jacq1970 schreef:Ik zou d eouders van die kinderen toch echt wel vriendelijk doch nadrukkelijk uitleggen dat dat zeker niet d ebedoeling is.. de tuin is jullie terrein en niet die van hun, als er kinderen komen spelen is dat op uitnodiging van jullie en niet omdat ze daar toevallig zin in hebben...
Kom zeg straks bijt jouw hond en dan is die de dupe... nee zou dat zeker niet pikken..idd wijkagent inlichtenm rapport oplaten maken, je buren eropaan spreken en anders prikkeldraad er tegen aan.. zijn ze helemaal belazerd zeg :M:
Mijn buren zeggen dan rustig "als jullie niet thuis zijn, en de bal ligt in jullie tuin, dan mogen ze die er uit halen"
Hier zelfde probleem... Ik heb de poort altijd op slot, de schuur alleen als ik weg ben, tot voor kort... de schuur gaat nu ook op slot als ik in het huis heb en geen zicht op de schuur... De buurkinderen klimmen hier te pas en te onpas over de schutting om de bal te halen... Ik ben ineens mijn fietssleutel kwijt (fiets staat nooit op slot in de tuin/schuur, hele huis en schuur al 80x overhoop gehaald, maar geen sleutel, terwijl ik hem met sleutel in het slot in de schuur gezet had)
Ik kan niet fatsoenlijk buiten zitten, dan wordt ik uitgescholden of krijg om de haverklap een bal (bijna) op mn kop...