wel nu maakte ik weer wat mee, dit keer was ik met kalusha, jenson en solar in hetzelfde bos. Solar kan de laatste tijd superbraaf loslopen en dus liep ze nu ook weer los, maar ja als er een haasje doodleuk oversteekt is dat teveel van het goede dus hoppa solar was pleitte met de 2 basenjis erachteraan. De basenjis vonden het lollig maar waren nog niet uit zicht en melden zich al weer bij me, maar nu solar nog, ik zag haar nog wel zoeken naar het haasje maar ze kwam niet terug. Afijn maar ff wachten dan, haasje ontkomt toch wel in die bebossing en zo te zien was madam solar hem al kwijt.
Sta ik daar te wachten met de 2 bassies die er gewoon maar even bij gingen zitten, zie ik ineens uit het bos, doodleuk een behoorlijk grote ree recht op me afkomen draven
met zn allen zaten we elkaar een beetje dom aan te staren ( hij stond nog geen 5 meter van me af ) en toen besloot de ree maar verder te wandelen, basenjis erachteraan, en geen van 3-en hadden ze haast , zie ik de ree het andere pad oversteken samen met de basenjis en beide b-s kwamen weer netjes naar mij toe en de ree vervolgde, nog steeds op zijn dooie gemakkie zijn weg.
het moet niet gekker worden
Ondertussen zie ik een haas wegschieten , ik denk dezelfde want solar kwam er mooi achteraan, de basenjis hadden duidelijk geen zin meer want die bleven netjes bij me, na 10 minuten kwam solar weer terug....haar bek onder het bloed