Suzanne123 schreef:Hoi,
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het om een pup gaat die van 't weekend komt?
Dan zou ik in ieder geval de eerste paar weken er zelf bij willen zijn, dus niet naar een pension of wat. Bovendien zal dat ivm entingen nog helemaal niet gaan ;-(
Er zijn wettelijke regels waar dat soort instellingen aan moeten voldoen en dus zal pup/hond volledig geent moeten zijn. Dat issie nog niet.
Daarbij nemen de meeste pensions/uitlaatservices geen pups aan, om reden dat die zeg maar "te arbeidsintensief" zijn. Want, ze moeten er natuurlijk wel aandacht aan besteden, mee spelen e.d.... zomaar in de groep mikken kan niet.
Ik ga ervan uit dat je de komende weken er gewoon zelf bij kunt zijn? Voor de periode daarna zou ik eerder kiezen voor "iemand aan huis" .. een bekende, een vriend, familie... en daar de pup heenbrengen.
Als die dan wat ouder is.. half jaar ofzo? Dan 's kijken naar een creche, afhankelijk van de leeftijd waarop die dus honden accepteert.
Zowiezo zou ik een heel jonge pup (8-9 weken) niet in pension/creche willen hebben... daar is voor mijn gevoel altijd te weinig aandacht.
Suzanne
Die van mij wél

(gelukkig)
Zij wandelde apart met Lola, een half uurtje ongeveer.
Meestal nam ze dan ook een klein hondje mee.
Vragen staat vrij, voor hetzelfde geld wil ze wel puppywandeling doen.