Dat heb ik dus ook nu met Cash.renee-uk schreef:Nou ik liet mijn Jantje niet alleen maar aangelijnd uit, maar spelen met onbekende volwassen honden liet ik hem ook niet.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en na een aantal (herplaats)kneuzen had ik me toch echt voorgenomen dat als dit hondje stuk zou zijn het niet aan mij zou liggen. Ik ben misschien dan ook wel een beetje overdreven voorzichtig met hem geweest
Thuis mocht ie wel spelen met de grote honden toen ie zo klein was, maar alleen onder toezicht.
Ik heb Hera gehad die per ongeluk door een dobermann (die hoek om kan vliegen bij de Hoornseplas) omver gedenderd werd en daardoor een flinke klap kreeg op haar achterpoot, weken mank heeft gelopen en ik nog bij de tweede lijn heb gezeten vanwege mogelijke afgescheurde kruisband.
De mechelpup van mijn toenmalige buurvrouw die tijdens het spelen ongelukkig terecht kwam en ook weken mank heeft gelopen e.d.
Nee ik ben dus erg voorzichtig. Cash mag best spelen met andere honden maar niet te lang en ook niet met bijv. plaat voor de kop hebbende labradors of andere honden die te wild doen.