die is het idd. die als reclameposter gebruikt is-Gaby- schreef:Ik zag de foto uit jouw avatar laatst ook al bij de dierenarts hangen! Echt gaaf!malinois schreef:Ik hoef nog niet eens geld, als ik leuke foto's krijg van mijn hondjes, ook foto's waar ik iets mee kan (uitvergroten etc.) dan vind ik het allang prima.
Ik moest ook naar Drenthe rijden voor mijn foto's destijds, dat had ik er graag voor over, heb nog nooit zulke mooie foto's van mijn honden gehad. Krijg er nu nog wekelijks complimenten over zelfs van mensen die een van de foto's uit de shoot bij de dierenarts hebben zien hangen. (1 v.d. foto's is nl. gebruikt voor een reclame kalender) Geweldig!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gezocht oefenmodellen
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: gezocht oefenmodellen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
shanty
Jeetje wat kunnen sommige mensen hier miepen.
Mischien had je beter een wandeling kunnen organiseren en zo de foto's kunnen maken om te oefenen..
.
Je mag best een keer mee wandelen hoor heb 2 leuke modelletjes en kan je mooi je eigen hond meenmen kan ik daar weer op oefenen haha
Mischien had je beter een wandeling kunnen organiseren en zo de foto's kunnen maken om te oefenen..
Je mag best een keer mee wandelen hoor heb 2 leuke modelletjes en kan je mooi je eigen hond meenmen kan ik daar weer op oefenen haha
-
Marion.
Precies. En als ik om "testers en criticasters" vraag in een topic om mijn website te testen is dat ook sluikreclame. Misschien moeten we anders maar instellen dat we nooit meer een link mogen noemen. Ook niet als men vraagt om goede ervaringen met webshops. Ook al weer sluikreclame.twinkeltje schreef:een naam van site zou er niet komen ook zou er geen geld gevraagt woorden dat was de afspraak en dat leef ik niet terug jij maakt in dit topic ook sluikreclame zoo kan je overal wel over miereneuken![]()
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Ik woon een tikkie uit de richting voor je......

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
-
Muk
Dit klinkt anders en gelukkig beter dan dat je in je weggehaalde post hebt gezegd.IvV schreef:Ik snap wat je bedoeld en volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Ze kunnen zelf aangeven wat ze willen/ handig vinden.
Van mij kunnen de mensen via de mail of op dvd gratis de foto's ontvangen met logo om op internet te gebruiken en zonder logo voor prive gebruik.
Als ze het handiger vinden kan ik de foto's online zetten kunnen ze via dat online betaalsysteem dezelfde foto's laten afdrukken. Als ze alleen voor dat laatste kiezen ontvangen ze van mij een tegoedcode.
Ze hoeven dus niet te betalen voor een groot digitaal bestand.
Dat wil en doe ik dus niet. Zou een beetje lullig zijn.Jij vraagt geld (ook al is het bescheiden) voor digitale bestanden, terwijl hondenbezitters moeite doen om naar jou te komen zodat jij de hond goed kan fotograferen. Daar wringt hem de schoen zeg maar. Jij wilt namelijk iets van anderen, die daarvoor moeite moeten doen. En als beloning mogen ze nog betalen ok als ze een groot digitaal bestand willen hebben.
- IvV
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): IJslandse herder
In mijn weggehaalde post heb ik alleen aangegeven dat ik zo ook op een online bestelsysteem kon zetten, maar dat had ik misschien gelijk beter uit kunnen leggen.
Opdat moment besloot ik het te verwijderen omdat het verkeerd werd begrepen en later (toen ik wat meer tijd had om te reageren) even duidelijker toe te lichten.
Opdat moment besloot ik het te verwijderen omdat het verkeerd werd begrepen en later (toen ik wat meer tijd had om te reageren) even duidelijker toe te lichten.
Groetjes Iris

-
Fin
- Zeer actief
Je hebt de pech dat zich hier niet zo heel lang geleden ook een fotografe had gemeld met een heel grote mond, vol van auteursrecht zus, auteursrecht zo, en je mocht d'r op d'r blote knieën danken dat je een 'gratis' fotoreportage kreeg met digitale foto's op zo'n resolutie dat je er net een ansichtkaart van kon maken.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Zo heb ik ook veel geoefend hahaha. Ik bied ook wel eens een reportage aan trouwens (oei en dat zonder opleiding :N: ), maar dat is dan bij bekenden. Als ze een nest hebben oid. Ik denk dat mensen onderschatten hoeveel werk de fotograaf heeft aan een reportage. Ik lees dat mensen 'alleen maar een foto op internetformaat krijgen'. Ik ben na een reportage uren bezig om daarvoor foto's uit te zoeken en te bewerkenshanty schreef: Mischien had je beter een wandeling kunnen organiseren en zo de foto's kunnen maken om te oefenen...

Linda, Izzie en Bram
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Hoe het ook zij, ik heb een afspraak gemaakt met Iris en ik heb er erg veel zin in!
Ben benieuwd hoe de foto's worden.
-
sjuutje
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising kangaroo en kelpie... een working kelpie!
En als het goed is, wordt ook Joy op de gevoelige plaat gezet! Waar en wanneer moeten we nog afspreken maar het lijkt mij erg leuk en gezellig!
Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!
- -Gaby-
- Zeer actief
Vanochtend heeft Iris foto's gemaakt van Rhodin, mijn oppashond Bodrie en nog een paar van mij en Rhodin. Het is nog een verassing voor me hoe de foto's zijn geworden, maar het was erg gezellig. Iris voelde de honden goed aan en ze wist ook precies welke blikken en opstellingen ze moest hebben voor de foto's. Ben erg benieuwd Iris! 
-
Ineke
Leuk!-Gaby- schreef:Vanochtend heeft Iris foto's gemaakt van Rhodin, mijn oppashond Bodrie en nog een paar van mij en Rhodin. Het is nog een verassing voor me hoe de foto's zijn geworden, maar het was erg gezellig. Iris voelde de honden goed aan en ze wist ook precies welke blikken en opstellingen ze moest hebben voor de foto's. Ben erg benieuwd Iris!
Ik ben ook benieuwd!
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Leuk Gaby ben benieuwd. Kay zal ook weer op de gevoelige plat gelegd gaan worden, dus ben ook erg benieuwd naar jou foto's!

- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
Zo is het maar net.Zoek stok! schreef:Ik denk dat mensen onderschatten hoeveel werk de fotograaf heeft aan een reportage. Ik lees dat mensen 'alleen maar een foto op internetformaat krijgen'. Ik ben na een reportage uren bezig om daarvoor foto's uit te zoeken en te bewerken
Het vraagt veel tijd; ik ben met een reportage heel wat avonduren zoet.
- -Gaby-
- Zeer actief
-
Ineke
Oeh, ik ga kijken!
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
had snel ff gespiekt en prachtige foto's geworden. Heb al helemaal zin aan de fotoshoot die ook voor ons in de planning ligt. Ik moet alleen nog even geduld hebben aangezien Shira momenteel volledig uit vacht is (lees bijna kaal).
Hoop op eind augustus dat ze dan weer volop in haar vachtje zit. Heb er zin aan.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya