dat "mankement" is hij een schat van een hond, is lief, aanhankelijk, luistert best goed (alleen dan dus niet, verder wel)
een vloek om zo een hond te hebben is veel gezegd, maar echt leuk is iets anders
wij hebben nu wel het "geluk" dat hier geen honden buiten komen (er zitten er hier wel, maar die komen het erf niet af en zitten vast) en dat Shadow dus niet los gaat, aja heel soms wel, maar dan enkel hier op de weide, waar ik alles kan zien (wat nu dus niet is door de mais die overal staat)
ff hier op, wij hebben er hier ook eentje lopen die dat dus zou doen, moest hij de kans krijgenTara schreef:Een hond die er echt werk van maakt om te kunnen knokken is gewoon een kuthond.
Het lijkt me een vloek om zo'n hond te hebben!
dan mag jij Shadow een kuthond vinden, maar buiten dat "mankement" is hij een schat van een hond, is lief, aanhankelijk, luistert best goed (alleen dan dus niet, verder wel)
een vloek om zo een hond te hebben is veel gezegd, maar echt leuk is iets anders
wij hebben nu wel het "geluk" dat hier geen honden buiten komen (er zitten er hier wel, maar die komen het erf niet af en zitten vast) en dat Shadow dus niet los gaat, aja heel soms wel, maar dan enkel hier op de weide, waar ik alles kan zien (wat nu dus niet is door de mais die overal staat)
- Lellibel
- Zeer actief
ik vind dat soort honden sowieso nooit kuthonden. Ik vind het gewoon hartstikke dom, op zijn zachtst gezegd, van de eigenaar dat die hem los laat lopen zonder muilkorf als die weet dat er een hond in de buurt is en dat zijn hond een will to kill heeft.

- Lellibel
- Zeer actief
nee waarom? Een hond die honden niet mag vindt je een kuthond?Nanna schreef:een kuthond, dusLellibel schreef:Ik vind het gewoon hartstikke dom, op zijn zachtst gezegd, van de eigenaar dat die hem los laat lopen zonder muilkorf als die weet dat er een hond in de buurt is en dat zijn hond een will to kill heeft.