Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

die reeën hier sporen niet en solar ook niet.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

die reeën hier sporen niet en solar ook niet.

Ongelezen bericht door Podenji »

een paar weken terug had ik hier het avontuur met de reeën gepost, dat ze doodleuk rondscharrelden met kalusha en smitthy doodleuk scharrelend in hun kielzog alsof het één kudde was :piew:
wel nu maakte ik weer wat mee, dit keer was ik met kalusha, jenson en solar in hetzelfde bos. Solar kan de laatste tijd superbraaf loslopen en dus liep ze nu ook weer los, maar ja als er een haasje doodleuk oversteekt is dat teveel van het goede dus hoppa solar was pleitte met de 2 basenjis erachteraan. De basenjis vonden het lollig maar waren nog niet uit zicht en melden zich al weer bij me, maar nu solar nog, ik zag haar nog wel zoeken naar het haasje maar ze kwam niet terug. Afijn maar ff wachten dan, haasje ontkomt toch wel in die bebossing en zo te zien was madam solar hem al kwijt.
Sta ik daar te wachten met de 2 bassies die er gewoon maar even bij gingen zitten, zie ik ineens uit het bos, doodleuk een behoorlijk grote ree recht op me afkomen draven :80: alsof hij wilde zeggen "dag, heb jij een broodje voor mij? "
met zn allen zaten we elkaar een beetje dom aan te staren ( hij stond nog geen 5 meter van me af ) en toen besloot de ree maar verder te wandelen, basenjis erachteraan, en geen van 3-en hadden ze haast , zie ik de ree het andere pad oversteken samen met de basenjis en beide b-s kwamen weer netjes naar mij toe en de ree vervolgde, nog steeds op zijn dooie gemakkie zijn weg.

het moet niet gekker worden :smile:
Ondertussen zie ik een haas wegschieten , ik denk dezelfde want solar kwam er mooi achteraan, de basenjis hadden duidelijk geen zin meer want die bleven netjes bij me, na 10 minuten kwam solar weer terug....haar bek onder het bloed :eek: maar zonder haas, ik denk het zal toch niet zo zijn...... ondertussen zie ik dat het bloed vers uit haar bek komt druppelen, na nadere inspectie blijkt ze in haar enthousiasme op haar tong gebeten te hebben :smile: wat een muts :Q: maar wel een heeeel tevreden muts nu :engel:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Re: die reeën hier sporen niet en solar ook niet.

Ongelezen bericht door Kit »

Allemachtig, ik wacht op je volgende post dat er een leeuw de bosjes uit komt om een lammetje te beschermen hahahahha
Jij woont in Het Paradijs joh!!! :smile: :smile: :smile:
basje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog

Ongelezen bericht door basje »

Wat een geweldige verhalen. Zoiets maak ik nou nooit mee. :lol:
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

kitty2 schreef:Allemachtig, ik wacht op je volgende post dat er een leeuw de bosjes uit komt om een lammetje te beschermen hahahahha
Jij woont in Het Paradijs joh!!! :smile: :smile: :smile:
de dierentuin hier gaat binnenkort wel verhuizen ..... :hmmm:
maar die hebben geen leeuwen :F:
er waren wel pinguins ontsnapt laatst :scratch:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”