tibetaantje schreef:ziet er goed uit idd maar het zal voorjezelf niet meevallen om je hondje zo te zien maar dat gaat helemaal goedkomen. maar das voor een buitenstaander altijd wat makkelijk gezegd.

ik geef het je te doen...
maar nicky zit er waarschijnlijk minder mee als jij.....het aanpassingsgevoel van een beest is wonderbaarlijk

Absoluut! het aanpassingsvermogen van een hond is ENORM!!! En we hebben dan ook heel erg veel bewondering voor haar.
Hoewel het volgende probleem zich aan het aandienen is. Haar rechtervoorpoot begint toch wel wat overbelast te raken. Ze likt er veel aan en bijt aan haar enkel (volgens de DA is dat haar pols ?!). Dus we moeten haar toch echt wat gaan ontzien. We hebben dan ook besloten dat ze vanaf aankomende nacht niet meer boven gaat slapen, maar gewoon in de woonkamer. Ben benieuwd hoe ze dat oppakt, want ze is haar hele leven gewend bij ons te slapen. Maar dat traplopen is geen doen. Vanmorgen heeft mijn man haar maar naar beneden gedragen. Op is geen enkel probleem, maar af .... ze blijft het toch wel wat eng vinden en ze vindt het ook nodig om de laatste 4 a 5 treden naar beneden te springen. Tja ... dan kan nooit goed zijn voor dat voorpootje...
Maar verder gaat alles gelukkig prima, ook met Luna hoewel we die nog flink in de gaten moeten houden en ze een bijzondere aantrekkingskracht voelt tot de wond van Nicky. Met het vrouwtje gaat het wat minder, want die heeft van alle stress van de afgelopen tijd letterlijk een maagzweer gekregen

. Nou ja ... gaat wel over voordat ik een jongetje wordt zullen we maar zeggen. En ach ... een huisarts is weer eens wat anders dan een dierenarts toch?!