Timber woont nu een maandje of 4 bij ons en hij stond bij mijn ouders op Kenner brokken.
Hij poepte toen al veel op een plas en poep rondje van ongeveer 10 a 15 minuten kon hij gerust drie keer gaan zitten poepen.
En stinken dat het deed het was werkelijk verschrikkelijk.
We hebben toen besloten om de zak voer op te maken en langzaam de overgang naar Cavom te maken. Magic doet het daar perfect op (en het is makkelijker vind ik om beide honden op 1 soort brokken te hebben)
De stank van zijn drollen is veel minder geworden dus dat scheelt al enorm. Alleen hij blijft veel zitten te poepen. Ik ben enorm aan het twijfelen misschien komt het doordat hij gewoon de rust niet heeft om even rustig te zitten en dat hij altijd snel achter me aan wil blijven rennen maar ik ga ook niet elke keer staan te wachten als hij denkt ergens te moeten gaan zitten. Want dan duren wandelingen wel heel lang.
Of dat het toch aan de brokken ligt.
Hij is ook regelmatig aan de diarree. Nu ook al weer twee dagen Misschien ligt dat ook wel aan het weer aangezien hij niet erg goed tegen de warmte kan (het is al beter nu hij naar de trimsalon is geweest) en dus enorm veel drinkt met deze dagen. En het is niet zo dat hij lang aan de diarree is maar 2 dagen en dan wordt het weer vaster. Ook is hij gewoon zijn actieve zelf dus veel last lijkt hij er niet van te hebben.
Toch zit dit alles me niet echt lekker. Toch naar de DA gaan? Kan vanavond zo even naar het inloopspreekuur gaan