Maar speeltjes waren wederom allemaal heel groot. Heb nog wel een heel klein mandje gehaald. De mand die ik namelijk via internet heb besteld is qua maat wel goed als hij uitgegroeid is, maar als hij nog een pup is dan zal hij het misschien fijner vinden om een klein mandje te hebben. Dus de manden heb ik allemaal al. Ik heb ook goede kammen en een borsteltje gekocht. Maar ook de voederbakjes, alle leuke zijn belachelijk groot. Ik heb ook nog bij de kattenspullen gekeken, daar waren hele leuke bakjes, maar om nou bakjes met visjes erop te gebruiken vind ik ook niet leuk haha. Dus hopelijk hebben ze leuke bij de andere dierenwinkel.
Die winkel waar ik zo even ga kijken is trouwens ook vreemd. Ik ging daar al een keer eerder kijken, toen vroeg ze of ze me kon helpen. Dus ik geef aan dat ik alleen nog maar aan het orienteren was (mitya was toen net gedekt hihi) en dat we hopelijk deze zomer dus een pup zouden krijgen. Toen vroeg ze welk ras het was, dus uitgelegd hoe het zat: griffon belge, griffon bruxellois of een petit brabancon) en toen vroeg ze of ik werkte. Ik vond het een beetje vreemd dat ze dat zo vroeg. Dus ik leg uit dat ik part-time werk, mijn vriend full-time. Nou ze keek me aan of ze water zag branden. Ik ging me ook echt verdedigen dat we alles goed geregeld hadden. Toen ik buiten stapte begon ik me te realiseren dat ik HAAR geen verantwoording verschuldigd ben, en dat ik voor mezelf weet dat ons hondje het heeeeeel goed gaat krijgen hier. Maar vond het niet zo'n fijne verkoopster dus daar. Haha het lijkt wel of ik dat aantrek he, slechte ervaring met de bench, en ook in die winkel. Gelukkig gebeuren dit soort dingen sporadisch