Ilse met haar witte schreef: 
naief? Ja dat komt me bekend voor

Maar wat bedoel je eigenlijk met "zo werkt het niet" Wat werkt zo niet? Dat je je eigen stukje grond hoort te kopen als ondernemer of dat het verschil tussen een bedrijf of vereninging niet zo groot is als ik vind?
Dat je een stukje grond
kunt kopen.. Ik ben zeker twee jaar op zoek geweest naar zo'n geschikt stukje grond. En zelfs hier in het Twentse land niet te koop binnen zeg maar 10 kilometer rondom mijn huis (verder was niet zinnig ivm concurrentie). Dat ligt nu eenmaal niet voor het oprapen, en dan denk ik naarmate je meer naar het westen gaat al helemaal niet (maar dat is een veronderstelling..)
Ilse met haar witte schreef:Goh, weet ik niet, tijdje in de winkeliersvereniging gezeten, nauwe contancten met mensen die bij de gemeente werken....Ik kan er geen artikelnummer aan vastplakken ik heb het daar ergens vandaan. Los daarvan is het toch ook wel logisch dat je niet zo maar commerciële activiteiten in de publieke ruimte mag voeren. Dat zou een mooie wildgroei in de hand werken.
Nog niet echt overtuigend om eerlijk te zijn
Ik denk persoonlijk dat er pas ingegrepen wordt als het om hele grote groepen gaat, maar ook dat weet ik niet hoor. Je zou ook gelijk kunnen hebben.
Maar vindt dat Reny ook wel een goed punt heeft hierin:
Reny schreef:Volgens mij ligt het niet zo zwart wit dat het verboden is. Tenzij je met commerciële activiteiten reclame maken en/of venten bedoeld. Dat mag niet.
Maar iets in clubverband uitoefenen op de openbare weg??
Hmmmmm zo'n clubje mannen (of vrouwen) op een racefiets onder begeleiding van een trainer, of van die nordic-walking types met een trainer zouden dan ook niet mogen??