Nee, de border beet haar, en als reactie daarop greep zij hem.MARC_S schreef:Beet die bordercollie uit verdediging toen hij vast gehouden werd of beet hij meteen en beet Julia hem terug? Niet dat dat heel veel verschil maakt maar daarvan zou voor mij wel afhangen hoe hard ik op zoek ging naar de eigenaar. Een hond die nl opdringerig lelijk contact zoekt en dan gegrepen wordt bijt nl wel terug. Dan zit de fout vooral in het los laten schieten van de riem wat een ongelukje was. Greep hij haar meteen dan weten die mensen dat vast al en dan zou ik actief zoeken en zorgen dat ze de rekening betalen zodat ze beter op de hond letten
Ze bijt nooit zonder aanlijding, snauwen en happen doet ze wel uit schrik, maar ze heeft nu echt gebeten uit reactie op de pijn.
Ze heeft momenteel heel veel pijn, het is helemaal opgezwollen, en hier ga ik vandaag foto's van maken.
Ze ziet er echt vreselijk uit.
Ik mag het niet eens zachtjes aanraken, want dan krimpt ze helemaal in elkaar.
Spoelen lukt dus niet meer, en ik ga straks antibiotica halen, want ik kan het zelf onmogelijk schoon houden op deze manier.
Ik heb echt heel erg met haar te doen, ze is nu zelfs bang voor aanraking van mijn kant.
Als ik haar over haar koppie wil strelen duikt ze in elkaar, staart tussen haar pootjes.
Zo heb ik haar nog nooit meegemaakt, ze heeft er echt een flinke deuk door opgelopen in haar vertrouwen.
Ik hoop echt dat het allemaal goed zal genezen, want het ziet er niet al te best uit.
Van binnen is alles kapot gescheurd.