Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gezocht oefenmodellen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

PattyB

Re: gezocht oefenmodellen

Ongelezen bericht door PattyB »

Muk schreef:Geen idee of het geadviseerd wordt, maar begrijpen doe ik haar wel. Als je graag hondenfotograaf wilt worden, dan is dit forum natuurlijk wel een van de grootste potentiële klantenbronnen. Je bereikt snel én gemakkelijk je doelgroep, dus ik kan het wel begrijpen.
Maar dan kan iedereen hier wel gaan adverteren: hondentrimmers, hondenpensions, etc.
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Muk schreef:Geen idee of het geadviseerd wordt, maar begrijpen doe ik haar wel. Als je graag hondenfotograaf wilt worden, dan is dit forum natuurlijk wel een van de grootste potentiële klantenbronnen. Je bereikt snel én gemakkelijk je doelgroep, dus ik kan het wel begrijpen.
Oh, dat vind ik niet erg. Maar benader dan eerst de persoon, en niet meteen de portomonnaie, en dat laatste dan ook nog eens met een omweg. Een fotoreportage en dat ik de reiskosten vergoed zou ik zo doen, in ruil daarvoor gewoon het volledige gebruik van alle gemaakte foto's, beeldmerk maakt me niet uit, en zij heeft ervaring opgedaan, haar portfolio en mijn warme aanbeveling.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik hoef nog niet eens geld, als ik leuke foto's krijg van mijn hondjes, ook foto's waar ik iets mee kan (uitvergroten etc.) dan vind ik het allang prima.
Ik moest ook naar Drenthe rijden voor mijn foto's destijds, dat had ik er graag voor over, heb nog nooit zulke mooie foto's van mijn honden gehad. Krijg er nu nog wekelijks complimenten over zelfs van mensen die een van de foto's uit de shoot bij de dierenarts hebben zien hangen. (1 v.d. foto's is nl. gebruikt voor een reclame kalender) Geweldig!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Dexter
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dexter »

Ben zelf sinds twee jaar gestopt als freelance fotograaf.
Ik herken dit dus wel en begrijp ook haar motivatie.

Er is veel concurrentie van andere freelancers én van amateurs die graag een centje bij willen verdienen om een betere camera of beter glas te kopen.
Ze wil dus graag de kwaliteit van haar werk verbeteren en wat is er dan beter dan op een groot forum om medewerking te vragen waar beide partijen profijt van kunnen hebben.
Het mes snijdt voor haar aan twee kanten: zij maakt door meer ervaring op te doen steeds betere foto's (daar ga ik wel van uit) die ze kan laten zien in haar portfolio én ze houdt er een uitbreiding van haar klantenbestand aan over.

En uiteraard krijgen de 'modellen' en hun baasjes als tegenprestatie gratis leuke plaatjes voor gebruik op het internet of de PC.
Originele bestanden zijn een ander verhaal omdat daar auteursrecht opzit en wanneer ze die weggeeft, geeft ze feitelijk een stuk inkomen weg.
Wat weer niet helemaal van toepassing is als ze als amateur bezig is, want dan komt dat niet zo nauw.
Vergelijk het maar met de fotograaf van vroeger die jou allerlei afdrukken wilde verkopen van de door hem gemaakte foto's, maar zijn negatieven nooit te koop aanbood.
"Life is not the opposite of death. Death is the opposite of birth, life is eternal"
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

malinois schreef:Ik hoef nog niet eens geld, als ik leuke foto's krijg van mijn hondjes, ook foto's waar ik iets mee kan (uitvergroten etc.) dan vind ik het allang prima.
Ik moest ook naar Drenthe rijden voor mijn foto's destijds, dat had ik er graag voor over, heb nog nooit zulke mooie foto's van mijn honden gehad. Krijg er nu nog wekelijks complimenten over zelfs van mensen die een van de foto's uit de shoot bij de dierenarts hebben zien hangen. (1 v.d. foto's is nl. gebruikt voor een reclame kalender) Geweldig!
Ik zag de foto uit jouw avatar laatst ook al bij de dierenarts hangen! Echt gaaf! :ok:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Sjoera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier

Ongelezen bericht door Sjoera »

Helaas wij wonen te ver weg.
Misschien een rondje Nederland in je vakantie :idea:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Dexter schreef:Ben zelf sinds twee jaar gestopt als freelance fotograaf.
Ik herken dit dus wel en begrijp ook haar motivatie.

Er is veel concurrentie van andere freelancers én van amateurs die graag een centje bij willen verdienen om een betere camera of beter glas te kopen.
Ze wil dus graag de kwaliteit van haar werk verbeteren en wat is er dan beter dan op een groot forum om medewerking te vragen waar beide partijen profijt van kunnen hebben.
Het mes snijdt voor haar aan twee kanten: zij maakt door meer ervaring op te doen steeds betere foto's (daar ga ik wel van uit) die ze kan laten zien in haar portfolio én ze houdt er een uitbreiding van haar klantenbestand aan over.

En uiteraard krijgen de 'modellen' en hun baasjes als tegenprestatie gratis leuke plaatjes voor gebruik op het internet of de PC.
Originele bestanden zijn een ander verhaal omdat daar auteursrecht opzit en wanneer ze die weggeeft, geeft ze feitelijk een stuk inkomen weg.
Wat weer niet helemaal van toepassing is als ze als amateur bezig is, want dan komt dat niet zo nauw.
Vergelijk het maar met de fotograaf van vroeger die jou allerlei afdrukken wilde verkopen van de door hem gemaakte foto's, maar zijn negatieven nooit te koop aanbood.
Ik geef ook nooit het origineel weg, maar als ik graag foto's wil maken, dan kan de gefotografeerde persoon wel de bewerkte versie krijgen. Zonder beeldmerk en groot genoeg om zelf af te laten drukken. En ja, auteursrecht zit er zeker op, maar voor privégebruik heb ik daar geen moeite mee.
Dexter
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dexter »

Precies zo doe ik het tegenwoordig ook.... :wink:
"Life is not the opposite of death. Death is the opposite of birth, life is eternal"
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Muk schreef:
Niks speculaties, ik had blijkbaar alleen haar bericht moeten quoten :oohja: , want ze heeft haar bericht nu zo aangepast dat dit stukje tekst verdwenen is. Jammer. Haar foto's zijn alleen op webformaat gratis (wel met haar naam erin vermeld) en zodra je de originele (of bewerkte, maar wel grote) digitale bestanden zou willen dan mag je ervoor betalen.

Ik misgun haar niks en als zij graag geld wilt zien voor haar oefenfoto's, dan moet ze dat zelf weten. Alleen mijn werkwijze is het niet.
Excuseer me dan. Ik heb alles 2x gelezen om er zeker van te zijn dat het er echt niet stond en ik er niet overheen gelezen zou hebben. Maar als ze het weggehaald heeft dan heb je natuurlijk gelijk en heb ik niks gezegd.
Groet,
Dorien
Sepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner

Ongelezen bericht door Sepje »

malinois schreef:
Sepje schreef:Ik zoek nog een fotograaf om proffesionele foto's te maken van zivepiv.
Ik ben er namelijk zelf ook niet echt super goed in....

Ik woon alleen een beetje ver weg dus ik denk niet dat je wat aan mij hebt. :(
Bonnie :ok: (Bonfoto) ze zit hier op het forum onder de naam Bons
He, te gek! Dank je wel :lol1:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wij wonen ook te ver weg, ships :jank:
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Erwina schreef:Maar haar naam komt wel op de foto's te staan, dus eigenlijk heb je er nog niets aan.... Dus Suzanne, ben het met je eens dat het wel verkapte reclame is.
Dank je ;-)

Kijk, ik maak op evenenementen ook wel 's foto's. Mensen kunnen de digitale versie gratis krijgen, op een "websitegeschikt formaat". Op de foto staat mijn logo, maar dat staat klein in een hoekje, niet over de hond heen.
Afdrukken kun je evt bij mij/ons bestellen (gebeurd zelden) en dan reken ik kostprijs inclusief porto en rond dat evt af... 1,75 zou 2 euro worden ofzo.
De originele bestanden geef ik idd ook niet af, dat klopt dan wel weer.

Soms, op verzoek verstrek ik voor sommige mensen gratis een digitale foto zonder mijn logo, mits mijn naam er als fotograaf onder komt. Ik herken er dus wel iets in... copyright enzo ;-)

Maar, ik maak daar geen reclame voor of mee. Ik fotografeer uiterst zelden op verzoek.. hoe ik daar mee om moet gaan moet dan tzt een keer blijken.

Voorlopig vond en vind ik dit nog steeds reclame. Dat er toestemming voor was snap ik, maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...
Ik vind (als buitenstaander, niet-regels-maker) de regels dus niet altijd even duidelijk... wat is wel commercieel voor eigen doeleinden en wat niet...

Suzanne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Suzanne123 schreef:maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...
Een link in je onderschrift mag wel hoor :pffff:
~Suzanne~
Zeer actief

Marion. schreef:
Suzanne123 schreef:maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...
Jawel ;-)
maar afgelopen paar dagen nog een topic over sieraden wat weer verwijderd is volgens mij..

Dus, ik ben de regels een beetje kwijt....

Op zich ook niet erg, maar ik wordt af en toe een beetje iebelig van mensen die zich op het forum aanmelden met geen ander doel dan reclame maken. Voor vaste leden denk ik daar gek genoeg weer heel anders over ;-)

Suzanne
Ineke

Ongelezen bericht door Ineke »

Suzanne123 schreef:Op zich ook niet erg, maar ik wordt af en toe een beetje iebelig van mensen die zich op het forum aanmelden met geen ander doel dan reclame maken.
Wie zegt dat dit zo is? :scratch:
Als je even verder kijkt, zie je dat ze ook gewoon post op het forum.
Je neemt heel snel dingen aan die je misschien eerst beter even af kunt wachten. :ok:
~Suzanne~
Zeer actief

Ineke schreef:
Suzanne123 schreef:Op zich ook niet erg, maar ik wordt af en toe een beetje iebelig van mensen die zich op het forum aanmelden met geen ander doel dan reclame maken.
Je neemt heel snel dingen aan die je misschien eerst beter even af kunt wachten. :ok:
Er zijn er de afgelopen week zeker 3 geweest die meteen begonnen met reclame maken voor sieraden, vakantiewoning en foto's. Toestemming (zoals in dit geval) of niet.. ik vind dat geen beste binnenkomer eerlijk gezegd ;-(
Vakantietijd waarschijnlijk...?

Suzanne
Ineke

Suzanne123 schreef:
Ineke schreef:
Er zijn er de afgelopen week zeker 3 geweest die meteen begonnen met reclame maken voor sieraden, vakantiewoning en foto's. Toestemming (zoals in dit geval) of niet.. ik vind dat geen beste binnenkomer eerlijk gezegd ;-(

Suzanne
Dat snap ik, maar om nou aan te nemen dat dat hier ook het geval is vind ik een beetje te ver gaan.
Eerst maar eens kijken wat precies de bedoeling is en hoe iemand zich verder op het forum gedraagt en dan maar gaan oordelen.
Je loopt hard kans om mensen op deze manier gigantisch voor het hoofd te stoten.
~Suzanne~
Zeer actief

Ineke schreef:
Suzanne123 schreef:
Ineke schreef:

Suzanne
Dat snap ik, maar om nou aan te nemen dat dat hier ook het geval is vind ik een beetje te ver gaan.
Eerst maar eens kijken wat precies de bedoeling is en hoe iemand zich verder op het forum gedraagt en dan maar gaan oordelen.
Je loopt hard kans om mensen op deze manier gigantisch voor het hoofd te stoten.
Misschien... dat kan... maar waar is ondertussen het fatsoen van de mensen die op zo'n manier een forum binnenkomen? Dat is toch ook mijlenver te zoeken? Dan stoot ik maar iemand voor het hoofd hoor, da's dan typisch een geval van "jammer".. als mensen zelf al niet meer kunnen bedenken dat dit geen lekkere binnnenkomer is..... :19:

Suzanne
Ineke

Suzanne123 schreef:
Ineke schreef:
Suzanne123 schreef:Er zijn er de afgelopen week zeker 3 geweest die meteen begonnen met reclame maken voor sieraden, vakantiewoning en foto's. Toestemming (zoals in dit geval) of niet.. ik vind dat geen beste binnenkomer eerlijk gezegd ;-(

Suzanne
Misschien... dat kan... maar waar is ondertussen het fatsoen van de mensen die op zo'n manier een forum binnenkomen? Dat is toch ook mijlenver te zoeken? Dan stoot ik maar iemand voor het hoofd hoor, da's dan typisch een geval van "jammer".. als mensen zelf al niet meer kunnen bedenken dat dit geen lekkere binnnenkomer is..... :19:

Suzanne
Eeeh... Dit was haar binnenkomer niet, hoor. :scratch:
Ze heeft al meer topics geplaatst.
Muk

Dorien schreef: Excuseer me dan. Ik heb alles 2x gelezen om er zeker van te zijn dat het er echt niet stond en ik er niet overheen gelezen zou hebben. Maar als ze het weggehaald heeft dan heb je natuurlijk gelijk en heb ik niks gezegd.
:ok:
Ik had niet verwacht dat zij die zin zo snel weer weg zou halen uit haar tekst.
Suzanne123 schreef: Voorlopig vond en vind ik dit nog steeds reclame. Dat er toestemming voor was snap ik, maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...
Ik vind (als buitenstaander, niet-regels-maker) de regels dus niet altijd even duidelijk... wat is wel commercieel voor eigen doeleinden en wat niet...
Ik denk niet dat zij bij de mods heeft aangegeven dat zij hier geld voor zou vragen. Dat verwacht je ook niet als iemand vraagt om oefenhonden bij het fotograferen.
Ineke

Muk schreef:
Dorien schreef: Excuseer me dan. Ik heb alles 2x gelezen om er zeker van te zijn dat het er echt niet stond en ik er niet overheen gelezen zou hebben. Maar als ze het weggehaald heeft dan heb je natuurlijk gelijk en heb ik niks gezegd.
:ok:
Ik had niet verwacht dat zij die zin zo snel weer weg zou halen uit haar tekst.
Suzanne123 schreef: Voorlopig vond en vind ik dit nog steeds reclame. Dat er toestemming voor was snap ik, maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...
Ik denk niet dat zij bij de mods heeft aangegeven dat zij hier geld voor zou vragen. Dat verwacht je ook niet als iemand vraagt om oefenhonden bij het fotograferen.
Volgens mij vroeg ze toch echt alleen maar geld als je afdrukken wilde zonder logootje o.i.d. of zit ik nou verkeerd? :hmmm:
IvV
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): IJslandse herder

Ongelezen bericht door IvV »

Dank je ;-)

Kijk, ik maak op evenenementen ook wel 's foto's. Mensen kunnen de digitale versie gratis krijgen, op een "websitegeschikt formaat". Op de foto staat mijn logo, maar dat staat klein in een hoekje, niet over de hond heen.
Afdrukken kun je evt bij mij/ons bestellen (gebeurd zelden) en dan reken ik kostprijs inclusief porto en rond dat evt af... 1,75 zou 2 euro worden ofzo.

Soms, op verzoek verstrek ik voor sommige mensen gratis een digitale foto zonder mijn logo, mits mijn naam er als fotograaf onder komt. Ik herken er dus wel iets in... copyright enzo ;-)

Maar, ik maak daar geen reclame voor of mee. Ik fotografeer uiterst zelden op verzoek.. hoe ik daar mee om moet gaan moet dan tzt een keer blijken.

Voorlopig vond en vind ik dit nog steeds reclame. Dat er toestemming voor was snap ik, maar dat vind ik tegelijkertijd vreemd, want het promoten van een eigen vakantiewoning bijvoorbeeld mag weer niet.. of een link naar zelfgemaakte sieraden...

Suzanne
Suzanne,

Ik begrijp het even niet. Ik doe het ongeveer net zo als jij en ontvang een lading van commentaar.
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar meer leuke hondenmodellen te vinden. Ik fotografeer vaak mijn eigen hond en vind het leuk om andere honden te fotograferen. Omdat ik niet iets wilde doen wat niet mocht heb ik netjes toestemming gevraagd.
Mensen die hier aan deelnemen ontvangen mij foto's met mijn naam erin (onderin niet midden door) die mogen ze op internet gebruiken. Ze mogen mijn foto's voor internet gebruiken, mits ze deze niet zelf gaan bewerken en mijn naam erbij vermelden. Ze kunnen voor prive gebruik van mij ook de foto's zonder mijn naamsvermelding digitaal ontvangen of ik zet ze op een online bestelsysteem (deze regelt afdrukken, verzenden en betaling) waar ze ze tegen een heel klein bedrag kunnen bestellen en gelijk op het formaat naar keuze kunnen laten afdrukken.
Deze kosten zijn gelijk aan de kosten die jij noemt. Ik kan ze daarnaast voor het bestelsysteem tegoedcodes geven zodat ze gratis foto's kunnen bestellen, in ruil voor hun tijd en moeite.
Ik vraag verder niets aan de vervoerskosten oid. Ik ben juist er blij dat mensen tijd vrij maken en mij willen helpen en bedankt ze hiermee door een soort TFP (Time For Pictures) systeem.

Als mensen en het forum toch een probleem hebben met mijn oproepje heb ik al aangegeven dat er ook een slotje op mag.

Ik schrok er van de reacties die op mijn topic gegeven werden.
Ik vind het moeilijk om te reageren zonder dat mensen mij verkeerd begrijpen en mijn geschreven tekst verkeerd opvatten of verdraaien.
In het echt (face to face) is alles toch net iets makkelijker uit te leggen.
Groetjes Iris

Afbeelding
Ineke

IvV schreef:knip
Ik denk dat het goed is dat je het even uitgelegd hebt, Iris. :ok:
Muk

IvV schreef: Suzanne,

Ik begrijp het even niet. Ik doe het ongeveer net zo als jij en ontvang een lading van commentaar.
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar meer leuke hondenmodellen te vinden. Ik fotografeer vaak mijn eigen hond en vind het leuk om andere honden te fotograferen. Omdat ik niet iets wilde doen wat niet mocht heb ik netjes toestemming gevraagd.
Mensen die hier aan deelnemen ontvangen mij foto's met mijn naam erin (onderin niet midden door) die mogen ze op internet gebruiken. Ze mogen mijn foto's voor internet gebruiken, mits ze deze niet zelf gaan bewerken en mijn naam erbij vermelden. Ze kunnen voor prive gebruik van mij ook de foto's zonder mijn naamsvermelding digitaal ontvangen of ik zet ze op een online bestelsysteem (deze regelt afdrukken, verzenden en betaling) waar ze ze tegen een heel klein bedrag kunnen bestellen en gelijk op het formaat naar keuze kunnen laten afdrukken.
Deze kosten zijn gelijk aan de kosten die jij noemt. Ik kan ze daarnaast voor het bestelsysteem tegoedcodes geven zodat ze gratis foto's kunnen bestellen, in ruil voor hun tijd en moeite.
Ik vraag verder niets aan de vervoerskosten oid. Ik ben juist er blij dat mensen tijd vrij maken en mij willen helpen en bedankt ze hiermee door een soort TFP (Time For Pictures) systeem.

Als mensen en het forum toch een probleem hebben met mijn oproepje heb ik al aangegeven dat er ook een slotje op mag.

Ik vind het moeilijk om te reageren zonder dat mensen mij verkeerd begrijpen en mijn geschreven tekst verkeerd opvatten of verdraaien.
Even quoten...

TFP is iets anders, daar vraag je geen geld voor. In de modellenwereld is zoiets heel gebruikelijk. Fotograaf zoekt model en maakt foto's. Om de tijd en moeite van het model te compenseren krijgt het model de bewerkte foto's in groot formaat gratis op een cd, zodat zij die kan gebruiken voor haar portfolio. Zo kost het beide geen geld, alleen moeite. Vooral gebruikelijk bij beginnende modellen.

Jij vraagt geld (ook al is het bescheiden) voor digitale bestanden, terwijl hondenbezitters moeite doen om naar jou te komen zodat jij de hond goed kan fotograferen. Daar wringt hem de schoen zeg maar. Jij wilt namelijk iets van anderen, die daarvoor moeite moeten doen. En als beloning mogen ze nog betalen ok als ze een groot digitaal bestand willen hebben.
VIP-Jeff
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Jack Russel
Contacteer:

Ongelezen bericht door VIP-Jeff »

Hoi!

Ik woon helaas niet in de buurt, anders had je zeker mijn hond mogen fotograferen!
My very best friend since the time you are with me!
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

IvV schreef:
Dank je ;-)

Suzanne
Suzanne,

Mijn irritatie onstond op het moment dat een van de eerste berichten op dit forum jouw "oproep" was... Dat stoorde me. Ik vind zo'n oproep als je nog maar net op het forum bent niet getuigen van goed fatsoen omdat het alle schijn had/heeft van commercieel.
Jouw werkwijze mag dan identiek zijn aan wat ik beschrijf, of althans identiek voor jouw gevoel; het feit dat je op die manier reclame maakt voor jezelf, door te praten over een fotoshoot en portfolio.. geeft alle schijn van "commercieel bezig zijn".

Dat ja naderhand op allerlei manieren probeert om die schijn weg te nemen werkt in ieder geval bij mij zeker averechts.

Suzanne
IvV
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): IJslandse herder

Ongelezen bericht door IvV »

Ik snap wat je bedoeld en volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Ze kunnen zelf aangeven wat ze willen/ handig vinden.
Van mij kunnen de mensen via de mail of op dvd gratis de foto's ontvangen met logo om op internet te gebruiken en zonder logo voor prive gebruik.
Als ze het handiger vinden kan ik de foto's online zetten kunnen ze via dat online betaalsysteem dezelfde foto's laten afdrukken. Als ze alleen voor dat laatste kiezen ontvangen ze van mij een tegoedcode.
Ze hoeven dus niet te betalen voor een groot digitaal bestand.
Jij vraagt geld (ook al is het bescheiden) voor digitale bestanden, terwijl hondenbezitters moeite doen om naar jou te komen zodat jij de hond goed kan fotograferen. Daar wringt hem de schoen zeg maar. Jij wilt namelijk iets van anderen, die daarvoor moeite moeten doen. En als beloning mogen ze nog betalen ok als ze een groot digitaal bestand willen hebben.
Dat wil en doe ik dus niet. Zou een beetje lullig zijn.
Groetjes Iris

Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Suzanne123 schreef:
Erwina schreef:Maar haar naam komt wel op de foto's te staan, dus eigenlijk heb je er nog niets aan.... Dus Suzanne, ben het met je eens dat het wel verkapte reclame is.
Dank je ;-)

Suzanne
een naam van site zou er niet komen ook zou er geen geld gevraagt woorden dat was de afspraak en dat leef ik niet terug jij maakt in dit topic ook sluikreclame zoo kan je overal wel over miereneuken :pffff:
het was echt alleen maar om te oefenen
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Suzanne123 schreef:
Marion. schreef:
Jawel ;-)
maar afgelopen paar dagen nog een topic over sieraden wat weer verwijderd is volgens mij..

Dus, ik ben de regels een beetje kwijt....

Op zich ook niet erg, maar ik wordt af en toe een beetje iebelig van mensen die zich op het forum aanmelden met geen ander doel dan reclame maken. Voor vaste leden denk ik daar gek genoeg weer heel anders over ;-)

Suzanne
werden die graties weg gegeven dan
Afbeelding
Ineke

twinkeltje schreef:een naam van site zou er niet komen ook zou er geen geld gevraagt woorden dat was de afspraak en dat leef ik niet terug jij maakt in dit topic ook sluikreclame zoo kan je overal wel over miereneuken :pffff:
het was echt alleen maar om te oefenen
:smile:

Twink, je bent the best. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”