Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haha, betrapt.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Haha, betrapt.

Ongelezen bericht door Moos »

Als ik een hele dag werk en in de pauze de honden uit laat, neem ik altijd mijn 'lunch' ook alvast mee. Hebben ze een zo lang mogelijk loopje.
Vanmiddag had ik wat crackers meegenomen, en was die al lopende op aan het eten. Op een gegeven moment waren de dames erg braaf, en als beloning deel ik mijn crackers met ze. Moest ze wel even eerst in mijn mond in kleinere stukjes kauwen natuurlijk :19: :mrgreen: :mrgreen:

Dus nou ja, ik 'kraak de cracker', haal een stukje uit mijn mond, en stop dat in Saars bekkie.
En ergens tussen dat "haal een stukje uit mijn mond", en "stop dat in Saars bekkie" kwam er een mevrouw de bocht om gelopen :F: Kreeg toch een wat vreemde blik toegeworpen :engel:

Vind dat altijd wel grappig, dat soort momentjes waar je zelf eigenlijk niet eens meer bewust bij nadenkt, maar wat voor anderen best, ehm, apart, kan lijken. Ik heb ook weleens gehad dat ik net uitgebreid aan Vera stond uit te leggen "dat die kleine eendjes baby'tjes zijn, en dat die heeel lief zijn, en dat we niks gaan doen naar een baby eendje he?", en er opeens iemand achter me bleek te staan :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Haha, betrapt.

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik krijg zelfs van 'hondenmensen' een vieze blik toegeworpen als ik een stuk gedroogde long doorbijt om het te verdelen, snap jij dat nou :denken: :wink:

Maar ja, ik word ook wel eens betrapt op mijn gebabbel tegen de honden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marina »

hahaha ik zie het al helemaal voor me.

dat overkomt mij ook best vaak moet ik zeggen. hihih
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Jaaa, leuk is dat ;)
Ik voer ook altijd hele gesprekken met de honden en met mijn vogel :D
En mensen vinden het nog steeds raar als je liggend op de grond met de honden speelt :19: (niet als ik ze uitlaat hoor)
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

:smile2: Is toch helemaal niet gek. Ik lul Elmo de oren van zijn kop af. :D Zal ook wel gek lijken voor mensen die achterop komen :mrgreen:
Afbeelding
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

IK loop ook de hele dag tegen Beau te praten, als ik aan het wandelen ben met hem, en achter in de tuin, ook in huis natuurlijk.
Zullen de buren ook wel denken wat heeft de buurvrouw vaak visite, terwijl ik tegen Beau aan het kletsen ben.
IK voer hele gesprekken met hem hoor.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hahah, ik zie het al helemaal voor me! :smile:

Ik heb het ook wel eens als ik foto's zit te maken en Rhodin moet even poseren. Hij zit daar dan een beetje te wachten en ik in een rare positie op de grond om de beste hoek te krijgen al ritselend met een zakje koekjes onderwijl roepend "Rhodin kijk eens! Deeeeze kant op, deeeeze kant! Goed zo, braaf *klik* *klik* *klik* goed zo! Braaf, hier kijk eens een lekker koekje! :cheer: " En dan sta je op en draai je je om, blijkt het dat er iemand voorbij komt gewandeld.... :oeps:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

Herkenbaar!! Ik klets onder het lopen ook heel wat af met Loek, en dan zie ik toch ook regelmatig een hoofd omdraain zo van....die spoort niet :piew: . Nou, laat ze maar lekker denken hoor!
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
shinju
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shiba
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door shinju »

ook herkenbaar :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Zoek stok! schreef:Ik krijg zelfs van 'hondenmensen' een vieze blik toegeworpen als ik een stuk gedroogde long doorbijt om het te verdelen, snap jij dat nou :denken: :wink:

Zelfs ik zit je nu vies aan te kijken vanachter het scherm :smile: :H:
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Zoek stok! schreef:Ik krijg zelfs van 'hondenmensen' een vieze blik toegeworpen als ik een stuk gedroogde long doorbijt om het te verdelen, snap jij dat nou :denken: :wink:

bah Linda :ugh: :80: doe je dat echt?
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

jha lullig is dat he...

ik praat ook altijd tegen de honden.. vertel altijd uitgebreid wat wij die dag nog gaan doen.. of vrouwtje nog moet werken en hoe laat het baasje thuis is.. :D
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Ik klets ook vaak tegen de honden. Nu zeg ik vaak ouwe man tegen Odin en laatst zei ik : gaat het nog ouwe man, gaat niet zo hard meer he" liep er een oude man achter me. Heb maar even sorry gezegd en uitgelegd dat het tegen Odin was. :engel: . Man keek wat vreemd nl. Soms heeft Odin het wat moeilijker en loopt hij achter me, dan pas ik het tempo wat aan aan hem.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Jacky schreef:Ik klets ook vaak tegen de honden. Nu zeg ik vaak ouwe man tegen Odin en laatst zei ik : gaat het nog ouwe man, gaat niet zo hard meer he" liep er een oude man achter me. Heb maar even sorry gezegd en uitgelegd dat het tegen Odin was. :engel: . Man keek wat vreemd nl. Soms heeft Odin het wat moeilijker en loopt hij achter me, dan pas ik het tempo wat aan aan hem.
Haha, dat is ook altijd grappig inderdaad. Ik heb dat nog weleens als ik tegen de honden "dames!" roep of naar 1 van de honden "he, mevrouw!". Heb ook weleens aan een passerende mevrouw uit moeten leggen dat het naar de hond was :mrgreen:
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Hahah ja ik zat pas in een veld met hoog gras foto's van Jules te maken..zat ook echt van: Juleees, kijk daaaan, juuuhuuuuleees. En met piepspeeltje enzo haha. En toen kwam er een man met zijn hond die even raar keek toen hij mij op de grond zag zitten..hij ging gelijk de andere kant op:pffff:
Afbeelding
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Rare mensen hier op het forum....praten tegen je hond??

Doe ik ook hoor.
Ik liep met Nilsson een keer langs een weiland met paarden en toen zei ik tegen hem: Kijk Nilsson .....dat zijn paarden.....lief he?
Tsja hij was nog een puppie dan moeten ze nog zoooooveel leren.
Hier wordt ook heel veel gekletst tegen de hond en kat, in het begin vond mijn vriend dat wel raar dat ik tegen de kat zat te kletsen ( die luistert tenminste) maar nu na zoveel jaren doet hij zelf vrolijk mee en "betrap" ik hem soms op hele gesprekken met Nilsson als ze samen buiten op de bank zitten.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Marian4
Actief
Mijn ras(sen): chow chowXcollie?

Ongelezen bericht door Marian4 »

Zo herkenbaar.
Ik praat de hele dag tegen mijn hond, de kat en de kippen. :blah: :blah:
Volgens mij zijn hun ook de enige die mij verstaan :scratch:
Als ik geen antwoord kreeg van mijn partner als ik dit wel verwachtte kreeg ik vaak te horen "oh ik dacht dat je het tegen de hond (of kat/kip) had."
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

als ze bij mij niet door lopen zeg ik altijd He speklap of He Dikkerd loop es door...
gelukkig nog geen misverstanden mee gehad..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

StormenRoxy schreef:als ze bij mij niet door lopen zeg ik altijd He speklap of He Dikkerd loop es door...
gelukkig nog geen misverstanden mee gehad..

:smile:
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

corason del perro schreef:

bah Linda :ugh: :80: doe je dat echt?
Ja, dat doet ze echt :kotz:
Ik ben vast degene die haar dan een vieze blik toewerpt :oeps:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik praat ook zoveel en krijg je ook wel eens blikken toegeworpen.. Houd hele gesprekken hoor. :mrgreen:
Enne Linda, dat gaat ook mij te ver haha! :mrgreen:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik kan trouwens ook erg zijn.
Ben ook wel eens betrapt dat ik Caja aan mijn softijsje liet likken en ik het daarna gewoon verder zelf op at :mrgreen:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

marye schreef:Ik kan trouwens ook erg zijn.
Ben ook wel eens betrapt dat ik Caja aan mijn softijsje liet likken en ik het daarna gewoon verder zelf op at :mrgreen:
Dat meen je niet :N: Geen haar op mijn hoofd dat ik dat zou doen.

Kletsen ben ik wel op betrapt, vooral eigenwijze fries en dan loopt er een Fries achter me :oeps:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Sita schreef:

O, dat doe ik ook rustig, geen probleem :mann:
Marieta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer

Ongelezen bericht door Marieta »

Dat deed ik ook wel eens. Helaas als ik dat nu probeer zit mijn hele ijsje onder de kwijl (das toch wat minder) OF ik heb gewoon geen ijsje meer hahaha.
Ik hang ook hele verhalen op aan de beesten hier hoor.

Waar mensen ook heel raar van kijken is dat ik honden kusjes geef. Dan staat daar zo'n heel enthousiaste hond voor me en ik geef er geen bal om als mn gezicht afgelebberd wordt hahaha. En dan sta ik op en zeg ik "kus" en dan krijg ik een kus. De meeste mensen lachen een keer en andere kijken zo van: wat doe die nou???? Ik kan veel hebben van honden :wink:

Ik bijt ook vanalles door als ik niks anders heb waarmee ik het kan doen. Ik proef ook veel hondenkoekjes. Iemand deed ooit net of die een frolicje wilde opeten. En hij moest daarom lachen, maar deed het dus niet echt. Ik zeg tegen hem: als ik hem opeet doe jij het dan ook? Ja das goed zegt ie. Had ie niet moeten zeggen :mrgreen: Helaas deed hij het echt niet. Ik kreeg alleen een GATVERRRRR te horen hahahaha.

Groetjes Marieta.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Moos schreef:
Jacky schreef:Ik klets ook vaak tegen de honden. Nu zeg ik vaak ouwe man tegen Odin en laatst zei ik : gaat het nog ouwe man, gaat niet zo hard meer he" liep er een oude man achter me. Heb maar even sorry gezegd en uitgelegd dat het tegen Odin was. :engel: . Man keek wat vreemd nl. Soms heeft Odin het wat moeilijker en loopt hij achter me, dan pas ik het tempo wat aan aan hem.
Haha, dat is ook altijd grappig inderdaad. Ik heb dat nog weleens als ik tegen de honden "dames!" roep of naar 1 van de honden "he, mevrouw!". Heb ook weleens aan een passerende mevrouw uit moeten leggen dat het naar de hond was :mrgreen:
oei die is wel herkenbaar.. ik riep alleen toen Eikel! Let dan ook op!... er passeerde een fietser (op het hondenloslooppad dat dan weer wel) en ik had Finn al een commando gegeven... maar meneer verzette toch een paar passen en werd bijna omver gereden door de fietser..
Meneer met de fiets verontschuldigde zich netjes... en ik beet in dit geval op mijn tong om niet te zeggen dat ik het tegen mijn hond had... het was immers geen fietspad :engel:
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door ChantalBos »

suzan25 schreef:
Sita schreef:

O, dat doe ik ook rustig, geen probleem :mann:
Heel herkenbaar....

Tijdje terug was ik een softijsje aan het eten. Nou ja ik.... Ik een likje, Giada een likje, Dior een likje, ik een likje etc. Kreeg ook hele vreemde blikken toegeworpen. En ik nog zeggen: Alles zullen we eerlijk delen :engel: :engel:
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
DogDalton
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door DogDalton »

Dat ijsje delen vindt ik wel smerig hihi :N:
Ik zeg ook best vaak 'schat' tegen dalton,zo van 'kom maar schat,dan gaan we even verder'. gelukkig heb ik 9 van de 10 keer mijn dochter bij me dus valt het niet zo op.
Of tegen je dochter zeggen 'kom maar bij het vrouwtje' :lol1: :F:
Afbeelding
Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
Marieta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer

Ongelezen bericht door Marieta »

DogDalton schreef:Dat ijsje delen vindt ik wel smerig hihi :N:
Ik zeg ook best vaak 'schat' tegen dalton,zo van 'kom maar schat,dan gaan we even verder'. gelukkig heb ik 9 van de 10 keer mijn dochter bij me dus valt het niet zo op.
Dat had ik de eerste keer bij het consultatiebureau. Ik had een vraag over de voetjes van mn dochtertje, maar begon over de achterpoten. :mrgreen: Ik was zo gewend over dieren te praten. Dus die vrouw moest wel even lachen. Ze keek me echt zo aan van HUH??? Toen ik zei oh sorry, ik werk met dieren, begon ze toch te lachen.

Groetjes Marieta.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Marieta schreef:
DogDalton schreef:Dat ijsje delen vindt ik wel smerig hihi :N:
Dat had ik de eerste keer bij het consultatiebureau. Ik had een vraag over de voetjes van mn dochtertje, maar begon over de achterpoten. :mrgreen: Ik was zo gewend over dieren te praten. Dus die vrouw moest wel even lachen. Ze keek me echt zo aan van HUH??? Toen ik zei oh sorry, ik werk met dieren, begon ze toch te lachen.

Groetjes Marieta.
hahaha geweldig!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”