Sonnie1983 schreef:Nou mooi dat dit topic al bestaat... wou het hier ook neer zetten.
Ben op de club gestoken, binnen een dag was het van een rode plek met 5 cm doorsnee naar een grote plek geworden die de halve kant van mijn achterbovenbeen is.
Voelt ook warm aan, en is dikker, beetje pijnlijk (bijv. als ik ga zitten en net de stoel raak met mijn been). voelt ook iets harder aan die plek dan de rest van mijn been.
Mijn dokter zegt dat een mug mij verkeerd heeft gestoken waardoor het gif verkeerd in mijn been is gekomen. Ik denk eerder aan een allergie..... ik ehb nog nooit gehoord van een mug die verkeerd zijn gif in je steekt.
jullie? ik zit min. 3x per week in de bossen voor de training en word daar dan gestoken ook al smeer ik me in met spul waar deet in zit. altijd lange broek, shirt met lange mouwen aan en een petje op.
Jip, da-issie. Ik ga de bossen niet meer in na me eerst helemaal met Autan voor de tropen ingesmeerd te hebben en bij me te hebben. Dan vliegen ze nog wel om je heen, maar word je (tenminste ikke) niet meer gestoken. Ik ben één keer met 13 horzelbeten thuis gekomen, mij hebben ze niet meer. Dan stink ik maar naar dat spul, alles beter dan dat.
Ook opletten dat het niet gaat ontsteken. Ik heb er zelfs 'n keer antibiotica voor gekregen, want het begon er een beetje niet meer zo lekker uit zien.