Hey, sterkte met de revalidatie!
Ze is nu dus blijkbaar iets zwaarder dan normaal, dan zou ik inderdaad iets minder voeding geven.
Pens is mij verteld zet niet aan, dus kun je misschien gedroogde pens als beloning geven? Of die beloningssnoepjes in kluifvorm, die zijn ca. 1 cm en op basis van pens..
Mag ze trouwens wel zwemmen?
Er was destijds sprake dat Finn wat aan zijn kruisbanden zou hebben, en die mocht wel zwemmen.. niet in en uit het water rennen, maar wel zwemmen.. ik ben toen telkens in het water gaan staan, en vanuit het diepere gedeelte balletje gegooid zodat hij wel zwom, maar niet telkens in en uit het water zou klauteren..
Dit zwemmen was ook goed voor de beweging en om energie kwijt te raken, en als ze zwemmen worden de spieren wel gebruikt maar niet overbelast omdat ze geen tegendruk van de grond krijgen, aan de lijn lopen was ook niet alles voor hem toen
Persoonlijk doe ik niet zo aan afwegen van voer.. ik voer meer op het oog..te dik is iets minder voer en extraatjes en als het wat te rank wordt dan weer ietsjes erbij voeren.. ook idd afhankelijk van de hoeveelheid beweging logischerwijs..