Herkennen jullie dat ook?
Misschien komt het ook omdat mijn man en ik al dik 5 jaar bezig zijn met ivf-icsi en na 4 miskramen en 1 vroeggeboorte, alsnog geen kindertjes hebben. We zijn hiermee gestopt en staan inmiddels op de wachtlijst van kindje adopteren uit Ethiopie.
Onze hondjes zijn ons gezin. Ze staan voorop! Ik werk 25 uur in de zorg. Ik mag mijn hondjes meenemen naar mijn werk (woonbegeleidster bij mensen met een lichamelijk en verstandelijke beperking). Dat doe ik niet, want dan ben ik meer met hen bezig dan met de bewoners.
Meestal werk ik savonds of snachts. Mijn man werkt 4 dagen 36 uur, de hondjes zijn dan op zijn langst 2 a 3 uur alleen. Mocht ik vergadering hebben, of toevallig een dagdienst door de week, gaan mijn mopseflopjes naar mijn ouders, daar staan mijn paarden ook. Nu met Stamper komt mijn moeder even naar ons, als ik weg moet voor mijn werk, totdat mijn man thuis is.
Gisteren zou ik na een ochtenddienstje naar een collegaatje gaan. Cody, Sprokje en Stampje waren bij mijn ouders. Maar mijn moeder belde dat ze onverwachts moest gaan werken (taxi) en mijn pa was ook weg. Aangezien Stamper nog maar 15 weken is, wil ik die niet te lang alleen laten nog. (ze kan al een uurtje samen in de bench met sprokkel als ik boven bezig ben, maar als er niemand in de buurt is, durf ik dat nog niet).
Ik bel mijn collegaatje af en zij was echt beledigd. Dat ik voor mijn hondjes een afspraak afzeg..
Is het zo vreemd dat ik oppas regel voor mijn hondjes?
Is het traar dat ik me verheug om naar mijn hondjes toe te gaan als ik ergens ben waar ze niet naar toe mee kunnen?
Oja, vakanties zijn voor mij een hel. Ze gaan niet mee. We gaan meestal naar warme landen en zwemmen veel in zwembaden. Overigens camperen we in een tent, nou dat is natuurlijk noiets voor mopsjes. En Cody piept de boel bij elkaar op vakantie.
Na 3 dagen heb ik heimwee naar mijn honden. Vreienden van ons vinden zdat zo vreemd.
Ligt dat nou aan mij..ben ik zo overdreven gek op mijn hondjes? Of hebben jullie dat ook??