Ik heb 101% vertrouwen in die hond, anders zou hij ook niet los door de wijk langs een drukke straat huppelenIlse met haar witte schreef:Als jij er alle vertrouwen in hebt dat hij geen kinderen pakt is het goed, anders neem je een onacceptabel risico vind ik. Dan toch maar een lijntje eraan. Maar hoe oud is Max? Kun je daar nog niet iets mee?sjaak-k schreef:Max heeft niets met kinderen, hij negeerd ze, maar als ze naar hem komen gromt ie wel, ik kan niet garanderen dat hij niet bijt als ze hem om de nek vliegen. En dan moet ik hem muilkorven denk ik? Ik zal het nog erger maken, hij loopt hier gewoon los door de wijk, ook als we tegemoetkomende kinderen van de school hebben. Zolang hem negeren gebeurd er niks, als ze hem aanhalen zal hij waarschuwen door te grommen en vervolgens weglopen. Als er ooit 1 is die hem onverwacht om de hals vliegt... Tshaj, moeten we auto's dan ook maar verbieden, want als zo'n kind oversteekt kan het ook doodgereden worden.
Hij is 2.5 en komt uit een gezin met een kind. Wat daar gebeurd is weet ik niet. Het interesseert me weinig hoor, te weinig om er iets aan te doen. Als ik zeg dat ie naast me moet zitten blijft ie wel, als er dan kinderen omheen lopen gebeurd er ook niks, maar ze moeten hem niet aanraken. Verder wil hij er het liefst niet te dicht bij in de buurt komen.