Ik woon in Luxemburg en kvv is hier inderdaad moeilijk te krijgen. Ik heb zelf een aantal jaren Duck gevoerd. In Beggen zit een dierenwinkel die dat verkoopt. Die verkopen ook Dibo vlees. Volgens mij zit er in het noorden van Luxemburg nog een dierenwinkel die ook Duck verkoopt. Die winkel heet Tom&Co. en die zit in Huldange.
Supermarkten verkopen hier doorgaans geen kvv, maar hebben soms wel een soort onbestemde hondenworst in het koelvak liggen.
Jammer eigenlijk dat je niet zelf samenstelt, want bij alle supermarkten is wel altijd een ruime keuze aan vlees (konijn, kwartel en duif zijn hier ook het hele jaar door te krijgen, bijvoorbeeld).
De winkel in Beggen die Duck en Dibo verkoopt is van de familie Christnach-Jungblut. Dit is hun site:
http://www.chiens-chats-chasse.lu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staat op zich niet veel informatie op, maar wel hun adres en telefoonnr. en een kaartje waar je ze kunt vinden. De site is alleen in het Frans, maar de eigenaren en de drie meisjes die er werken, spreken ook Duits en waarschijnlijk ook wel Engels.
En is gewoon een vooraadje meenemen geen optie?