Ik kon niet snel weg lopen i.v.m. een busbaan aan de ene kant en een kanaal aan de andere en liet Rhodin achter mij staan stapte tussen de man en Rhodin in. Die man stond op dat moment heel dicht op mij en maakte een armbeweging om mij opzij te schuiven(!) en toen vloog Rhodin om mij heen al grommend en grauwend om die vent te grijpen. :N:
Ondanks dat ik er even van schrok, het ging allemaal heel snel en hij stond opeens op zijn achterpoten naast me te blaffen, vond ik het een normale en logische reactie van Rhodin. Toen die vent mij ook nog opzij wilde schuiven sloegen de alarmbellen in mijn hoofd al helemaal op tilt, ik had dat echt niet verwacht en toen was het al te laat. Ik had Rhodin gelukkig nét kort beet gepakt en die man bewees op dat moment dat hij toch nog ergens verstand had
Ik vond het zelf trouwens ook een spannende situatie, die vent stond daar met een paar vrienden en ik kon niet verstaan wat ze tegen elkaar zeiden want ik sprak hun taal niet en ze hadden het duidelijk over Rhodin en/of mij. Ook een keer hiervoor toen dezelfde man bij mij in de bus stapte wilde een vriend van hem (die er nu ook bij stond) niet de volle pond betalen en deed erg dreigend naar de buschauffeur tot hij zijn zin had, dus ik vond het al geen hele sympathieke personen.
Niet dat dit uitmaakt voor de situatie, maar Rhodin moet ook wel gemerkt hebben dat ik niet op mijn gemak was, ondanks ik dat niet uit probeer te stralen. Ik snap ook niet wat die vent in zijn kop had om zo lang door te gaan terwijl ik meerdere keren met klem zei dat hij Rhodin met rust moest laten. Hij bood daarna (dit keer wél vanaf een gepaste afstand
Ik heb nog niet eerder in een situatie gezeten waarin ik mij zo ongemakkelijk voelde en dat iemand zo lang door ging terwijl ik zo duidelijk zei dat hij moest stoppen. Rhodin heeft hem dus niet gebeten, deze man kwam op mij wel bedreigend over maar heeft in principe niets gedaan, op het negeren van mijn waarschuwingen na. Maar stel dat Rhodin hem wel had gebeten en hij had aangifte gedaan? Hoe zit dit dan precies? Want ik ben er wel van geschrokken dat mensen zo dom en stijfkoppig kunnen zijn om gewoon door te gaan terwijl ik overduidelijk aan geef dat hij dat niet moest doen. Ik had het niet verwacht, zo verlies ik wel vertrouwen in mijn medemens. Stomme idioot.