Maar er lag ook een meid met haar hondje... In de volle zon, voor meer dan een uur...
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden??
Moderator: moderatorteam

Geldt niet voor alle honden hoor.. Er zin erbij die zelf niet doorhebben wat wel of niet goed is..sjaak-k schreef:Tsja, goed is anders. Maar als die hond echt kapot aan het gaan is gaat ie echt niet meer rennen enzo hoor.
Nee, geen plas/water in de buurt, zat aan starkenborgkanaal, maar daar kan een hond niet uit drinken, qua hoogte..-Gaby- schreef:Goed, of deze meid er verkeerd aan deed weet ik niet, maar ik vind het wel heel belangrijk dat je er op let dat je hond niet oververhit raakt en genoeg water tot zijn beschikking heeft om de dag door te komen. Kon de hond daar in de buurt niet bij water?
Mijn hond drinkt zelf ook erg veel, vandaar ook dat ik water meeneem, en z houdt er niet zo van om uit plassen te drinken.. Als ik zeker weet dat ik ergens heen ga met water, dan neem ik geen fles mee.. En wat jij en meerderen hier ook zeggen, je biedt de hond de keus uit zon en schaduw...en dat was in dit geval niet zo!!Ink schreef:Ik neem altijd een fles water mee als we lang naar het bos ofzo gaan, omdat Loekie best vaak wat wil drinken, en er dan niet altijd water in de buurt is. Bakken in de zon vindt ie wel lekker, maar ik zorg wel altijd dat we op een plek gaan zitten waar ie ook in de schaduw kan, dan heeft ie tenminste de keuze. Vind ik zelf ook wel zo fijn, want ik ben niet zo van de afdeling bak en braad.....

Zou ik toch niet zeggen, dat is veel te kort door de bocht.sjaak-k schreef:Tsja, goed is anders. Maar als die hond echt kapot aan het gaan is gaat ie echt niet meer rennen enzo hoor.

Als een hond zelf in de volle zon wil bakken, maar ook bij water kan en zelf de keus heeft om in de schaduw te liggen, dan vind ik het oke...sirene schreef:Misschien moeten ze alle rassen maar geen verbieden die met 23 graden en meer al het loodje leggen![]()
Soms wordt er hier ook echt wel overdreven door sommigen vind ik hoor. Die hond ligt nota bene buiten en dat meisje was niet met de hond aan het trainen of heel actief aan het spelen ofzo. Als honden dáár al niet meer tegen kunnen...