Leane schreef:Als we zeg maar vooraf zeker wilde weten of dat het de kruisband was zou hij daarvoor onder narcose moeten. Dat wilde ik liever niet vandaar dat we ervoor gekozen hebben dat ze gewoon kijken tijdens de operatie wat er aan de hand is. En besproken wat ze dan eventueel zouden kunnen gaan doen.
Ik ben druk aan het lezen op inet over kruisbanden enz.. ppff sommige verhalen word je niet vrolijk van hoor. Gelukkig is het een gezonde jonge man en heeft hij verder niks onder de leden
Nee ik snap het, zo hebben we het destijds ook gedaan, maar nu had ik de indruk dat je niet wist wat ze gingen doen tijdens de operatie als bleek dat de kruisband niet goed was....maar dat is niet zo gelukkig.
De revalidatie is pittig maar je hebt een goede methode "gekozen" Veel goede verhalen over gelezen en gehoord.
Vervelende is alleen dat 1 op de 3 honden het binnen 1 jaar aan de andere poot krijgen...maar natuurlijk hopen van niet...
Begin dit jaar ook van alles erover uitgezocht, laika zou het ook hebben alleen tijdens de operatie zag de DA dat de kruisband prima was maar een chronische ontsteking in het kraakbeen...
Nog een uurtje dan mag je je vent halen!