Kan me voorstellen dat je helemaal glunderend je ronde loopt
Hier ook niemand die met een boog om ons heen loopt. Scheelt natuurlijk wel dat Kyra nog goed met andere honden om kan gaan. Wij lopen regelmatig met haar in het losloopgebied en daar speelt ze met groot en klein en niemand die dan ineens hun hond bij zich roept.
Maar denk dat het voor veel mensen toch ook verschil maakt wie er met de hond loopt en inderdaad of ze die hond onder controle hebben of niet.
Hier iets verder uit de wijk loopt een man ook met een staf. Die man loopt er altijd een beetje sjofel bij, zelf dikke kettingen om, hele lijf onder de tattoo's, hond heeft dikke prikband om de nek en nog trekt hij het baasje door de straten. Kan me voorstellen dat mensen daar wel even voor omlopen.
Als je mij ziet aankomen zie je een jonge meid (waarbij je nooit een staf zou verwachten) met nette kleren, vaak op hakken, een hond die netjes meeloopt met een mooie halsband om. Dat schrikt toch iets minder af voor veel mensen.
Dat zijn dan weer de vooroordelen die mensen hebben, want uiterlijk van de baasjes zegt lang niet altijd iets, maar kan me er best iets bij voorstellen.
Maar nogmaals Paula: super hoe je bezig bent en blijft met je kanjers