maar verder ben je wel helemaal lekker?iones schreef:renee-uk schreef:Mens, je weet totaal niet waar je over praat! Om mijn hond bijtgraag te noemen, idioot die je bent! Je hebt haar nooit gekend. Laat oordelen over mijn hond maar over aan mensen die haar toen kenden. En ze vonden haar allemaal heel lief. Zie wat ik eerder heb gezegd, in mijn antwoord tegen Smoekie!iones schreef: Inderdaad maar dat houdt wel in dat je je bijtgrage hondje toch maar weg moet houden bij kindertjes als ze ergens zijn waar beide loslopen.
Denk nog steeds niet dat je het zo geweldig zou vinden als ik mijn kleine hondjes opvreter los zou laten lopen als jouw kleine hondje daar ook rondloopt.
Is hetzelfde hoor, alleen dan het kind vervangen door een hondje.
Er liepen nooit van die jonge kinderen rond op stal op die ene keer na. Omdat moeder dan niet kon rijden.
Je doet net alsof mijn hond er op uit was om kinderen aan te vallen!!!!!!
ze heeft dat kind toch gegrepen dus wat zeur je nou.
Dat lieve hondje van je is gewoon een bijtgraag ding en dat heb je maar weg te houden uit een situatie waar ze haar bijtgrage lustjes kan botvieren.
Gewoon normaal je gezonde verstand gebruiken, maar ja als je dat niet hebt kan dat ook niet he