Zoek stok! schreef:
Tsja kijk, zoals jij van mij weet wat ik schrijf, weet ik dat ook van jou. Plus de ervaring op de Doe Dag dat iedereen begrip moest krijgen voor jouw methode.
kan me niet herinneren dat ik OP de Doedag zoveel heb gezegd
Heb alleen diegenen die me nadere uitleg vroegen hiervan voorzien.
Wat jij vertelt over training, spreekt me gewoon minder aan. Altijd maar het hameren op dwang, op trillingen van een TT die belonend zouden werken, het beweren dat IPO werken is en andere sporten niet, altijd maar de heftigheid van je honden die alles opvreten benadrukken etc....nooit eens dat je gewoon lol hebt met je honden tijdens training. Maar dat ligt vast aan mij hoor, ik heb als puntje bij paaltje komt een sportmentaliteit van jan flut. Ik vind mijn hondjes al veel te snel superknap om verder te komen.
Ik heb NOOIT beweerd dat IPO werken is en andere sporten niet, waar heb ik dat gedaan?
Mijn honden die alles opvreten? Ook daar mag je mij de voorbeelden van geven... Xantos kan niet met andere honden, prima, nog nooit heeft hij of een van mn andere honden een andere hond verwond...
Xito is vrij dominant, ik LAAT hem niet bij andere honden omdat ik daar geen zin in heb, wat niet wil zeggen dat hij dat niet kan

Teven kan hij wel mee, maar ik wil het niet.
Xena kan bij alles en iedereen alleen niet bij kleine hondjes...
Nou wat een levensgevaarlijke allesopvretende honden... net of je er trots op moet zijn
Nee waarom moet ik schrijven dat ik lol heb op mijn training? Dat heb ik, dat hoef ik niet op een forum te kalken. Zul je me dus ook niet zien doen, de trots blijkt wel uit mn foto's en filmpjes op mijn site...
Ik ben helemaal niet van dergelijke dingen op een forum te smijten, nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Wie interesse heeft komt maar kijken.
Ik ben nog nooit kut van het veld gekomen hoor, mn trainer laat me er niet af voor een hond het goed afgesloten heeft en zo hoort het ook.